Vittu että vihaan noita Traxxas e clip pinnejä. Ylä tukarin pinni lähti hyvin knipexeillä mutta ala varsi ei, sitten yritin ruuvi penkissä näin:
lähti sentin ulospäin ja sitten NAPS!! katkes ja suurin osa jäi tietenkin sinne sisään like this:
Ja ennenkuin mcly sanoo että ne on niiiiiin hyviä ja kestäviä ja niitä ei ikinä tarvinnu vaihtaa, joooo ei tarvi vaihtaa kun ei niitä saa irti. Mutta jos bulkit haluaa purkaa niin tuo tarvii saada irti.
RPM bulkit olis hyvät kun jos tulee tommonen tilanne niin ne voi pistää p*skaks ja ostaa uudet mutta noi FLM bulkit on vähän turhan kalliita kertakäyttö bulkeiksi. Harmi kun RPM bulkkeihin ei saa noita "järeitä" diffejä kiinni
Mutta, mcly on nyt hyvä ja kertoo kuinka sen saa ulos sieltä ilman väkivaltaa?
Viimeeks hajotin tuurnan, pöydän ja itseni, toki sain sen pois sieltä
Tai sitten vien tuon duuniin ja pistän hydrauli prässillä 50 tonnia painoa päälle, luulis lähtevän
Ja älkää ny táas käsittäkö väärin, en haúku autoa p*skaksi vaan noita Traxxas pinnejä, rosteri on huonoimpia materiaaleja jos kestävyyttä haetaan... Toki on niitä hyviäkin rosterin tapaisia aineita, just oli meillä koneistettavana semmosta ihan v*tun lujaa ja kovaa ruostumatonta terästä ja jos siitä noi pinnit tekis niin pelkkä materiaali maksais noin 70-100€, puhutaan siis jonkin sortin super seoksista. Eli ostanko 4 uutta diffiä ja ejector pinnejä vai teenkö yhet 4mm pinnit.. hmm.. pitääpä miettiä