Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - patez

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
91
RC-kerhot ja -radat / Vs: Sotkamon sähkökrossirata
« : 27.05.11 - klo: 22.27 »
On muuten hyvä mekkailla tuolla suojassa. Meiän vilhoki jo ajo toistakymmentä kierrosta viime viikonloppuna, ei meinannu ite päästä ajamaan ollenkaan. Saa nähä, että miten se 4-vuotiaana sitten ajaa. Vielä pitää vähä sitä radan kulkusuuntaa painottaa, mutta rataa pitkin kuitenki...  :afro:

92
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 27.05.11 - klo: 22.19 »
No aatteleppa matti siltä kannalta, että sehä ei oo kuitenkaan ku yhen sm-viikonlopun verran aikaa. :cool:

93
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 27.05.11 - klo: 22.10 »
Meikäläisellähi ois lommaa sillo heinäkuussa, että hyvin passais kumminka päin vaan ne päivät

94
RC-kerhot ja -radat / Vs: Sotkamon sähkökrossirata
« : 26.05.11 - klo: 19.36 »
Pitääpä koittaa keritä.

95
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 18.05.11 - klo: 11.28 »
Jyväskylän kisat on takana eli ensimmäine ulkokisa koskaan minun osalta (samoin tuupissa). Ja hyvältähän se auto tuntu ajaa. Alkuerissä meni aikaa kehnojen banaaniliittimien etsimiseen/korjailuun, Yks alkuerä keskeyty etutukivarren hajoomiseen (seiskapatin tolppaan alastulo, auts). Muuta remonttia ei kisoissa tullukkaan, mutta pari erää meni noissa hommissa.  Matilla näytti team edition menevän todella mukavasti, vaikka olikin vain 8,5 moottori. En tiedä oliko siellä muita ansmann/team c nelkkuja ajamassa?

Etuakselia pitää lyhentää, että mahtuu katsastuslaatikkoon. Sama homma oli tuupissa. Eli sopivilla pihdeillä milli pari pois kierteen päästä niin homma toimii. Ohuet mutterit lukitteella kiinni.

Ainoo mikä auton setupissa näytti vaivaavan, oli perän irtoominen vähän liian helposti. Pitänee kotiradalla testailla vakaajia tai jotain, auttasko asiaan. Viimeks oli ajanu epäpyhällä rengasyhistelmällä, että edessä oli todella vähän pitoa, nii ei tullu ilmi se liukastelu.

Vähän kaivelemaan, että kyllähä tällä joku rattimies varmaan ajas melko lujaaki, ite oon kuitenki vielä alottelija. Tasasemmalla suorituksella ois ollu jo monta pykälää korkeemmalla. 4 minuuttia finaalissa kakkosena ei riitä, kun pitäs vielä viimene minuuttiki ajaa tyrimättä. Onneks on kesä aikaa reenata enne seuraavaa osakilpailua ;)

96
Yleinen keskustelu / Vs: Ruuvimeisseli-keskustelu
« : 17.05.11 - klo: 21.29 »
Pitipä tuossa itekkin vaihtaa hudyn pää, vaan otinpa kokeeks eri merkkiä. Ei ne loputtomiin kestä ne hudytkään, mieluummin muljuuttelee vähä halvemman avaimen, uutena on monet muutki iha yhtä tiukkoja mitotukseltaan. Enpä usko että mitään kuusiokulma-avainten graalin maljaa hudylläkään on keksitty, oisko enemmänki, että ensimmäisinä olivat rc-markkinoilla paremmalla laadulla...

97
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 17.05.11 - klo: 15.51 »
Jos toimii normaalisti vastariakulla, niin vika on silloin noparin puolella. Itellä oli radiohäiriöö ja epäilin heti halpaa vastaria ja noparin johtoo ja ties mitä, konkatki poksahti jossain välissä omia aikojaan (huonoja konkkiaki tuli epäiltyä). Loppujen lopuksi syyksi löyty huonot banaaniliittimet akulle.

98
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 17.05.11 - klo: 13.28 »
Jaaha, eilen otin auton pesun ajaksi sähköt irti autosta ja nytten valittaa että pitäisi taas parittaa muttei onnitu... Vastariakun kanssa saa ohjauksen pelaamaan mutta kun laittaa nopariin virrat katoaa ohjaimen ja vastarin yhteys... V***n kiinanromut. Älkää hommatko...

Kuitenkaan ei oo varaa hommata uusia niin miten nuo nyt sais sitte toimimaan?

Oisko menny noparista beccipiiri? Jos on, niin ulkoinen becci tilalle. Eihän sulla ole/ollut kytkettynä vastariakku ja beccivirta yhtäaikaa?

99
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 08.05.11 - klo: 17.44 »
mod 3.0 softa on nyt ja punchi kolmosella ja kaikki turbot ym pois päältä, 23 piikkinen pinjoni.  Oikein hyvältä vaikuttaa, kiihdytys on ripeä mutta sopivan pehmeä, tuntuu jopa että onko potkua tarpeeks, mutta siitähä sitä on helppo lisäillä kun ensin kokeilee noilla.

100
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 08.05.11 - klo: 14.36 »
Nyt alkaa liukkaallekki auto asettua, oli näköjään 3racingin aluservonvarsi väärän kokonen, että tuli vääntöä ohjaukseen ja siitä tahmea ohjaus.

Samoten on nuo nykyajan sähköt melko ärhäkkäitä. Pistin sen xerunin extreme stockin ja aattelin, että eiköhä se tehasasetus oo sopiva 10,5 lankaselle... No ei ollu, nimittäi sehä kulki samallailla ellei kovempaaki ku nelkku 6,5 lankasella. Hyppyriin suoraan kiihdyttäminenki tuntu vaikeelta, kun se oli kokoaja sladissa renkaat pallona. Kattelin sitte säätöjä nii tosiaanki oli ne kaikki dynaamiset ennakot ja punchit kaakossa, varmaanki juuri tourinkia silmällä pitäen.. Kierrokset vaan nousee ja nousee. Jännä huomata myös, että löysimmällä asetuksella on varmaanki hitaampi tuo 10,5 xerun, kuin mad rtr 12t moottori. Mutta niillä ennakkosäädöillä tuntuu saavan loputtomiin lisää sitä tehoa.. Pitääpä lukea manuaalia saako siihen jotain rajotinta, että ois se tietty huippukierrosmäärä dynaamisella ennakollakin.

Vertasin pikasesti myös keskimoottoriversioon, niin olihan se heti helpompi ajettava mitä takamoottori.. mutta saas nähä ku nyt pitäs olla kaikki suht normisäädössä ja oikein asennettuna. Just mutkista ulostulo oli paljon vakaampaa  keskimoottorilla.  Entiiä saisko takamoottorin jotenki samallaisemmaks säädettyä.

101
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 07.05.11 - klo: 21.00 »
No tässä threadissa kun on ollu tapana vertailla näitä brändejä, niin heitetään oma lusikka soppaan. Eli mad ratissa on ollu tiukat ruuvit ja ei oo muljahdellu. sen sijaan x4:ssä sai muutaman soikeaksi (molemmat siis ansmanneja). Eli mene ja tiedä, varmaan on vaihtelevan laatusia ruuveja niissä riippuen jostain alihankkijasta tms. Eihän ne kerro, kaikki vaan kehuvat omaansa. Lähinnä tuntuu huvittavalta tämä loputon vertailu että onko niissä oikeasti eroa. Oma mielipiteeni on käydyn keskustelun perusteella, että jotain eroja löytyy, mutta ne erot näyttää löytyvän myös ihan niitte samanmerkkistenkin seasta johtuen erästä ja pikkumuutoksista joita koko aja tulee jne. Voisko jo pikkuhiliaa keskittyä niihi setuppeihi yms. asioihi? Edelleenki on paljo vaikeempi löytää vinkkiä verrattuna sanotaan vaikka johonki x-factoryyn.

Mutta parempia on varmasti sepon ruuvit, kun alkuperäset - lukipa tarroissa mitä tahansa.  :lipsrsealed:

102
RC-kerhot ja -radat / Vs: Sotkamon sähkökrossirata
« : 06.05.11 - klo: 14.47 »
Hyvältä näyttää, ei vaan taia päästä sunnuntaina harjottelemaan ku lapsiakin pitää hoitaa. No jyväskylässä sitten.

103
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 24.04.11 - klo: 19.50 »
Tulipas kesäkautta availtua ulkoradalla. Hyvin pelitti X4, maavaraa piti vähän lisätä, mutta muuten meno tuntu tasapainoiselta. Eteen ei ollut vain holareita, kun viime kesän tamiyan vanteissa onkin se pienempi heksi, eli vähän semmone epälooginen oli alussa hyvällä pidolla. (edessä minipinnit takana holarit)  Ehkä voisi myös kokeilla pehmeämpiä jousia ja öljyjä, kunhan saapi heksit tai vanteet oikeen kokosena. Nyt on vakiojouset ja ur 45-40. Tuupissa oli samat muuten paitsi ohuempi öljy, ehkä ne vaatis kaveriksi myös ne pehmeemmät jouset. Hypyissä ei ollut mitään ongelmaa, mutta aina sais möykyt vielä pehmeemmin mennä. Ainakin mitä vertailee viime kesän 3racing durgailuun, niin on tää jousitus ihan eri maailmasta. :cool:

Viimestä akullista ajellessa alko raksahtelua kuulumaan voimansiirrosta. Ilmeisesti diffiboksin rattaat rupes lipsumaan. Ilmeisesti täytys shimmata ne tiukemmin, ettei vastaavaa tapahdu. Taakse shimmasin sillon melko just kohilleen, mutta eessä tais jäädä pientä välystä ja aattelin, ettei kait siinä eessä nii väliä. Ilmeisesti on siis väliä :afro: Kuitenkin toistakymmentä akullista oon tainnu ajellua sisällä+ulkona. Ihme kyllä muita osia ei saanu kärrynpyörilläkään poksahtelemaan. Kyllähän siinä monta kertaa piti jo maiskutella, että nyt nyt nyt, van meno vaan jatku...

104
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 11.04.11 - klo: 14.55 »
Kokeilinpa painavemmalla vara-akulla. Taitaa olla 50-80g enemmän painoa.. Heti tuntu pikku slaidi hallittavammalta ja jarruakin uskaltaa painaa.. Nyt kun vielä saapi ne alu-iskarit paikalleen niin helpompi hienosäätää. Kyllä kait se auto saapi varmaan  lähtökohtana lähempänä 1700 g olla ku 1500 g. Ainakin siltä pohjalta aion säätämistä jatkaa... Vielä kun lumet sulais radalta :)

105
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 10.04.11 - klo: 15.30 »
Tsekkaileha niitä johtoja vielä, kyllä vaikuttas siltä että jossai huono kosketus tms.

106
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 10.04.11 - klo: 09.47 »
Ootko kattonu lähettimestä sen patterikotelon liittimen, että on tiukka. Jos volttimäärä "elää" koko aja vähäse se on myös merkki että se liitin on löyhä. Pikkuse ruuvarin päällä painaa vaan niitä klipsuja. Mulla katko aluks yhteyttä ja vaikutti ihan, että vesilintuako tällä pitää heittää. Van ei sen kummempi juttu ollu. Kannattaa kans tsekata se noparista tuleva liitin (nehän on samallaisia) Sitä on vaikee mitenkää silmällä huomata. Mutta jos huomattavan helpolla irtoo nii sama hoito.

(Eikä sitten tarvi mitenkää murjoa niitä, iha vaan vähä painasee)

107
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 08.04.11 - klo: 17.50 »
Tjuu siihen akun paikkeille aattelin painoa laittaa, että sais vähän lisää pitoa liukkaalle.

Löysin muuten sattumalta tämmösen http://www.tqracing.net/setups/TQTuningGuide.pdf   Ihan hyviä perusohjeita säätöön kolmannelta brändiltä..

108
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 08.04.11 - klo: 17.21 »
Oottekos laittanu lyijyä tohon takamoottorimalliin ja jos ootte, nii mihin kohti? Ooplessa keulaan ovat laittaneet lisäpainoa, mutta sinänsä se tasapainoselta tuntuu, että oisko johonki keskivaiheille sitten..

109
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 03.04.11 - klo: 17.50 »
Hegetus.. Out of stock ;)

Jep jep, vaan veikkaisin viikon sisällä olevan taas varastossa. =)
Tässä flysky nimisenä Suomessa toi sama mankka http://www.verticalhobby.com/kauppa/flysky-3ch-24ghz-gt3b-lahetin-autovene-afhds-p-2134.html
Näyttäs olevan varastossakin.

Ebaystä 57,65$ postikuluineen, eli jää alle tullausrajankin. ;)
http://cgi.ebay.com/FlySky-GT3B-FS-GT3B-2-4Ghz-3CH-Transmitter-w-Receiver-/280565760178


Ostinpa Ansmannina ilmeisestikkin saman radion. Ei Jyväskylässä ruvennut pelittämään vaan oli tosi lyhyt kantomatka. Takanurkassa katkeili yhteys. Siinä sitte ihmeteltiin vähä aikaa ja ajelin sitte rtr radiolla kisat. Kotona lueskelemalla selvis sitte syy. Eli se patterikotelon liitin on jostain syystä vähä löyhä. Sitä ku pikkuse vaikka ruuvarin kärjellä painasee niitä metallisia klipsuja niin on tiukka. Oli samaa onkelmaa myös Miikalla joka vaihto koko liittimen. Mutta siis vähä ku puristeli niitä metalleja nii toimii täysin (Sehä on iha normi liitin mitä taitaa vastarin johoissaki olla). Jos se volttimäärä vaeltelee, kannattaa tarkistaa se liitin.. Ei mennyt mullakaan alle hälytys-rajan voltit mutta siinä pyöri jossai 10,5-10,8v välillä jotenkin epäloogisesti. Nyt laskee vaan tasasen hitaasti kohti patterien loppumista ;) Ja tosiaan ei mitään ongelmaa radion toiminnassa enää.

Täytyy vielä lisätä, että lipomodin teko on helppoa tuon liittimen ansioista, eli ei tartte mitään modia. Hobbykingin lähetinlipo menee hyvin siihen patterikotelon tilalle ja liitin passaa suoraan.

110
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 30.03.11 - klo: 17.14 »
Joo se tulee se o-rengas sinne iskarinrungon ja korkeudensäädön väliin, ettei pyöri itekseen. Laitat vaan kunnolla sen nännin sinne sisälle ja kierrät kiinni, se on melko lähellä se bleedaushole, että jos ei oo ihan kiinni nii tulee öljöä ulos. Toisaalta juuri sen mitotuksen takia minusta oli helppo kasata se iskari ettei jääny ylimäärästä painetta sisälle (kunhan sen nännin saa asettumaan paikoilleen).

111
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 28.03.11 - klo: 14.56 »
Sjuum elikkäs testiajot on suoritettu. Auto oli helppo ajaa ja käänty sopivasti. Laitoin 13 asteen ohjauspalat ja auraus oli nollassa ehkä jopa aavistuksen negatiivinen. Iskareissa oli jäykempää öljyä, eli ur 45 ja 40. Tosiaan hyvä ajettavuus, ehkä 6,5 lankanen moottori pikkusen liian ärhäkkä, mutta se nyt sattui käsillä olemaan. Hyvin pysy muuten vauhdissa mukana hiilikuituisten ja alumiinisten vehkeiden seassa. Kisan jälkeen huomasin että servoseiveri oli ihan liian löysällä että se ehkä aiheutti töyssyosuudella huonompaa kääntyvyyttä.

Etuiskarin varsi katkesi kun toinen auto tuli vastapalloon hypystä keulaan. Muuten oli pari isompaakin iskua,  muttei muuta hajonnu. Kaarteessa käyttäyty auto rauhallisesti mutta saattaisi se vakaaja takana nopeuttaa. Renkaat kun kulu, niin yllättävän helposti rupesi se perä irtoamaan. Sen sijaan muuten auto totteli "loogisesti" ainakin omasta mielestä. En kaivannut agressiivisempaa kääntymistä vaikka sen olisi säädöillä saanut. Diffit on ihmeen herkät ja smoothit tuossa ihan teräskuulilla, pystyy takadiffinkin melko löysäksi jättämään ilman että luistaa tms.

Seuraavissa kisoissa jäänee nelkku ajamatta, että saapi kunnolla keskittyä tuuppiin. Mutta tosiaan eipä paljon voi moittia autoa. Kestävältä vaikuttaa ja aloittelijaystäväliiseltä myös ajotuntuman suhteen.

112
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kainuun alueen rc-harrastajat.
« : 26.03.11 - klo: 15.13 »
Tjuu, laitetaan rata kuntoon, sitten ku vähä lämpiää nii esim. muutama lauantai vois olla semmosia talkoopäiviä, että jos sitte vaikka sunnuntaina ajeliski aina vähä. Eihä siellä oikeesti nii paliu sitä hommaa oo ku porukalla vähä tehhään..

113
Hyvät viteot, varsinki se kohta missä se valkone mad ratti menee keulilla :) Se on muuten hämärä se aula, että hankale ottaa tärähtämöntä kuvaa.

114
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kainuun alueen rc-harrastajat.
« : 25.03.11 - klo: 14.13 »
ohoh, kyllä on mielenkiintoista. tulis jo kesä :cool:

115
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 22.03.11 - klo: 20.23 »
Tjoo niitäpä, tosin itellä oli tamiyaan, mutta eiköhän ne sama kumit oo. Ei näytä olevan kuvaa tuolla sivulla nii ei voi varmaksi sanoa.

116
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 22.03.11 - klo: 16.10 »
Itse olen racing factorylta valmiiksi liimattuja 3racing renkaita käyttäny pihasuttauksessa. nurmikolla pito hyvä ja asfaltilla eivät kulu liian äkkiä.

117
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 19.03.11 - klo: 07.47 »
Kori saapui räsäsen korjaamolta: :tongue:




118
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU - Kainuu Mattokrossi II 20.3.
« : 18.03.11 - klo: 14.14 »
Sain tuossa sählättyä markan gigan mykäksi lipomodia tehdessä eilen  :afro: Eli jos jollain kisoihin tulijalla sattus olemaan hk/flysky kanssa yhteensopiva lähetin tai joku muu vararadio, niin voisin ostaa/vuokrata/lainata.

yv:llä tai puh 0503821168

pitiki mennä säätämään vielä  :angel:

119
Team C / Vs: Team C TC04/T4 4wd sähkökrossarit
« : 17.03.11 - klo: 19.05 »
Ansmann X4 tuli hankittua ja tässä hieman raporttia kokoamisvaiheesta. Voisikkos topikkia muuttaa sen mukaan?

Eli normi pakkaukset ei siinä sen ihmeempää. Kaikki omissa pusseissaan kokoamisvaiheittain:



Heti kun pohjalevyyn oli ruuvattu moottoripukki, kokosin diffit. Muuten ei ollut mitään hankaluuksia niiden  kanssa, paitsi diffin ruuvin O-renkaan paikka oli vähän erikoisesti ohjeistettu. O-rangas siis tulee laittaa ruuvin päässä olevaan väliin, eikä siihen juureen, kuten kuvasta saattaisi olettaa. Meinasi diffi olla ensin vähän "joustavan" tuntuinen, kun se renkula oli siinä ruuvin kannan ja painelaakerin välissä. Eli ansmannin diffi pitää vaan vääntää ihan pohjaan asti ja sitte pikkusen löysätä jos tuntuu liian jäykältä.



Ja tässä onkin jo koottu voimansiirto melkolailla kokonaan. Pistin yhden lisäshimmin taakse menevään akseliin, ooplen ohjeen mukaan. En tosin tiedä oliko välttämätöntä.



Iskarit olivat todella hyvän tuntuiset ja myös kitkattomat kasata. Kuvasta ei ehkä niin näy, mutta ne ovat harmaat väriltään eivätkä mustat. Bleedaus onnistui näppärästi sille tarkoitetun reiän avulla. Eli iskarin varsi vain haluttuun asentoon ja korkki kiinni. Ylimääräiset nesteet valuu pois. En laittanut mitää lisäshimmejä mäntiin niinkuin jossain on tehty ja smoothilta tuntuu. _edit_ Kuulemma ne shimmit pidentää e-clipsien ikää, eikä niinkään tee sen smoothimpaa siitä iskarista. Eli ne kannattaa laittaa jos pakissa on.



Ja kas sähköt jo paikoillaan. Kokonaisuudessaan aika helppo nakki oli kasata. Ruuvit menivät ilman kierteitten tekoa paikoilleen. Eihän se hiilikuitua ole, mutta jäykkä ja kaikinpuolin laadukkaan tuntuinen käteen. En laittanut ansmannin omia renkaita, kun ei sattunut uusia minipinnejä eteen olemaan hyllyllä :)
Nyt täytyy vaan odotella korimaalaamon tulosta ja sunnuntaina kisoihin testiajoon.  :tongue:

120
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 06.03.11 - klo: 20.42 »
Lisätäänpäs omatkin kokemukset tähän ketjuun, kun jotenkin tuntuu ettei kyseiset autot saa ansaitsemaansa huomiota. Eli, hommasin tommosen mad ratin, kun pikakokeessa (kerhoauto) tuntui yllättävänkin hyvältä verrattuna vaikkapa keskimoottori x2:seen ja schumiin. Hinta oli erityisen sopiva. 175 euroa sähköineen ei paha ole, ja kaasutuntuma sekä radion käteensopivuus oli hyvä.

Ajo-ominaisuudet olivat suoraan paketista hyvät, näin parin akullisen jälkeen ei edes oikein mitään säätöjuttuja tullut heti mieleen, sen pinjonin vaihdoin isommaksi jo valmiiksi. Iskareita nyt ei suuremmin tasaisilla sisäradoilla oikein voi suuremmin testata, mutta ongelmia ei ollut ja hyppääminen oli helppoa.

Jotain sain rikkikin, eli suora isku kovan reunaputken päädystä sai takarenkaan repsottamaan. Eli sen takatukivarsien kiinnityslevy tai mikä se nyt onkaan repsahti rikki. Muuta ei mennyt, vaikka tuli sitä kärrynpyörää yms. kokeiltua useampaankin otteeseen.

Niin ja kyllä sillä pysy ihan hyvin noiden pro-autojen vauhdissa. Aikasemmin olen tamiyalla ajellut, ja durga oli nelkkuna. trf201 oli mietinnässä, mutta jos noin hyvin kulkee ja mad rat, niin tulee vaan mieleen, että paraneekoha meno enää. Hinta kun on noissa  vielä melkeenpä puolet varaosia myöten.

Niin ja manuaali oli oikeinkin selkeä ja helposti luettava.

Oikeastaan päällimäiseksi mieleen, jäi että voiko näin hyvää halvalla saada, ja ilmeisesti kyllä. Ei mitään sellaista kiinailmiöhommaa tms ja vielä ihan vaan rtr auto. Vertailun vuoksi nelkkuna on tällä hetkellä  trf501 ja siinä hobbywinggin sensorilliset sähköt ym. ja tällä hetkellä koitan etsiä säätöjä ja meinaa vähän tappista olla, vika on varmaan kuskissa mutta siltikin. Pitäneekö vaihtaa nelkkukin kohta ansmanniin...

Sivuja: 1 2 3 [4] 5