Heti kärkeen omakuva :lol: (eka viesti tänne)
Mitenkäs, olisko jollain toimivaa linkkiä toimivaan jarru/kaasu linkki patenttiin/ohjeeseen?
Kaasu- / jarrulinkistön säätö on helppoa, kun hieman perehtyy.
1. Ota ensimmäisnä vipu servon päästä irti
2. Sen jälkeen ohjaimesta trimmit nollaan.
3. Kytke vastarin ja ohjaimen virrat päälle.
4. Paina toisella kädellä kaasuluisti pohjaan(tyhjäkäynnille)
5. Kun kaasuvipu on pohjassa, tuikkaat servoon takaisin sen vivun pitäen koko ajan kaasuluistia pohjassa(tyhjäkäynnillä).
6. Se oli siinä. Jos jarru ei toppaa mutta muuten toimii oikein, kiri jarrua pyörittämällä sitä muovimutteria.
..7. Tarkista vielä että kun painat jarrua niin kaasuluistin(kaasarissa) ei saisi painua yhtään enempää pohjaan. Jos niin käy niin säädä ohjaimen trimmiä tarvittava määrä. Jos trimmi ei riitä aloita kohdasta 1. =)
Eli aina jarru säädetään viimeisenä.
Kivan näköinen kori sulla, kesällä vaan joudut ottaa korisakset esiin. ;)