\o/ ilmoittautuu "onnellisten" 1/18-kuskien joukkoon.
Elikkäs Jenkeistä tilattu Asson RC18T Factory Team Kit kotiutui tuossa edellispäivänä tänne kotisuomeen, kaikki ei kuitenkaan sujunut aivan odotusten mukaan. Siitä lisää myöhempänä, ensin kuvia, kuvia klikkaamalla niiden pitäisi aueta uuteen ikkunaan hitusen paremmalla resolla.
Ensimmäinen mikä rupesi tappelemaan vastaan oli yksi ballstud, jossa ei ollutkaan kuusiokoloa, on sisältä liki pyöreä, eikä avain siksi pidä.
Pieni kosmeettinen haitta, ei häiritse. Olisi jossain vaiheessa kuitenkin karissut pois, mutta jo tehtaalta lähtiessä...
Kukaan vielä tilannut
täältä löytyviä ilmaisia? holkkeja diffien ulostulojen päälle.
Kuva moisistaTuossa ei ole iskunvaimenninta paikalla, syy alhaalla. Ja siksi kovin miesmäisen ulosjouston ansiosta pääsee vetari hyppimään muovisen ulostulon yli. (sceaming for blingbling!)
Mutta vihoviimeinen asia oli viallinen takaiskunvaimentimen varsi, joka oli sorvattu toisesta päästään paksummaksi kuin toisesta. Alapää oli niin paljon paksumpi ettei mennyt alapään tiivisteitä paikallaan pitävästä muovi-osasta edes läpi. Tarkempi tarkastelu paljasti 2 selvää pykälää, johon työstö oli pariinkin otteeseen keskeytynyt. Sen takia auto on osassa kuvista vähän "allapäin" kun yksi nurkka repsottaa tyhjyyttään.
(Lähtee tieto Associeatedille heti kun pääsen alkukiukusta yli)
Ainiin, en päässyt edes koeajolle, koska hieno 100% automaattinen (no setup needed) noparini ei osannutkaan konfiguroitua itsestään, tai oli viallinen jo alkujaan, eikä siksi anna yhtään tehoja ulos, hyvä kun auto jaksaa liikahtaa. (kyllä, vika on paikallistettu nopariin, ja ei, vika ei ole käyttäjässä)
- Hount