91
Sähköautot / Vs: X-6 (Squared)
« : 28.11.10 - klo: 11.49 »
http://rc10.fi/index.php?topic=34376.0
Oishan tossa jo 7sivullista kokemuksia. Mutta hyvä auto se on.
Oishan tossa jo 7sivullista kokemuksia. Mutta hyvä auto se on.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tilasin Amainbbiessista rc18 kitin usps postituksella ja seurannan mukaan lähti usa:sta jo 21.11 eikä nyt oo tapahtunu sen jälkee mitään Ei löydy itellan lähetysten seurannallakaan tuota pakettia vaikka luulis et ois jo suomes ...
USPS seuranta ei muistaakseni toimi Suomessa. Ja USPS:n toimitukset kestää n. viikon tulla Suomeen.
http://www.autosound.fi/tietoa_virta.htm#Virtakondensaattori Siis on se oikein kytketty, samalla kaavalla kuin tuossa kuvassa. Ja siis ei se diodi siellä välissä enään ole, vaan se tuli mukana latausta ja purkamista varten. Englanniksi olivat ohjeet mutta kyllä niistä nyt senverran tajusin.
Eikä se silloin voi edes pahasti metsässä olla jos kuitenkin muuten toimii.
Jos lähtee vaihtamaan myös erillisarjaa kannattaa samalla vaivalla vaimentaa myös etuovet. Tuovat sen äänen esiin eritavalla eikä midbasso huku oviin. Entisen ibizan oviin meni vibroplastia ja spleniä. Jos muistan oikein meni 4½pakettia yhteensä vibroa ja spleniä vajaa paketti.
Tää oli itseasiassa hyvä pointti. Itsellä tuntuu just toi midbassojen puute ja napakkuus. Itse en kyllä uskalla lähteä purkamaan ovia, varmasti purkaminen onnistuu, mutta kasaan saaminen voikin sitten olla eri juttu.
Onko tietoa, missä hinnoissa ovien vaimennus maksaa jossain lafkassa, amiksessa, amiksella, jollain muulla tekijällä?
Tarvis vissiin poiketa kuuntelemassa powersetissä..
Nyt ei haeta mitään maanjäristysbassoja,omassakin autossa kymppi mätkii ihan omaks tarpeeks,ja vähän liikaakin.
Vielä kun jostain sais uuden 8 tuuman mtx black goldin nii aijai
Ovien vaimennus tulee tottakai kyseeseen,kun pahvit irrotellaan.
Nuo JL-audiot kiinnosti kanssa,vaikka pari noita pieniä menee yli budjetin.
Meniskohän tolla kauhiasti metsään jos pikkasen yrittäis isommalla kotelolla:
http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.php?tuoteryhma=3&valmistaja=118&tuote=1459
Tuupilla pärjää mainiosti jos alla on Shumin Minipinit, ehkä joutuu tekemään nopean pidotuksen mutta pitäisi pelittää ilman pitoaineita. Eturenkaana on kehuja saanut Slim Minipin, helpompi ajettava kuin Stagger.
Harrastuksen aloitus 5v pojan kanssa. Eka reissu, muutama minuutti ajoa ja akku tyhjä.
Lisäakut tilaukseen. Toinen reissu ajettiin ongelmitta niin kauan kuin akuista riitti virtaa.
Kolmas reissu, muutama minuutti ajoa ja kivi Catin vetarin väliin ja takaremmi poikki. Takaremmi ja muita varaosia tilaukseen. Neljäs reissu, muutama minuutti taas ajoa ja yksi 4x8x3 laakeri jumiin. Taas varaosia tilaukseen. Huomenna taas yritetään.
Ensin ajeltiin pojan kanssa Nikko Gigarider autolla ongelmitta. Pojalta loppui into ennen kuin akusta virta. Autosta ei koskaan hajonnut mitään. Sitten siirryttiin laadukkaampaan autoon Schumacher Cat sx. Nyt saa olla pussillinen akkuja mukana ja kokoajan autosta pettää joku paikka. Voitte kuvitella mikä huuto on pojalla kun ajot loppuu aina lyhyen kurvailun jälkeen. Isän tekisi mieli hakata lekalla auto pas... Katsotaan mitä huomenna taas hajoaa.