Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149193 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #180 : 01.07.05 - klo: 09.04 »
Surkeinta tuossa on se, että siinä on menetetty samalla yksi LST:n hienoimpia ominaisuuksia, eli alennusvaihteisto. Mutta, tuossa on varmaan ollut tarkoituksena vain erikoisuuden tavoittelu.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #181 : 01.07.05 - klo: 09.09 »
Ehhehei oo eka lst missä on sähkömoottori.. Ei taitais saada perus vaihteistoon kahta mottia kiinni helposti.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #182 : 01.07.05 - klo: 10.14 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Ehhehei oo eka lst missä on sähkömoottori.. Ei taitais saada perus vaihteistoon kahta mottia kiinni helposti.

Kai niitä on tehty jo monia ympäri maailmaa (sairaus leviää nopeesti),
mutta tosta oli kuva todisteena :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #183 : 02.07.05 - klo: 00.19 »
Älä nyt RS suutu, mutta jos vilkaiset minun allekirjoitusta, niin huomaat tuon sähkötaudin leviävän tännekin päin Suomea... Tuli tehtyä pieni heräte ostos...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #184 : 02.07.05 - klo: 00.53 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Älä nyt RS suutu, mutta jos vilkaiset minun allekirjoitusta, niin huomaat tuon sähkötaudin leviävän tännekin päin Suomea... Tuli tehtyä pieni heräte ostos...

No onhan mullekin postissa tulos uus BK2 ja yks käytetty on komeros
varaosiks, mutta mennä nyt pilaamaan hyvä polttis monsu :shock:  :evil:
En oo vielä nähny yhtään (ehkä hyvä niin) harjatonta systeemiä/autoo
livenä joten en voi millään ymmärtää miks niitä niin tärinäs polttiksiinkin
tungetaan :?

Ps. BK2 on siis Losin (mikäs muukaan :wink:) 2wd krossari ja
mulle tuli just tänään postissa Nosramin Dominator Evo nopari
ja Peak Racing V2 12x1HT Surikarn edition kone siihen :D
Eiköhän niiläkin kerkee :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Team Losi LST
« Vastaus #185 : 02.07.05 - klo: 02.07 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
[En oo vielä nähny yhtään (ehkä hyvä niin) harjatonta systeemiä/autoo
livenä joten en voi millään ymmärtää miks niitä niin tärinäs polttiksiinkin
tungetaan :?


Katsos tämä video ja ihastu....  Harjaton krossari
Kyseinen auto on nopeampi, vääntävämpi ja kiihtyvämpi kuin yhdelläkään polttismoottorilla jota kyseisessä autossa käytetään, silti kyseessä on nykymittapuun 1/8 autoissa aivan normaalitehoinen harjaton.....
Sori Off topic......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #186 : 02.07.05 - klo: 11.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
[En oo vielä nähny yhtään (ehkä hyvä niin) harjatonta systeemiä/autoo
livenä joten en voi millään ymmärtää miks niitä niin tärinäs polttiksiinkin
tungetaan :?


Katsos tämä video ja ihastu....  Harjaton krossari
Kyseinen auto on nopeampi, vääntävämpi ja kiihtyvämpi kuin yhdelläkään polttismoottorilla jota kyseisessä autossa käytetään, silti kyseessä on nykymittapuun 1/8 autoissa aivan normaalitehoinen harjaton.....
Sori Off topic......

OK nyt ymmärrän miks pitää polttiksia pilata :shock:
Pitää olla niin sairaan paljo niitä akkukennoja että
sais tehoja irti ja sähköautosta tulis niin painava
möhkö että ajo ominaisuudet katois  :wink:  :lol:

Ps. Olihan se makeen pirtee, mut Kyllä se ääni
ja haju on puoli elämystä :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Petri

  • Jäsen
    • Profiili
    • RC Sabe
Team Losi LST
« Vastaus #187 : 02.07.05 - klo: 11.48 »
Ei tuu kun kasaa akkupaketin LIPO:ista :D
#LOSI#Spektrum DX3R#

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #188 : 02.07.05 - klo: 12.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Petri"
Ei tuu kun kasaa akkupaketin LIPO:ista :D

Nonii topikki pilalla jatkakaa (tuun kattoon jos jaksan) kekustelua
täälä: http://rc10.fi/viewtopic.php?t=1817&highlight=brushless
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #189 : 02.07.05 - klo: 12.28 »
Minkäs numeroisia muiden LST monsterit on (numerotarra vastarikotelon kyljessä)?
Mun oma on 7775 ja jenkkifoorumeilla on juttuja että jossain vaiheessa on tullu
päivityksiä tehtaalta lähtiessä, sattuuko joku tietämään mistä numerosta lähtien?

Päivitykset sisältää mm. CVD-vetarit ja vaiderattaiden akselien päittäisvälys on
pienempi, tiedättekö muita eroja vanhojen ja uusien välillä?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #190 : 02.07.05 - klo: 16.54 »
En tiedä, milloin nuo päivitykset olisi tullut. Omassani on CVD-vetarit, mutta ei sitä sarjanumerotarraa...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #191 : 03.07.05 - klo: 21.08 »
Päivän nappikysymys:

Pitääkö tuossa LST:ssä olla kytkinkelloossa pitkittäisklappia (siis akselin suuntaista)?
Avasin just tuon vaihdepakan ja huomasin, et klappaa tommosen 2milliä...

Kiitokset omista LST:istä tarkistamaan vaivautuneille ;)

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #192 : 03.07.05 - klo: 21.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
Päivän nappikysymys:

Pitääkö tuossa LST:ssä olla kytkinkelloossa pitkittäisklappia (siis akselin suuntaista)?
Avasin just tuon vaihdepakan ja huomasin, et klappaa tommosen 2milliä...

Kiitokset omista LST:istä tarkistamaan vaivautuneille ;)


Kyllä minun LST:ssä on samanlainen välys. Meinasin kerran koittaa vähentää sitä välystä, mutta aattelin sitten että tulee ongelmia siitä niin en tehnyt mitään.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #193 : 03.07.05 - klo: 21.22 »
mulla oli tommoinen numero kun 013749 numero. Minkalaisia lämpöjä teilla on kun manuaali sanoo 90-110? niin tuntuu aika pieneltä noi, eikä pysy oikein siinä millään vaikka tuntuis olevan kuiteskin aika rikkaalla kun meinaa röpeltää pienilla kieroksilla ja savuakin tulee kuitenkin reilusti pitäiskö laittaa toisenlanen tulppa, lämmöt oli nyt viimeksi siinä vajaasta 120-130 ja jopa kerran 138!!! kun antoi hanaa kunnolla, heti kyllä rikastin pirusti ja annoin käydä tyhjäkäyntia viilentääkseni konetta. Mitenkä ruuvit on auki teillä vaikka ei se kaikissa koneissa välttämättä toimikkaan samalla tavalle niin suuntaa antais vähän. Nytten olivat vielä ohjearvojen tuntumassa ala 2kierr. ja ylä 2,5 kierr.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #194 : 03.07.05 - klo: 21.24 »
edit:KUKA TON EDELLISEN TEKI KAHDESTI :oops:
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #195 : 03.07.05 - klo: 21.31 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
mulla oli tommoinen numero kun 013749 numero. Minkalaisia lämpöjä teilla on kun manuaali sanoo 90-110? niin tuntuu aika pieneltä noi, eikä pysy oikein siinä millään vaikka tuntuis olevan kuiteskin aika rikkaalla kun meinaa röpeltää pienilla kieroksilla ja savuakin tulee kuitenkin reilusti pitäiskö laittaa toisenlanen tulppa, lämmöt oli nyt viimeksi siinä vajaasta 120-130 ja jopa kerran 138!!! kun antoi hanaa kunnolla, heti kyllä rikastin pirusti ja annoin käydä tyhjäkäyntia viilentääkseni konetta. Mitenkä ruuvit on auki teillä vaikka ei se kaikissa koneissa välttämättä toimikkaan samalla tavalle niin suuntaa antais vähän. Nytten olivat vielä ohjearvojen tuntumassa ala 2kierr. ja ylä 2,5 kierr.


Aika herkästi minun LST:llä lämpimällä säällä on lämmöt noussu 140C asteeseen, vaikka ollut selkeästi rikkaalla. Eri polttoaineilla ja tulpilla on tietysti vaikutusta asiaan.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #196 : 03.07.05 - klo: 21.34 »
eikös jossain ollut juttua että 135 olis kriittinenraja yleensä. Voi olla myös että muistan väärin
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #197 : 03.07.05 - klo: 21.42 »
Se tekee tuon sisäänajotulpalla. Sisäänajon jälkeen minä vaihdoin viileämmän tulpan, ja silloin voi säätää sopivan laihalle, ja lämmöt pysyy hyvin haarukassa 100 - 110 astetta.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #198 : 03.07.05 - klo: 21.54 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
Päivän nappikysymys:

Pitääkö tuossa LST:ssä olla kytkinkelloossa pitkittäisklappia (siis akselin suuntaista)?
Avasin just tuon vaihdepakan ja huomasin, et klappaa tommosen 2milliä...

Kiitokset omista LST:istä tarkistamaan vaivautuneille ;)


Kyllä minun LST:ssä on samanlainen välys. Meinasin kerran koittaa vähentää sitä välystä, mutta aattelin sitten että tulee ongelmia siitä niin en tehnyt mitään.


OK, kiitokset vastauksesta, näin vähän epäilinkin.
Nyt on taas itselläkin LST ajokunnossa, kun vaihdettiin ykkösen pinion ja spurri, sekä kakkosen spurri. Oli muuten aika maailmaa nähneen näköisiä
 8)

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #199 : 04.07.05 - klo: 00.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
Päivän nappikysymys:

Pitääkö tuossa LST:ssä olla kytkinkelloossa pitkittäisklappia (siis akselin suuntaista)?
Avasin just tuon vaihdepakan ja huomasin, et klappaa tommosen 2milliä...

Kiitokset omista LST:istä tarkistamaan vaivautuneille ;)


Kyllä minun LST:ssä on samanlainen välys. Meinasin kerran koittaa vähentää sitä välystä, mutta aattelin sitten että tulee ongelmia siitä niin en tehnyt mitään.


OK, kiitokset vastauksesta, näin vähän epäilinkin.
Nyt on taas itselläkin LST ajokunnossa, kun vaihdettiin ykkösen pinion ja spurri, sekä kakkosen spurri. Oli muuten aika maailmaa nähneen näköisiä
 8)

Teillä pitäis olla pienemmt välykset (ainakin yli 10000 numeroisissa) ku
mulla kun jotain uudempien pienemmistä välyksistä jenkkifoorumilla
puhuivat, mut en oo varma, miksei sinne shimmi prikkaa vois laittaa???

Itte meinaan ainaki hommata varaosapakkiin titaani nitratut rattaat
odottelemaan muovisten hajoomista, koska mun omat on menny hiukan
alle gallonan ajeluilla melko surkeeseen kuntoon (auto on kyllä ajettu
enemmän mutta rattaat näytti hyvältä kun ostin sen)

Ps. Tarkistin tänään epäilyn ja olihan se etudiffikotelo halki :shock: kun
en laiskuuttani ollu laittanu vielä alumiinisia kiinni, mutta rattaat oli vielä
ehjät eli selvisin säikähdyksellä 8)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #200 : 04.07.05 - klo: 01.03 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Aika herkästi minun LST:llä lämpimällä säällä on lämmöt noussu 140C asteeseen, vaikka ollut selkeästi rikkaalla. Eri polttoaineilla ja tulpilla on tietysti vaikutusta asiaan.

No mulla on sit vissin aika hyvä tulppa ja löpö on 16% race fuelia Sabelta
kun mulla yleensä lämmöt 98-110C nurkilla ja sillonki kun sain ja säädöt
oli päin peetä niin lämmöt kävi 135C+ ja sammu heti ku mittasin :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #201 : 04.07.05 - klo: 16.33 »
Mulla oli sitä välystä vajaan milli mutta ei autolla ole vielä ajettuna kun ehkä 1/3 gallonaa.
Onko sulla Rs Tuning vakio tulppa siinä vai millaisella tulpalla ajelet kun noin alhaalla oot saanu lämmöt pysymään. Mulla löpönä 20% race fuili kun Sabessa (myös Lst:n manuaali) suosittelivat  sitä nimenomaan LST:hen niin siksi otin sitä, mikä lie sen vaikutus parempaan vai huonompaan.
Titaaniset vaihdoin itsekkin heti uutena alle niin ei toivottavasti tarvitse murehtia vaihdelaatikon rattaista ollenkaan.
Noissa alumiinissa diffikoteloissa piti mulla vaihtaa se shimmi prikka toisellepuolen molemmissa diffeissä kuin muovikuorissa, muuten välykset olis tullut puristuksen puolelle ja reilusti.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #202 : 04.07.05 - klo: 16.34 »
edit : TÄÄ KETTUILI TOISEN KERRAN HETI TAAS JA TULI KAHDESTI SORRY
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #203 : 05.07.05 - klo: 00.39 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
Mulla oli sitä välystä vajaan milli mutta ei autolla ole vielä ajettuna kun ehkä 1/3 gallonaa.
Onko sulla Rs Tuning vakio tulppa siinä vai millaisella tulpalla ajelet kun noin alhaalla oot saanu lämmöt pysymään. Mulla löpönä 20% race fuili kun Sabessa (myös Lst:n manuaali) suosittelivat  sitä nimenomaan LST:hen niin siksi otin sitä, mikä lie sen vaikutus parempaan vai huonompaan.
Titaaniset vaihdoin itsekkin heti uutena alle niin ei toivottavasti tarvitse murehtia vaihdelaatikon rattaista ollenkaan.
Noissa alumiinissa diffikoteloissa piti mulla vaihtaa se shimmi prikka toisellepuolen molemmissa diffeissä kuin muovikuorissa, muuten välykset olis tullut puristuksen puolelle ja reilusti.

Ei mitään hajua mikä tulppa mulla on :o siinähän se on ameriikasta asti
ollu ja käytettynä ostin, tuli yks uuski tulppa mukana (avaamaton pussi)
joka on ainakin joku "alkuperänen" eli saman merkkinen ku kone!

Mulla on kyllä isommat välykset rattaissa eikä oo CVD vetareita eli
"vanha malli".

Rc Car Actionin sivuilla on "Race Losi LST" artikkeli jossa luki että
yleensä ne shimmit voi jättää pois kun laittaa alu kotelot :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #204 : 05.07.05 - klo: 08.11 »
Ainakin minulla tuli sopiva välys ilman shimmejä. Eli valu kotelot on valmistettu paremmalla mittatarkkuudella ja voi kasata ilman säätölevyjä.

Tulpasta, sopiva tulppa ainakin on MC Coy 59. Tosin, minulla taitaa olla paikalla FirePower F5. Ajan Sidewinder 25% fuililla, mitä pitäisi saada kipeästi lisää. Neljäs pönttö alkaa olla lopuillaan. Punnitkaahan joku oma LST:nne ilman renkaita. Mitä se painaa. Olisi kiva tietää vakio Losin paino, omani kun en älynnyt silloin punnita. Nykyisin painaa bulletroof versiona 4120g - 4200g riippuen varustuksesta.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #205 : 08.07.05 - klo: 15.04 »
Voi vietävä... Taas hajosi vanne... Nyt meni yksi niistä uusista Pro-Line Velocity6 40 series vanteista... No, nyt tulee samaa sarjaa, mutta 23mm HD-hexeillä... Eikö muilta mene vanteita? Minulla on mennyt niitä jo ihan liikaa. No, jos joku tarvitsee varaosa vanteita, niin voin myydä yksitellen ne, tai sitten korjaan tuon hajonneen vanteen, ja hommaan näyttelyrenkaat tms. niille. (Ei tosin ole näyttelyitä)
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #206 : 08.07.05 - klo: 16.48 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Voi vietävä... Taas hajosi vanne... Nyt meni yksi niistä uusista Pro-Line Velocity6 40 series vanteista... No, nyt tulee samaa sarjaa, mutta 23mm HD-hexeillä... Eikö muilta mene vanteita? Minulla on mennyt niitä jo ihan liikaa. No, jos joku tarvitsee varaosa vanteita, niin voin myydä yksitellen ne, tai sitten korjaan tuon hajonneen vanteen, ja hommaan näyttelyrenkaat tms. niille. (Ei tosin ole näyttelyitä)

Mullakin on tuliterät Velocity 6 vanteet, mut ei oo kumeja vielä.
Meneekö sulla siitä kiinnityskohdasta rikki, eli pyörästääkö hexin
ympärillä vai??? voi olla että vakio muovi hexit säästää vanteita
niin kauan ku ne kestää :roll:

kuinkas pitkäikäsiä ne prolinen Bowtie kumit on ollu, kuluuko ne juuri
ollenkaan radalla?

Voisin muuten punnita mut ei oo oikeenlaista vaakaa ny just tiedos,
jos en sit käy esim ruuvikaupas punnittemas :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #207 : 09.07.05 - klo: 03.17 »
Samalla lailla ne hajoaa, oli sitten vakiohexit tai aluhexit... No, ei se vanne nyt niin hajallan ollut, kun mitä aluksi näytti. Korjasin sen ja ne toimii vielä varmasti muualla kuin mitä Losin alla pitkissä hypyissä ja volteissa. Voi olla, että hommaan niihin jotkut muut renkaat päälle, tai sitten myyn ne pois.

BowTie renkaat kestää ihan hyvin ajoa, kannattaa ostaa ne radalle. Hiekassa tms. niillä ei tee mitään, mutta kova rata on niille hyvä alusta.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #208 : 10.07.05 - klo: 21.45 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Olisi kiva tietää vakio Losin paino, omani kun en älynnyt silloin punnita. Nykyisin painaa bulletroof versiona 4120g - 4200g riippuen varustuksesta.

Punnittin tänään kalibroidulla puntarilla ja se puhui karua kieltä!
Paino renkaineen, prolinen krodpleaser korilla, ilman vastaria ja tyhjällä
tankilla n.6000g :shock:
Mutta ilman renkaita n.4000g  8)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #209 : 10.07.05 - klo: 23.30 »
No, siellä samoilla lukemilla ollaan, minulla kun oli kaksi vastarin akkua ja se vastari... Tietty vielä kuraa runsaasti.

Mutta, nyt autosta tulee puhdas. Tässä uusia vanteita odotellessani päätin huoltaa auton. Purin sen melko osiin, puhdistin kaikki, vaihdan kaikki öljyt ja rasvat, huollan ja tarkastan vetarit. Yhden vetarin CVD-nivelen tappi oli löystynyt, yksi ulompim pyöränlaakeri hieman rohisee, diffien öljyt notkistuneet. Siinä ainakin tähän saakka löytyneitä vikoja. Mutta, eipä noista haittaa ole, kun ne ei hajonnut, vaan löyty tässä "neljän gallonan" määräaikaishuollossa. Siitä Losi on ollut miellyttävä, että koskaan ei ole auto hajonnut radalle, vaan sillä on saanut pommittaa ihan tosissaan. Tuo Kyosho taas hajosi AINA radalle... Asso ei ole vielä hajonnut, kun en ole sillä vielä ajanut  :D
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg