Milläs tavalla tohon saa isompaa konetta kiinni??
Sullahan on nyttenkin jo kone melkeen kiinni askissa, ja isoissa koneissa noitten kiinnitysreikien väli on 30mm ja sulla on nyt tossa pukissa 25mm väli...
Niin joo.. en ajatellutkaan ihan loppuun asti Noiden lisäpitkän uran takia menis kyllä askin päällr mutta tosiaan ne kiinnitysreiät on liian kapeet tossa.. nooh.. Tehään sit uus pukki kun saadaan mitat joskus uudesta koneesta.. 30mmkö se on tossa 780kV koneessa ? Samaa konetta itse olen ajatellut..
Taitaa tuohon pukkiin duunissa olla CAD piirros/Flown ohjelma tallessa, siihen on sitten helppo muuttaa urat ja reiät oikeille kohille. Ei tarvi koko pukkia piirtää uusiks.
Mutta ajele nyt tolla pukilla tää kesä, ei pitäis enään taipua ku on 4mm 7075 alua
Ja laita nyt vaa kiinni se niillä rosteri uppokannoilla, vähän hifistelyä.
Kun keksin jonkun siistin ratkaisun noille pikkupiuhoille, ettei mene vahingossa sitten tonne rattaisiin niin sit varmaan voisinkin ottaa tuon kotelon tuosta vekka.. Siinä kotelossa on vaan sekin hyvä puoli, että pitää hyvin nipussa siitä kyljestä sen ESC:nkin johdon. Ei tarvii nipparia sille.. En pidä kauhean tyylikkäänä heittää nippareita pitkin matkaa
Ja joo joo.. käyttöön nää on mutta silti
Tässä myös tän koko talven miettinyt, että helpottaisiko akkukotelot kesällä niiden laittoa kiinni. Tuolta rapakonkin takaa kysellyt, niin kyllä porukka pitää hyvänä ajaa ilman koteloitakin että jäähyt on kunnossa mutta aika paljon hitaampaa kyllä vaihtaa sit.. Onko sillä taas väliä.. enpä tiedä
Jos akut on kunnolla kiinni ja ajaa pehmeäkuorisilla niin yhtä kova/pehmeä se isku on alumiiniin kuin muovinkin, joten sen puolesta ei tarvii pelätä.
Niin ja toi vanha moottoripukki oli kerran taipunut kelvottomaksi ja silloin sen suoristin siinä lennossa.. Nyt kun otti irti ekaa kertaa ja laittoi pöydälle niin pieni heitto siihen oli kyllä jäänyt.. Ajoi kuitenkin asiansa