Tulliasia: jos myyjä uskoo tuotteen vialliseksi, ja lähettää toisen, niin pitäshän tullinkin uskoa! Näyttönä ensimmäisen ostokuitti, ja korjausreklamaation keskustelun kopio.
Vielä varmempi tapa välttyä näiltä ongelmilta on se RMA palautuskuljetuksen vahvistuskoodi. Samalla koodilla saapunut uusi osa löytyy ihan varmasti, kun on menosta tosite itse tullilla. Se säästö viallisen palauttamisesta.
Oma päivän ärsyttäminen on, ettei saa laatua!
Ostan valmistajalta tuoteryhmän kallimpiin kuuluvan servon, ni luulis sen olevan sellaisenaan käyttökelpoinen, eikös!
Olipa tuote HITEC, tai niinku mun tänpäivänen, TURNIGY 40kg servo, ni ei sellasta hintaa, et olis varaa myydä rasvat sinne sisään!
Aina pitää tuote tarkistustestata toimivaksi, avata, rasvata, ja ottaa mun mielestä turha riski, ettei tule enää tiiviiksi, sen rasvan puutteen vuoksi. MURRRR