RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: crazy man - 18.01.09 - klo: 19.54
-
moro elikkä mitä suosittelisitte ensimmäiseksi polttis autoksi. Oon vähä kattonu hpi savage 3.5 tai traxxas t-maxxia. kertokaa mieli piteitä näistä näistä autoista. Toki voitte ehdotella muitakin.
-
savagea kannatan
-
tiedätkö kumpi näistä on luotettavampi.
-
Myös traxxas revo 3.3 erinomainen... Hyvä kone.
-
Kumpaan saa enemmän/halvemmalla vara osia.
-
http://rc10.fi/index.php?topic=32783.0
Tuolla olis ollut valmiiksi jotain.
1/8 truggy on paras joka paikan höylä.
-
onko assot hyviä niiku käynnistyyks/kestää hyvin?
-
onko assot hyviä niiku käynnistyyks/kestää hyvin?
Käynnistymisellä ei ole mitään tekemistä asson kanssa vaan sen kanssa minkä valmistajan moottori siinä on ja kuinka hyvin se on säädetty kohdilleen.
-
onko assot hyviä niiku käynnistyyks/kestää hyvin?
Jos tarkoitit noita linkin takaa löytyviä asson sähköautoja niin hyvin käynnistyy :p
-
ei ku tarkotin asso gt 4.6 se.
-
Jos savagen otat ni ota mielummin X 4.6
-
onks siinä mitää muuta eroo ku moottori?
-
tiedättekö mitään hpi trophy 3.5:stä?
-
Kannattais eka päättää missä meinaa autolla ajaa.
Montulla vai radalla jne.
-
Ehkä enimmäkseen hiekkakentäl tai radal.
-
Ehkä enimmäkseen hiekkakentäl tai radal.
Sitten kannattais laittaa Truggy.
-
Ehkä enimmäkseen hiekkakentäl tai radal.
Sitten kannattais laittaa Truggy.
Tai Revo.
-
Onko revossa ollut jotain vikaa?
-
?
Eipä ole ollut mutta sopi kentälle ja etenkin radalle.
-
mist sais halvimmal revoja? onko hankala säätää säädöt kohille?
-
Osta kunnon truggy. esim HONG NOR X2 CRT RTR.
Halvempi kuin revo.
Paljon kestävämpi.
Enemmän tehoa.
Paremmat ajo ominaisuudet.
jne jne
-
Samaa mieltä, Truggysta ei omaa kokemusta mutta varmasti hakkaa Revon mennen tullen, varsinkin suoraan laatikosta.
-
Mistäs tommossii saa?
-
Täältä.
Tuon jos ostat niin et varmasti pety.
http://rc-garage.fi/zencart/
-
Olen aloittelija ja x2 pro truggyn omistaja. Tyytyväinen ainakin olen ollut näin muutaman viikon kokemuksella. Jos ruuvari pysyy kätösessä ja ei rahasta ole kiinni niin ota pro versio.
-
Tottakai pro ois tietenkin parempi.
1 kpl hyvillä osilla kasattuna tuolla myyntiosiossa myynnissä. :grin:
-
Luulen et en tarvii pro:ta mut minkä kokone kone tos on?
-
Moottori on 28 eli 4.6cc
-
Onko sama auto kun jammin x2 ku katoin youtubest ni näytti aika samanlaiselt mut onks sama auto. :huh:
-
Sama auto on.
-
Mitä kaikkee siin rtr versios tulee mukana?
-
Täällä annettiin jo linkki mistä saat semmoisen auton, et vissiin vaivautunut kauheesti sen sisältöön. Tässä nyt vielä kerran vähän tarkemmin jos oli liian piilossa sulle http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_2&products_id=1014
-
Ootko ollu tyytyväinen ohjaimeen niiku onko monimutkane? Tiiäkkö monta muistipaikkaa siin on?
-
Mulla oli pro versio jossa ei tule ohjainta mukana, joten en tiedä tuosta mitään. Olettaisin kuitenkin rtr version olevan yksinkertaisimmasta päästä joten ei ainakaan kannata pelätä että monimutkainen olisi ja ennemminkin kysyisin onko siinä edes ollenkaan muistipaikkoja. Pikaisella googletuksella löytyi ainakin kuva josta voi jotain päätellä --> http://www.tamiyaclub.com/getuserimage.asp?t=&id=img169_06042004095503_2.jpg
-
Ootko ollu tyytyväinen ohjaimeen niiku onko monimutkane? Tiiäkkö monta muistipaikkaa siin on?
Ei muistipaikkoja, EPA+DR säädöt kaasulle/ohjaukselle,trimmit,reverse.
Perusradio. Ei todellakaan monimutkainen.
-
Onko autossa ollut jotain heikkoa kohtaa?
-
Autossa ei vissii ole pakkia?
-
Jep, vain pakki puuttuu.
-
Itsellä x1 crt cnc:tä täynnä sekä sts:n .28 koneella... Vaikka nopeutta löytyy, ei sitä oikeen rikki meinaa saada :grin:. Hyvä auto, en tiedä parempaa... Sinänsä siis hyvä lähes kaikille, kun kestää ajoharjoittelun ja radalla ajon (molemmat eriomaisesti). Ja varaosia saa edullisesti rc-garagesta.
X2 on sitten vieläkin kestävämpi ja taitaa olla hieman kevyempikin, joten kehotan sellaista syvästi harkitsemaan. Pelkkää plussaa sanottavana, kuten tekstistä näkyy :grin:
-
Mitä eroo siin x1 crts on eroo siihen x2 crthen?
-
X2 on uudempi malli X1:stä, joten X1:ssä olleita ongelmia on korjailtu= periatteessa x2 on parempi auto...
Suurin ero taitaa olla, että X2:ssa on pienempi pääratas ja spiraalimalliset lautasrattaat, mikä lisää luotettavuutta ja uusi pidempi alustalevy. Kaiken näköistä pikku tilpehööriä on myös muokkailtu: uusi tankki, radiolevy, tukivarret paremmin kestävää komposiittimuovia, uusi siipi, 16mm paksut iskarit, matalaprofiilirenkaat ja vanteet, integroidut kura-/kivisuojat ja uudet runkojäykkärit.
Jos siis uutena ostat, niin osta X2, saat tuoreempaa kamaa samaan hintaan. Et tule pettymään näihin autoihin.
-
Onko vaihteet?
-
Ei ole vaihteita, niitä ei truggyssa tarvita, kulkua piisaa muutenkin tarpeeksi. Ja on 1 vikakohde vähemmän.
-
ajoin viimekaudella muutaman kisan ja treeniä X2 autolla, enkä saanut mitään rikki. todella hauska auto ajaa.
-
moro elikkä mitä suosittelisitte ensimmäiseksi polttis autoksi. Oon vähä kattonu hpi savage 3.5 tai traxxas t-maxxia. kertokaa mieli piteitä näistä näistä autoista. Toki voitte ehdotella muitakin.
LIGHTNING GT10 SPORT
http://www.hobbylinna.com/lightning-gt10-sport-p-14014.html
minul kyseinen auto 3.5cc motti kii ja huimat 82km
-
LIGHTNING GT10 SPORT
http://www.hobbylinna.com/lightning-gt10-sport-p-14014.html
minul kyseinen auto 3.5cc motti kii ja huimat 82km
Ai että oikeen huimat 82km. Huippunopeudellako on vain väliä kun ostetaan ensimmäinen polttis?
Sehän on hidas jos verrataan vaikka Traxxas Jatoon. :laugh:
-
Mistä toi 82kmh on repästy?
Itse mitattu vai valmistajan ilmoitus?
-
minun mielestä hinta/laatu suhde kohdallaan lightningissa,ei sillä että tyrkyttäsin mut ei mitään kauheen pahaa sanottavaa.varaosatkin saa helposti.paremman mielen oon tolla saanu mitä stadiumforcella mikä laukes joka ajokerralla jostain,liekkö joku maanantaikappale ollu :laugh: henkilökohtaiseti en pidä kovinkaan järkevänä sijoittaa ensiautoon esim.700euroa.jos koko harrastus ei satu kiinostaakkaan niin auton kun myyt vaikka ei olis ajettu ku pari tankkia,saat puolet uuden hinnasta"käytetty mikä käytetty".tämä on vain minun mielipide :wink:
-
On mul jo nyt autoja mut kaikki sähköjä et ei kiinnostus oo loppumas vaan kyselin et mikä ekaks polttikseks. :azn:
-
Oisko silti toi hong nor vähä laadukkaampi ja parempi ku toi hot bodies vaik onhan hb paljon halvempi
-
Oisko silti toi hong nor vähä laadukkaampi ja parempi ku toi hot bodies vaik onhan hb paljon halvempi
Jos pääsisin valitsemaan, niin ehdottomasti hong nor!
Laatu ja kestävyys hyvällä tasolla.
-
Kertokaa myös tost hb:stä jotain?
-
http://rc10.fi/index.php?topic=22541.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=22541.0)
-
Terve. Olen Olen omistanut monta hyvää sähköautoa (Asso RC10 B4, Kyosho Lazer ZX5, Traxxas Stampede VXL) ja nyt oli aika hankkia eka polttis... Pitkään harkitsin Kyoshoja (DBX,DST, Inferno, Mad Force) Ja HPI:in lukuisia malleja! Että kiitos teille kaikille!! Minulle tulee uusi Hong Nor X2 RTR! Mitä mieltä olette valinnasta?
Mielestäni 350-450 euron paketit tulevat kalliimmiksi pitemmän päälle, kuin tämä auto (519 euroa) Garagelta! Löytyy raakaa voimaa ja paljon hyviä ominaisuuksia ja ennen kaikkea kestävyyttä!
-
En kyllä voi moittia tuosta valinnasta. :wink: Onneksi olkoon.
-
Kumpaas suosittelisitte hb lighting gt10 sporttia vai hb lighting stadium 10 sporttia?
-
Edelleen suosittelen honkkari X2.
-
Tulisko se halvemmaks ku toi lighting ku onhan toi x2 paljon laadukkaampi.
-
Sehän riippuu tietenkin ajotyylistä ym.
Mutta on tuo HN paljon kestävämpi kuin rtr HB.
kulkua ja ajo-ominaisuuksia riittää tuohon 1/10 verrattuna.
-
mulla ainakin ekana poltiksena 3.3 nitro revo johon olen ollut tyytyväinen helppo purkaa ja kasata tarpeenvaatiessa joten korjaus ja huolto on helppoa ja auto kestää hyvin käyttöä. ja osia on hyvin saatavana. ja osat kohtut edullisia. ja viri osia on paljon saatavana. ja vaki nnitro revossakin lähtöjäkin on ihan kiitettävästi ja jos hommaa autoon vakaajat niin auto on helppo hallita ja ei sillon saa oikein ees millään kaatumaan sitä.
-
Kestääks tos vetarit hyvin ja kertokaa mikä ei kestä niin hyvin.
-
Miksi kannattaisi maksaa revosta kauhea hinta?
Honkkarin saa halvemmalla ja on parempi/kestävämpi.
Eikä tarvitse viritysosia niin kuin revo :p
-
Joo oon jo päättäny et revoo en osta.
-
no revo on hyvin kestäny ainakin mulla tietty joitain muutoksia oon tehny ja suomeen revon saa alle 400€
-
Jeps. Eihän Hong Nor X2 ole ainoa oikea auto. Mutta hinta laatusuhde on mielestäni paras. ja kun katsoo speksitietoja, niin onhan se kunnon osista kasattu. Olishan se uusi Revo ollut kanssa hyvä vaihtoehto, ilman vaihdelaatikkoa. Mutta laitan kommenttia X2:sta, kunhan saan sen huomenna ja saan sisäänajon tehtyä! Ei taida vielä oikein kelit suosia.
-
Joo ei kelit oikein suosi mutta pistähän kommenttia siisään ajosta et oliko helppo säätää ja miten kulki.
-
Terve. 4 tankillista ajettu ja pari vielä pitäis ajaa...Helposti lähti käyntiin ja koko ajan vain paranee, kunhan saadaan vielä ruuvattua laihemmalle moottoria. Lämmöt saatiin ok ja muutenkin kaikki toimi. Pitävämpiä ja lämpösempiä kelejä odotellessa! Suosittelen.
-
Saisitko laitettuu kuvii siit?
-
Moi. En ole kuvia ottanut autosta, mutta RC-garagen sivuilta löytyy kuvia ja tekniset tiedot, ja youtubelta löytyy esittelyvideo ja muita hyviä pätkiä. Tänään kävin ajamassa vielä pari tankkia sisäänajoa. Ihme moottori toi uusi GO-.28, lähtee todella helposti käyntiin. Nyt alkoi jo moottori pitää oikenlaista ärjyntää!! Pikkaisen saisi olla vielä laihemmalla, mutta ei säädetä enempää, kun keli on näin huono.
-
Ja ei varmaan ole kovin vaikea käydä katsomassa kuvia valmistajan sivuilla, siellä ne on yleensä vielä laadukkaita...ei millään kännykkäkameralla otettuja suttuisia.(ja yleensä löytyy joka kulmasta otettuja kuin myös yksityiskohdista)
Maalaisjärkeä saa käyttää :wink: ..kuin myös olla hieman oma aloitteinen.
-
Näinhän se on. Ei toi auto eroa noista tehdaskuvista, muuta kuin väriltään. Etsii youtubelta Jammin nimellä X2:sta, niin löytyy todella hyvää materiaalia auton yksityiskohdista, taitaa vaan olla pro malli, mutta saahan siitä jotain käsitystä ko. autosta!
-
Tuli mieleen, että tietääkö kukaan tämän uuden Go.28 perussäädöistä mitään, eli onko millaiset tehdasasetukset neuloissa! Olen ajanut nyt tuon 6 tankillista ja ruuvannut jokaisen ajon jälkeen 1/8 kierrosta kiinni päin (laihemmalle). Alkaa ottamaan jo kierroksia hyvin, mutta kestääkö vielä kiriä? Savua tulee vielä aika sakeasti... Tämä sisäänajo on hiukan vielä uutta minulle. mutta oletettavasti se on onnistunut!
-
Joo elikkä mul on ollu stampede koht jo vuoden ja olis kiinnostusta siirtyä polttiksiin.Oon miettiny kahta vaihtoehtoa eli savage 3.5 Suomesta autol hintaa 400e tai sit tilais jenkeist savage x 4.6 hintaa tulis 406e,mut tuntuu et vois olla toi 4.6 vähä turhan raju?Nii eli kumpaa suosittelette?
-
Ota suoraan x malli, parempi liikaa tehoa kuin liian vähän, vaikka ei tuossa x 4.6 liikaa tehoa ole. Ja tuo x on muutenkin uudempi/parempi kuin tuo 3.5. Itse valitsisin varmaan x ss kitin..
-
Oon 100% samaa mieltä.
Jättäsin sen 3,5 samantien kaupan hyllylle.
Kaverilla on 4,6 ja hyvin on toiminut.
-
Joo kyl se x ss kit himottais mut ku ei oikee viel luota omii taitoihi,vaikka kyl stampede on koottu ja purattu varmaa miljoona kertaa mut se on niin eri asia.Ja hintaki on aika kauhee.
-
juu en tiijä muutakuin että jos haluaa helpon huolettavan niin mie suosittelen traxxasin autoja.
-
Onko t-maxx 3.3 yhtä hyvä ku x 4.6?
-
juu en tiijä muutakuin että jos haluaa helpon huolettavan niin mie suosittelen traxxasin autoja.
Traxxasit ovat kyllä helppoja huoltaa ja vara-osiasaa lähes joka paikasta, mutta itse Revosta - X2-CRT pro:hon siirtyneenä en kyllä valita yhtään.
Revo ( :evil: Monday edition :evil:) Oli rikki joka ajokerran jälkeen, kun taas X2 kanssa en ole saanut hajotettua kuin sähkölaitteita, hukannut jarrulinkin "nysvän", Siivestä ruuvi irronnut yms todella pientä... Revo onnistui hajoamaan tasaisella hiekkakentällä kerta toisensa jälkeen ja X2 vain kiittää edelleen vaikka radalla paukuteltu reilun 8 metrin loikkia välillä ei niin hienoilla laskeutumisilla :roll:.
Mitä muutaman kerran kun X2:sta purkanut niin huomattavasti helpompaa ja yksinkertaisempaa se on kuin Revon.
Vara-osiakin löytyy hyvin mm. RC-Garagesta ja Racingfactorysta.
Eikä osien hajottamattomuus johdu voimanpuutteestakaan, kun O.S. .28XZ kiertää konehuoneessa.
Varauksettomat suosittelut X2:lle.
Tässä viellä hyväksi todettu neuvo:
KÖYHÄLLÄ EI OLE VARAA OSTAA HALPAA
EDIT: Kieliasua korjattu.
-
onko kellään kokemuksia Hot Bodies Lightning Stadium sport polttis autosta? tai muista merkin autoista?
onko kestävä, saako varaosia suomesta, vai täytyyko aina tilailla ulkoimailta ja paljon mahtaa ko. peli kulkea?
http://www.hotbodiesonline.com/kit.php?partNo=66514&lang=en tietoja tuolta.
kyseessä on ensimmäinen polttis auto, tätä ja myös Hong Nor CRT.5 autoa olen miettinyt.
Hong Nor on ainakin luotettava, mutta 1/8 skaalainen ehkä houkuttelisi enemmän ja tämä sattui eteeni.
-
Itselläni oli pro versio tuosta hb:sta, joka on vielä laadukkaampi kuin tuo, mutta ei se oikein hyvin pysynyt nipussa. Sinuna jättäisin väliin. Mieluummin vaikka tuo crt.5 vaikka eri kokoluokkaa onkin.
-
Miten tekisin, on sähkö Pede, mikä olisi hyvä polttis truggy? Buggy minulla on jo 1:18 Shark.
-
mikä olisi hyvä ekaksi polttisautoksi, jos rahaa ois käytettävissä noin 200-400€? ja mitä merkkejä ja malleja suosittelette jos käytettynä ostaa?
-
Olisi aika tärkeätä tietää missä olet aikeissa ajaa että voisi jotain suositella...näitä polttiksia kun on monenlaisia.
Ja onhan näitä vastaavia topikkeja joissa on kysytty samaa, ne kun lukee niin asia alkaa olemaan harvinaisen selvä...ja haulla löytyy.
Jos auto on tulossa sekalaiseen pommitukseen montuilla tms. niin 1/8 truggyä suosittelen ehdottomasti...Hong Nor :wink: ..ja ei tarvitse katua valintaa..
-
joo, eli sellaiseen hiekkamonttu, off-road ja piha rälläykseen olisi se auto tulossa. Jonkinlaista monsteria tai buggya olen ajatellut.
-
juu en tiijä muutakuin että jos haluaa helpon huolettavan niin mie suosittelen traxxasin autoja.
Traxxasit ovat kyllä helppoja huoltaa ja vara-osiasaa lähes joka paikasta, mutta itse Revosta - X2-CRT pro:hon siirtyneenä en kyllä valita yhtään.
Revo ( :evil: Monday edition :evil:) Oli rikki joka ajokerran jälkeen, kun taas X2 kanssa en ole saanut hajotettua kuin sähkölaitteita, hukannut jarrulinkin "nysvän", Siivestä ruuvi irronnut yms todella pientä... Revo onnistui hajoamaan tasaisella hiekkakentällä kerta toisensa jälkeen ja X2 vain kiittää edelleen vaikka radalla paukuteltu reilun 8 metrin loikkia välillä ei niin hienoilla laskeutumisilla :roll:.
Mitä muutaman kerran kun X2:sta purkanut niin huomattavasti helpompaa ja yksinkertaisempaa se on kuin Revon.
Vara-osiakin löytyy hyvin mm. RC-Garagesta ja Racingfactorysta.
Eikä osien hajottamattomuus johdu voimanpuutteestakaan, kun O.S. .28XZ kiertää konehuoneessa.
Varauksettomat suosittelut X2:lle.
Tässä viellä hyväksi todettu neuvo:
KÖYHÄLLÄ EI OLE VARAA OSTAA HALPAA
EDIT: Kieliasua korjattu.
Lainaanpas itseäni. Samalla linjalla jatkan ja jos rahaa yhtään enempää on käytettävissä niin Hong Norin Truggyjä suosittelen kun On X2:kin jo RTR versiona jos haluaa valmiiksi kasatun auton halpaan hintaan. Pro mallissa se kyllä hienoa että saa itse päättää mitkä komponentit sisään autoon menee ja pääsee tutustumaan autoon kunnolla kun sitä kasaa. Hieman kokeneemmalle varsinkin pro malli ehdottoman suositeltava.
-
Omasta mielestä 1:8 buggy tai truggy on pelkästään pihalle liian iso ja nopea ellei sitten ole todella iso piha. Itsekin asun parin kilsan päässä keskustasta niin nitron kanssa joutuu aina lähtemään jonnekin muualle ajelemaan. Sähkiksellä vois vedellä pihalla aivan huoletta. Tietenkin jonnekin hiekkakuopille tms. laajemmalle alueelle 1:8 skaalan auto on parempi kun sitä nopeutta pääsee käyttämään ja isommalla koolla on muutenkin etunsa em. ympäristössä. Esim truggy on just huippe vehje kunnon bashingiin, tosin buggyista ei kokemusta henk-koht. ole.Mutta jos pääasiassa pihalla ja varsinkin asutuksen lähellä on tarkoitus ajella niin katselisin 1:10 skaalan sähkövehkeitä. Myös huollon puolesta 1:10 sähkö-autossa pääsee paljon helpommalla. Esimerkiksi nitrolaitetta on turha ostaa jos ei ole valmis sitä huoltamaan. Vaikka sitä huoltoa ei niin älyttömästi tule niin auto olisi ainakin joka käytön jälkeen hyvä putsata ja ilmanputsareita tms. on hyvä vaihdella aina välillä.
-
joo, eli sellaiseen hiekkamonttu, off-road ja piha rälläykseen olisi se auto tulossa. Jonkinlaista monsteria tai buggya olen ajatellut.
Suosittelen kyllä Savagea, jos budjetti sallii nii X SS, jos ei salli niin RTR X 4.6. Tehoa on, ajo-ominaisuudet yllättävän hyvät ja jotenkuten menee parkkisautonakin. Kestävyys on ihan omaa luokkaansa. SS-mallin K4.6 moottori lähtee aina ekalla käyntiin, pysyy säädöissä ja lisäksi helppo säätää. Monipuolisempaan ajoon truggy, mutta jos ajo on pihalla/metsässä vaihtelevalla alustalla, monsteri on kurko.
-
Hakusessa olisi perutusvaihtella varusteltu nitroauto onko muita vaihtoehtoja kuin revo???
-
Savagea ainakin saa myös pakilla. Uusimmassa Revossahan ei ole pakkia enää.
-
nykyisen stampeden tilalle jo pidemmän aikaa miettinyt jotain polttista ja nyt siis kaivataan apuja.
elikkä siis ensimmäinen polttis auto olisi kyseessä ja hakusessa olisi 1/12 - 1/8 skaalan polttis, truggy tai monsu.
autolla ajellaan lähinnä: pihalla, hiekka/asfaltti ja montulla.
sanotaan nyt maks. hinnaksi 400e, mutta mielellään 300e luokkaa.
-
Tolla rahalla saat hyvän käytetyn, mutta semmonen 700€, niin saat uuden hyvän kamoineen.
Muista myös se, että jos on naapureita lähellä, niin pihalla ei oikein voi ajaa melun takia.
Itse suosittelisin honkkarin X2 truggyä. Se on toiminut tosi hyvin! :azn:
-
nykyisen stampeden tilalle jo pidemmän aikaa miettinyt jotain polttista ja nyt siis kaivataan apuja.
elikkä siis ensimmäinen polttis auto olisi kyseessä ja hakusessa olisi 1/12 - 1/8 skaalan polttis, truggy tai monsu.
autolla ajellaan lähinnä: pihalla, hiekka/asfaltti ja montulla.
sanotaan nyt maks. hinnaksi 400e, mutta mielellään 300e luokkaa.
Käytetty Pro versio.
Vaikka semmoinen mikä olis kaikkineen kamoineen.
Yleensä tulee viel varaosii mukaa.
Rtr:t ovat ihan leluja näihin pro tason vehkeisii.
-Antti
-
Suosittelisin SS-mallin Savagea. ne RTR-räpellykset ovat yleensä huonosti koottuja ja radiolaitteilla voi heittää vesilintua. Ensimmäiseen polttikseen kannattaa sijoittaa rahaa, muuten saa vain pahan mielen.
Ei Savagekaan kovin huono parkkisauto ole. ( :roll:) Ei tietenkään truggylle pärjää asfaltilla eikä radalla, mutta monsteri on muuten niin hauska laitos! Hiekkamontun ja skeittiparkin kunkku :cool:
ps. Myyntipalstalla oli täydellinen Savage X SS-paketti.
-
suosittelen 3,5 kuutioista hpi trophyä, jos hinta ei ole este (329+toimituskulut). hobbylinna
-
Jotkut kehuu kovasti tota kyoshon dbx/dst mallia mita mieltä te siitä olette itse olen harkinnut jo 0,5 vuotta :huh:
-
Kaverilla on dbx. Katuu syvästi. :grin:
-
DBX on SURKEA auto! en suosittele sen ostamista. :evil:
-
täytysköhän vaihtaa :grin: ----> http://rc10.fi/index.php?topic=37915.0
-
http://www.modelsport.co.uk/index.php?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=32259 (http://www.modelsport.co.uk/index.php?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=32259)
Onko toi rtr auto mistään kotoisin hinta ainakin on ihan kohtuulinen.
-
On rtr. Mutta tästä halvemmalla takuuvarmasti hyvä peli: http://modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=33284
TAI
http://modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=26445
-
Moro! En nyt ihan alottelia oo,mut kyllä on pakko suositella hong nor x2 crt pro:ta. Aivan huippu peli vaikka en ookkaa ajellu,kun 11-12 tankillista sisäänajot mukaanlukien.
-
Niin tiiän kyllä et on noita muitakin vaihtoehtoja mut tuli tollanen jo tilattua eli onko kellään mitää kokemusta kyseisestä autosta.
-
Ei taida ketään omistaa mut noista videoista vois ainakin päätellä et kyl se jotain iskuja kestää.
http://www.youtube.com/watch?v=d-nTWPW1-FQ&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=d-nTWPW1-FQ&feature=related)
ja
http://www.youtube.com/watch?v=FzlTVSM8ICE&NR=1 (http://www.youtube.com/watch?v=FzlTVSM8ICE&NR=1)
-
ite omistan samalla koneella varustetun inferno us sportsin ja täytyy myöntää että on kyllä melko hankala peli ainakin aloittelijalle... jos on mahdollista kannattaa ehkä peruuttaa tilaus ja kuunnella noitten asiasta tietävien vastauksia, muilla merkeillä taitaa olla paremmin valmistettuja malleja
-
Mitäköhän vaikeeta GXR28 koneessa sitten on?
Kovin luotettavana sitä ei ehkä pidetä mutta kyllä se toimii jos on säädöt oikein.
Jos ei sitä osaa säätää niin en usko että osaa muutakaan.
-
Toi ko. kone on itseasias tosi helppo säätää, ei oo niin supertarkka säädöissään.
-Antti
-
mo
hpi rtr firestorm 10t ois hyvä. kato hobbylinnan sivilt :mrgreen:
-
Ensimmäisenä kannattaa panostaa oikeinkirjoitukseen....
Siinä "lähetä" napin vieressä on semmoinen kuin "esikatselu".
Sitä kun painat niin näet kirjoituksesi foorumilla ja voit korjata "mahdollisia" kirjotusvirheitä.
-
Cen Matrix C-1 Buggy. On laadukas RTR ja olen ollut tyytyväinen, eikä ole huonosti pärjännyt arvosteluissakaan.
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=620
Osien saanti suomesta on vaan hankalaa, mutta hyvin niitä netistä löytyy.
-
Moi vaan kaikille,
RC-auto-aloittelija ilmoittautuu foorumille. Kokemukset RC-autoista rajoittuu lähinnä useita vuosia sitten omistamaani Traxxaksen takatuupparisähkäri stadium truckiin(en muista enää mallia). Nyt sitten iski yllättäen taas kamala RC-autokuume varsinkin kun eksyin näkemään netissä tollasen vanhan Audi S1 Quattro kopan. Piti heti välittömästi saada sellainen... mutta eipä aivan heti löytynytkään. Noh, Japanista onnistuin pelkän kopan löytämään ja tilauksen tein saman tien. Alustaksi joku edullinen 1:10 ratapolttis..? Polttis koska haluan hieman särmää ja ääntä... 1:1 moottorit on hanskassa ja DIY-mentaliteettiä löytyy joten eiköhän polttiksen kanssa pärjää. :cheesy:
Päädyin sitten halvimpaan mahdolliseen 1:10 tourinkiin mitä löysin... Eli tollaseen Acme Cyclone Pro malliin 3cc motilla:
http://www.nitrotek.co.uk/A1002T.htm
http://www.rckingdom.co.uk/smf/index.php?page=70
Ei varmastikaan paras mahdollinen mutta kelpanee parkkipaikkapyörittelyyn..? Varaosia tohon tuntuu saavan ihan hyvin. Postia tässä nyt odotellaan... Hehkun ja polttoainetta ja muutaman parin renkaita ym. tilpehööriä tulikin jo hommattua etukäten jo. Että tällainen avautuminen. :grin:
-
No inferno kotia tuli ja kuus litraa nitroa menny eikä mitää pahaa sanomista. Kestävyys huippu luokkaa jos vertaa hpi:in tuotteisiin ja se kone säätyy ihan hyvin kunhan vaihtaa letkut tarpeeksi pitkiksi.
-
Noniin, rahtari kiikutti auton perille. Ihan ok laitteelta vaikuttaa(vaikka eihän mulla ole kokemusta juurikaan muista, eikä vielä käynnistetty, sisäänajo ens viikolla) säätöjä löytyy ihan tarpeekis parkkipaikkasuditteluun ja asensin tehoputkenkin paikoilleen... Kori sensijaan on melko fiasko(ruma Subaru kopio), mut seurannan mukaan Audin S1Q koppa on saapunut Suomen kamaralle joten pian pääsee asentelemaan sitä paikoilleen :evil:, valkoinen maali vaan pitää hommata. Mikä muuten olis laadukkain lexanmaalimerkki? Tilaukseksi menee kun pohjanmaalla ei pahemmin oo RC-liikkeitä, eli mistä kannattaa tilata?
JR-hobbyltä maalia tilasin muun tilauksen yhteydessä mut eipä niillä sitä ollu varastossa... lisäksi tilaamani renkaatkin oli väärät (tuli valmiiksi liimatut vanteetkin kaupan päälle :huh:), joten jos joku tarvii punertavia "Tuning" vanteita renkaineen niin 10e/4kpl saa hakea pois, ei nuo oikein Audin koppaan sovi...
Ps. täytyy kehua Nitrotek liikettä. Laittoivat pari ylimääräistä tulppaa + hehkusatsin tankkauspulloineen mukaan vaikken niitä tilannut.
Muutamat kuvat... löytyy täältä (http://koti.mbnet.fi/pro-ht/RC/).