Niin nyt on kokemusta vähän tuosta harjattomasta Lehnerin "paketista".
Moottorista sen verta että se on virrattomana "vastukseton", eli ei tunnu minkäänlaista magneettien "kiinniottamista" käsin pyöritellessä.
Koko ihmetytti koska se oli noin 2cm-2,5cm lyhyempi kuin "vakio" 540 sarjan moottori.
Moottori ei ole lämmennyt tällä ilmalla edes käden lämpöiseksi kovemmasssakaan "sudittelussa".
Säätimessä on ohjelmointi mahdollisuus joko ilman pakkia ja jarrua, ilman pakkia jarrulla ja pakki ja jarru.
Säätimen jarru on ABS tyyppinen toiminnaltaan (Ainakin silmämääräisesti lumisella pinnalla katsottuna) ja toimii kiitettävästi.
Esim autoa on vaikea työntää virrat ollessa päällä lattialla (kaasu neutraali asennossa), kuitenkaan pyörän lukiintumista ei esiinny lumellakaan.
Tuo toiminto ei ole tosin kummoinen järjestää harjattoman säätimeen sekun tarkkailee kokoajan moottorin pyörimistä / kierroksia ja kuormaa.
Akkuja ei voi ajaa "loppuun" vaan säädin katkaisee virrat moottorilta mikäli jännite putoaa liian alas, tosin sillä pääsee "kotiin" vielä varovaisesti ajelemalla.
Alussa oli ongelmaa kaasun kanssa, sekun nopeasti puhjaan painettaessa lakkasi vastaamasta, tosin se tarvitsi vain kaliproinnin (Ensin hutkitaan sitten tutkitaan :D).
Tuossa kaverini ajoi kanssa pienen koelenkin (Veljensä kilpaili ennen SM tasolla rallicrossissa "asson" RC10 sähkärillä) ja kehui kanssa että on uskomaton peli ja kaivavansa kanssa vanhat "krossarit" esille (Hyvä saadaan harrastajia lisää). :D