Kirjoittaja Aihe: RC autoja eurocruisgin tapahtumaan 6.7.2007  (Luettu 988 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janpa

  • Tulokas
    • Profiili
RC autoja eurocruisgin tapahtumaan 6.7.2007
« : 03.07.07 - klo: 23.28 »
Hei foorumilaiset.


Moni harjastaja täältäkin on saattanut kuulla Eurocruising tapahtumasta. Olen yksi ko. tapahtuman järjestäjistä ja nyt on noussut esiin toivo kävijöidemme keskuudesta Polttis/sähkö autojen Driftaus radan järjestämisestä. Jotkut kävijämme toisivat oman autonsa tai sitten täältä foorumilaiset voisivat järjestää ajonäytöksiä...mitän pidempää ja komeampaa liukua sen parempi.

Meillä itsellä ei ole resursseja rakentaa rataa tai edes tietotaitoa millainen sen tulisi olla, mutta me pystymme näyttämään paikan ja rajaaman sen lippusiimalla tarvittaessa.

Nyt kysynkin löytyisikö täältä innostusta tulla rakentamaan 6.7.2007 noin klo 17.30 alkaen rata Hakuninmaan katsastuskonttorin pihalle?

itse tapahtumaa alkaa klo 19.30 kerhojen sisääajolla ja päättyen noin klo 23.00 siivouksen merkeissä.

Aikataulu on aika tiukka mutta nyt olisi loistava mahdollisuus tulla ison yleisön eteen driftaamaan:)

Laittakaa mieluummin mailia kuin tänne foorumille tekstiä koska käyn täällä itse harvemmin.

Terveisin Jani Olkkonen
eurocruising ry
www.eurocruising.com
jani.olkkonen @ eurocruising.com (tai janiÄTeurocruising.com

Poissa Janpa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC autoja eurocruisgin tapahtumaan 6.7.2007
« Vastaus #1 : 03.08.07 - klo: 10.49 »
10.8 Eurocruising Hakuninmaan katsastuskonttorilla. Toistaiseksi ei ole halukkaita kuskeja vielä löytynyt mutta olisiko nyt kellään kiinnostusta?

pistäkää mailia minulle jani.olkkonen(ättä)eurocruising.com

t. Jani