Vähän Tuuningia E-Maxxiin
tuossa kun pinniä vaihdoin ja naputtelin niin suoraks sen stainless pinnin ku sain ja ei se silti menny sinne paikoilleen ilman vasaraa ja tuurnaa ja sit viel rupes vituttaa se e-clipsi joka lens johonkii huitsin vittuun ku yritin laittaa sitä. no eipä tietenkään ollu uutta ja nyt se on liimalla kii ja kyl pitäis muutenki pysyä ku oli niin jäykkä hakata se sinne paikoilleen
Mutta tulipahan laitettua lisää alumiinia keulaan (Big Boret), TRX steering linkit ja taakse (GPM "Big Boret"), bulkhead brace, integyn uus teräs vetari. Keskelle vesileikkasin ja koneistin 6mm 7075 T6 alumiinista yhden koneen moottori pukin ja hyvä tuli
Toi Integyn vetari on aivan yhtä p*ska kuin TRX:n, sillä kun toisessa päässä on toi dog bone ni se homoilee ihan sairaasti (eli tukivarret hyppii ylös alas) ku pyörittää ja käsin ei jaksa ees pyörittää suoraan hexistä.
Uutta Integyn alu iskaritornia en viittiiny tohon taakse laittaa, rikotaan toi vanha eka
Myös hieman Titaania ja Hiilikuitua löytyy autosta.
Moottorina kokeilen nyt tota MM 2200kv, 20/62T väleillä ja 6s setupille et miten kulkee. Ja sain jopa Futaban Brushless servonkin kiinni