Vähän kaks piippunen juttu mutta yhdellä menisin
Riippuen täysin sun budjetista mutta jos hinta/laatua haet ja budjetti on kohtuu niin Savôxilla vaan.. Muuten on pakko kallistua tuonne kiinan tuotteisiin joita itsellä ei ole kokemusta. Ohjaus on tälle autolle aika ominaista mistä syystä en luottaisi nyt HKt tuotteisiin.
Himis on kokenut hyvinkin sen kun servot on niin letkut isoilla renkailla että vauhdissa on kohtuu vaikeee pitää autoa suorassa. Kyse siis ei aina ole siitä vääntövoimasta vaan Holding Powerista
Kandee tosiaan kattoo mitat tarkkaan mutta esimerkki vois olla..
Savöx
SC-0251MG (16kg)
SC-1256TG (20kg)
Itellä tuo Futaban BLS152 ja taitaa s.heinosellakin olla mutta ei silläkään käänny BJt asfaltilla letkeesti kun sitten alkaa antaa periksi ne muut osat. Se siis kandee muistaa jos olet servoa vaihtamassa. "Tarviiko siis renkaiden kääntyä paikallaan kun ei autokaan käänny kuin vasta vauhdissa
"
Mutta summa rumma beesaan nyt täysin Pellefanttia merkin suhteen jos haluaa perus hyvän servon.
Mitä sitten tuohon roisketiiviyteen tulee niin kyllä osassa taitaa olla sellanen pieni tiiviste vaikka ei ole roisketiiviydellä mainostettu mutta jos talvella halajaa ajaa niin kandee kyllä tiivistellä sillä nesteteipillä ohjeiden mukaisesti niin pääsee ainakin pidemmälle kuin tiivistämättömällä servolla ja voihan ne vaihtaa aina syssyn tai kevään tullen
Jos ei siis vakioita myy eteenpäin..
Muoks. Kandee muistaa, että Savöxn servot sit saattaa haukata piikkinä aika paljon virtaa, eli jos on muita "laitteita" kiinni niin tarvii ehkä ostaa konkka tai sit lisätä BEC mukaan..