Vastikään mulla oli autossani tosi pitkät välitykset 25/44 (vakio 20/44) ja rasitin vielä noppaa ja konetta ryömimisellä. Kopan alta, ilmeisesti noparista(ettei ois ollu slipperi) nousi käryä ja kun sain kopan pois savua ei enää noussut mutta noparin sivussa kondensaattoreiden puolella oli tippa vihreää nestettä(konkan sisältöä?)
Seuraavalla kerralla kun lähden ajamaan auto toimii oudosti, ihan kuin ois kauhea turbolagi toisinsanoen auto vetää nyt kumilankamaisesti ja saattaa lukita hetkeksi renkaat linkkuun kesken ajon.
Mistähän sitä vikaa nyt kannattas etsiä(siis muualta kuin peilistä)?
Radiolaitteet bindasin jo ja tarkistin kaikkien johtojen eheyden.
Kalustona: Hobbywing 80A + 4168SL 2250kv = M1A combo, radiot Spektrum DX3S vastari SR3300T servona Savöx SC-1256TG.
Voisko olla kosteutta vastarissa(on kyllä tiiviissä radiokotelossa) ?
Nopasta kondensaattori rikki ja sen vaihtamalla toimis?
Servo imee liikaa virtaa = BEC kyykkää ja tarvis regulaattorin akuilta, vastarin kautta servolle virtaa syöttämään?
Mikä skenaarioista on todennäköisin?
Uus noppa on jo postissa että oottelenko suosiolla sitä ja jatkan testaamista vai miten edetään? ajatuksia?
Sorry ylläpito mutta on pakko... Tuplaesa1, se vika on siellä sokeripalassa tai niiden puutteessa.
Yritä tehdä kytkentä uudelleen sokeripalaa käyttäen kuten "kuvia omista rc autoista" - osiossakin on tehty.
Kyllä se siitä.
EDIT:
Jep, fiksuja olemme
Lainaus käyttäjältä: tuplaesa1 - 05.06.12 - klo: 14.52
Näkeekö silmäni oikein että tuolla on sokeripala tuolla auton sisällä?! hehhehheee, enpä ole aikoihin nauranut näin paljon, mielessä kuva jossa joku jonne yrittää repiä kolarissa vaurioitunutta ja syttynyttä lipo akkua autosta irti.
No jos rahaa on niin palakoon koko p*ska, paitsi että ei taida olla jos liittimet on sarjaa sokeripala..
:D :D :D