Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että tuo mainittu 1000eur riittää varmasti alkuhankintoihin. Tuo juskan lista on kyllä hurja. Autovalinnalla voi paljon vaikuttaa lopullisiin kustannuksiin.
Itse ajoin Kouvolassa Kyoshon GT2 autolla, jossa oli RTR:stä poiketen.
- "Evolva" vaihteisto, vakio voi kestää jos vaihtaa teräsrattaat.
- Toiset sähköt, paremmat (jotain laatikon pohjalle jääneitä)
- Kisakone ja pilli (ALPHA plus, oranssi kansi)
- Miljoonalaatikko-osista rakennetut vakaimet.
- Miljoonalaatikosta löytyneet ristinivelvetoakselit edessä.
- Kolmipalainen kytkin, sekin miljoonalaatikosta.
- Acre jarrupalat
- C-paloja dremelöity
Mainittakoon vielä, että autossa vakio RTR osina mm.
- pohjalevy
- iskarit (muovirunkoiset) ja pakettijouset
- runkojäykkärit
- diffit (toki täytetty diffiöljyllä)
- kardaanit
- takavetoakselit
- ohjauspalat, hubit, tukivarret
- moottoripukki yms.
PS: Kouvolassa oli kakkonen...
Mihinkään hiilikuitupohjalevyihin yms. über hipohömpötyksiin ei tarvitse lähteä. Omaan makuun auto olisi saanut vielä kääntyä paremmin veto päällä mutta palataan siihen sitten tulevana kautena. Toki ajattelin samalla vähän muutekin koko autoa parannella...