Moro,
Tuli hankittua Giga Crusher DF raato, joka piti alunperin sähköistää. Noh, pitäähän sinne pari nitromyllyä änkeä, kuullostaa houkuttelevammalta.
Tilattu on jo pari GO merkkistä .28 myllyä narustartilla. Ilmanputsari pitää jostain löytää. Alkup. putket ovat kalliita, eivätkä tuota tehoa, joten jotkut tehopillit tulee.
Auto saapui minulle ilman iskareita ja renkaita. Noh, kun rakennan FG autooni telat, niin jää monsterikumit yli. Ne ängen autoon, samoin FG:n iskarit. Yksi joka nurkkaan riittänee? Löytyyhän mulla niitä kaikenkaikkiaan 8kpl..
Tänään on tullut auto purettua atomeiksi, ja puhdistettu. Paljon mukavampi työskennellä. Harmi kun kamera hukkunut, siellä oli myös toiseen projektiin liittyviä ennennäkemättömiä kuvia :/
Myös moottoreista vaihdelaatikkoon menevän systeemin suunnittelen uusiksi. Joku pieni, 8t ketjupyörä molempiin kytkinkellohin, ja siitä ketju akselille. Tällainen systeemi kävi mielessä. Saapi enemmän vauhtia, kun 1:1 välitys vaihdelaatikkoon asti, kyllähän kahden .28 myllyn pitää jaksaa, kun tuottavat tehoa 3hp/kpl. Noh, ehkä ne yhteensä tuottavat sellaiset 4-5hp, eihän yksi tuommoinen voi millään kolmea heppaa tuottaa?
Vielä linkki moottoreille,
http://www.go-engine.com/pdt_view.asp?sn=36&area=1&cat=8Sain kiinnitettyä FG:n kapeat orkkisheksit suoraan kössin vetoakseliin, ilman kummempia modifikaatioita. Hiukan piti lämmittää, että sopi. Vetarit vaan niin lyhyet, että pitää joku uusi kiinnitys systeemi värkätä renkaille.
Vielä pitää hankkia,
Rattaita laatikkoon
Vastari (futapa fhss 2.4)
Akku
Yksi vetoakseli
Koppa
Jos löytyy joitakin mainitsemiani osia, tai Gigan muita osia/raato, ota yhteyttä YV.llä.
editointia. Olisi myös vähän jäykistettävä autoa. Muoviosat alusta jne. Rattaat metallista ym. Näin ei tarvitse koko ajan rompata autoa.