Itse suosittelisin tälläistä:
Funtsi missä radalla käyt eniten ajamassa, käy radalla muutama kerta tutkailemassa mitä autoja hepuilla on-> valitse suosituin. Näin pääset helpommalla säätöjen kanssa + jos jotain hajoaa on mahdollista että jollain olisi juuri kyseinen osa ylimääräisenä.
Ja vaikka kyseessä onkin polttikset, saa käytännössä kaikkiin polttiksiin konversio kitin. Myös käytettyjä vehkeitä kannattaa tiirailla. Kohtahan vetomiehet luopuvat kamoistaan :)
Tuollaiset "noname" autot jättäisin omaan arvoonsa. Varaosat yleensä kiven alla + toteutuksissa heikkoja kohtia. Alottelijalle riittävä, mutta parin kk päästä ominaisuuksia tahtoo lisää.
RTR hinta 559€ ja ARR hinta 485€
Pääsis huomattavasti halvemmalla harastukseen kiinni!
Halvalla pääsee kiinni joo, mutta jatkossa tulee lisäkustannuksia. 80A nopari 1/8 autossa ei tule olemaan pitkä ikäinen.
Mietin ihan samaa. Jos tohon hankkis sen tekinin combo RX8 n.350€ ja 2.4Ghz radion n. 160€ + akkuja,laturi ja virtalähde, niin hinta on jo varmaan lähellä 1200€. Ensimmäinen kuva autosta oli kuvia katellessa, että aika paljon muovilta näyttäviä osia