Kirjoittaja Aihe: CROSSIRATAA OULUNSALOON  (Luettu 1067956 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2220 : 16.12.09 - klo: 13.15 »
Höpö höpö, eläpä liiottele! Ei oo ees noin kylmä!  :police: Makia ko ei oo tullu hommattua tänne värivaloihin pitkiä kalsareita, no pitää väliajalla käyä kolaamassa vaikka sitä viereistä peltoa lumesta puhtaaksi niin lämpiää  :mrgreen:

Tuorein säähavainto: 16.12.2009 12:50 Suomen aikaa
Lämpötila -21,3 °C; kosteus 84 %; kastepiste -23,3 °C; koillistuulta 2 m/s; puuska 3 m/s; paine 1026,6 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys 6 km.

Jätä koppa johonki pihalle jos lähet retkelle niin poimitaan se siittä sitte näppärästi.

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2221 : 16.12.09 - klo: 14.40 »
Jooh, ei kait täällä hukkalämmön mekassa oo ku -19 C helepostihan tuosa vielä alusta toimii ku kossua pumput täynnä. Voi olla aika nihkeetä ajot mut otetaampa miitti päällensä kuiteski. Saa ainaki auton sulaksi taas..Siirryin piikeistä kitkarenkaisiin.

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2222 : 16.12.09 - klo: 16.33 »
Jätä koppa johonki pihalle jos lähet retkelle niin poimitaan se siittä sitte näppärästi.

Jätän tohon varaston oven eteen sen kopan, ja kyllä muuten jäälissä oli 26 pakkasta kun sieltä tossa 11 pintaan lähin liikkeelle :D Nyt näyttää pakkasmittari 22  :mrgreen: :shock:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2223 : 16.12.09 - klo: 16.37 »
joo kesäkelit, meikätpä lähtee nyt valumaan ousaa kohen!

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2224 : 16.12.09 - klo: 22.48 »
Kesäkelithän sielä oliki!! Kaheksaan asti viihyttiin, ite huulia purren hajoilin spinnaavaan autoon. Siittä sitten shellin munkkikahvien jälkeen Tomin kans testaan roolereita. Spinnaavan auton vitutus siirty tomiiin ku sen akut kyykkäs ja slipperi huus silti ihan vitusti  :mrgreen: Itellä oli mukavaa  :mrgreen:

Juho kuvia!!! Meikällä on tää yks, tosa kotimatkalla kuvasin lämpötilan. Ei paha! Just sopiva ilma olla ulkona ajelemassa nikkoautolla!



« Viimeksi muokattu: 17.12.09 - klo: 00.02 kirjoittanut Datajätkä »

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2225 : 16.12.09 - klo: 23.14 »
Kiva ilta. Fire pelas radalla mukavasti. Tuntu jopa muiden takasiivet tulevan vastaan vähän väliä, sori että ajoin muutaman kerran päälle...  :roll: :grin: Noh, Kimmolle pienet, koska hänen neuvomilla setupeilla kulku saavutettiin! Niin ja renkailla, joita Harw antoi viimereissulla koittaa.

Axialin akkuepisodi oli tiedossa ollut juttu, mutta silti pettymys, meni fiilarit. Käytössä olleet 1100mAh 15/25C akut ei vaan antanu riittävästi, kun kylmyys iski. Kivaa oli silti, noihin maastoihin mennään roolaamaan seuraavalla kerralla?!

Kiitokset pojille illasta! Syksyllä kylvetty kipinä Firen ajettavuuden paranteluun tuotti tulosta! Olipa komia käydä vielä illan päätteeksi hotellin raflassa pihvillä ja olusella. Nyt kuumaan suihkuun ja unta palloon!

T: Etelän hetelmä

PS: Kiitos Zippola kopan lainasta. Saatoin kyllä jäädä yhden kopan velkaa, sen verran säpäleinä koppa oli tahattoman pannuttelun jälkeen...  :embarrassed:

Poissa juhou

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.juhou.1g.fi
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2226 : 17.12.09 - klo: 07.42 »
joo oli kyllä makia ku ei itikoita tarvinnu huitoa  :mrgreen: iltapäivällä kuvia !
-3 racing sakura zero s drifter-
www.juhou.1g.fi

Poissa Tinzu__

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2227 : 17.12.09 - klo: 16.25 »
Hei. Käykääpä pojat lukeen http://www.forum24.fi/nettilehti.php lehti 17.12.2009 ja sivu 6 tekstari palstaa. On tullut pikkasen palautetta kyseisen lehen tekstari palstalle. Mopoilevasta pojasta. kuulostaako tutulta?????

T:Tiina

Poissa juhou

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.juhou.1g.fi
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2228 : 17.12.09 - klo: 16.48 »
^
eipä kyllä kuulosta yhtään tutulta  :shocked:
-3 racing sakura zero s drifter-
www.juhou.1g.fi

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2229 : 17.12.09 - klo: 17.30 »
Joo kiitoksia kyseiselle henkilölle! Kukkaan perustekijöistä ei ainakaan tietääkseni ole ollut tuollon paikalla ja mentiin vasta parin päivän päästä tuosta paikkaa kolaamaan ajokuntoon.. :shocked:

Kiitoksia myöskin paikan käyttäjille jotka ovat särkeneet pöytiä, kaiteita, harjanvarsia ja pöllineet lakaisulastoja yms kamaa. Helpottaa kummasti harrastusta. Nämä terveiset voisi välittää samontein ...

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2230 : 17.12.09 - klo: 17.54 »
Hei. Käykääpä pojat lukeen http://www.forum24.fi/nettilehti.php lehti 17.12.2009 ja sivu 6 tekstari palstaa. On tullut pikkasen palautetta kyseisen lehen tekstari palstalle. Mopoilevasta pojasta. kuulostaako tutulta?????

T:Tiina

Terve tiina, pitäskö kuulostaa?


Että semmonen tapaus, tiedossa oli Zippolan kautta monstertruck76:lta kuultuna. Tällaset oli nämä huhut, mitkä alussa leimattiin keksityiksi tositarinoiksi.

Mopopoika menny mestoille, jätkät kuulemma rinnuksissa kiinni, mopopoika lähti itkien kotio. Paikalla ollu VALKOINEN COROLLA???!?!?! Joo moro, kuinka monella meistä tai yleensäkään on valkonen corolla, en muista että kelläkään. (Paitsi Harwilla VUOSI sitten)

Ihan mielelläni kuulisin tältä mopopojalta tän tarinan ja ihan vaikka tänne vois kirjotella nimettömänä, mistä muualta tän kyseisen paikan sijainnin sais tietoon ku tästä topikista ???

Kys tapahtuma oli kuulopuheen mukaan PERJANTAI 4.12, kun tätä topikkia selaa siihen päivään niin kukaan meistä (puhun meistä, joihin tämä syyte takuulla henkilöityy) ei oo ollu paikalla.

Että semmonen tarina.

Muutenki helekkarin mielenkiintoista alkaa lähetteleen jotain v*tun tekstareita johonki paikallislehteen, moro  :mrgreen: Sillä vesihuollon jäbällä on kyllä meidän yhteystiedot, eikä meihinpäin oo kukaan ollu yhteyksissä.



case closed, elämä jatkuu, kukaan ei oo kylmänä.


Poissa Safa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2231 : 17.12.09 - klo: 18.07 »
Joo, väärä viikonloppu:  Niin, eihän tuossa taideta mainita, että koska tämä oli tapahtunu. Itse kävin sunnuntaina radalla hajottamassa oman autoni (veto katosi toisesta pyörästä), eikä siellä kukaan ollu käyny ajamassa viikonlopun aikana (rata oli parisenttisen lumen peitossa). Eikä mopojakaan näkyny. Liekkö jotain vanhempaa perua sitten.

Nojoo, mutta muuten taitaa kyseessä olla kolmannen osapuolen lähettämä tekstari, joten tarina on voinut hieman korostua. Todennäköisesti mopopojalle on sanottu, että tervetuloa vaan, kunhan et mopolla radalla ajele. Poika on äitilleen/isälleen sanonut sitten, ettei radalle ole mopolla asiaa. Äiti/isä saanut siitä sitten sen käsityksen, että poika on nyrkit heristen ajettu pois alueelta. Näin se kommunikaatio usein valitettavasti pelaa...

Ahaa. Tuossa tulikin lisäinfoa. Valkoista corollaa en muista radalla nähneeni, mutta minun muistiin ei kyllä voine luottaa, enkä ole kuvioissa kovin kauaa muutenkaan pyöriny. Kyseisen viikon sunnuntaina oli enemmänki sakkia radalla, mutta se heittää parilla päivällä.


Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2232 : 17.12.09 - klo: 18.25 »
Unohdin vielä mainita, että kuulin tämän jutun zippolalta tota mun mainitsemaa 4.12 seuraavalla viikolla, elikkäkä ei oo mikään tän päivän juttu.

Eikä tuola kyllä oo mitään mopojen jälkiä ollu niinä kahtena kertana mitä sielä ite on käyny.

Eli jos tää kyseinen kiusattu pikkujätkä tätä lukee, niin pistäppä faktat pöytään kiitos. Ärsyttää kaikkien puolesta, kun tietää ettei tuon tarinan pääsankari oo kukaan meikäläisistä.

+ että jos sielä on käyty rinnuksiin kiinni tai veetty turpaan, niin oikea osoite noille tekstareille on poliisi.fi ja sieltä se rikosilmoitusosio.




Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2233 : 17.12.09 - klo: 18.26 »
Vai että keksityiksi tositarinoiksi....Kiitos paljon Kimmo..Oli saanut mun puhelinnumeron jostain ja soitti mulle,sitä en tiijä mistä.Olikohan saanut minun puhelinumeron kunnan varikolta.. Sanoin että soittaa Villelle jos asiasta on jotain mainintaa.
Minulle se sanoi että poika on ollut kiinnostunut rc-harrastuksesta ja oli kuulut kaveriltaan että o-salossa on rata ja oli lähtenyt sitä katsomaan.Paikalla oli ollut 3 aikuista kaveria tuohuamassa 2 rc auton kanssa.Olivat tulleet poikaa puhutteleen liian läheltä heti kun oli kypärän päästään ottanut..Olivat olleet liikkeellä valkoisella/vaalealla toyota corollalla  muuta en tiedä..
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2234 : 17.12.09 - klo: 18.28 »
 :roll: Oisko sulla tän sulle soittelijan numeroa? Voin kyllä soitella ja kysyä mikä tää juttu oikeen on.


Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2235 : 17.12.09 - klo: 18.35 »
:roll: Oisko sulla tän sulle soittelijan numeroa? Voin kyllä soitella ja kysyä mikä tää juttu oikeen on.


Nimi oli Mikko Marttila ja Kempele.Soitto tuli lankapuhelimeen siirtona mun omasta puhelimesta virran loppumisen takia joten en tiijä numeroa. Selvitä itse
« Viimeksi muokattu: 17.12.09 - klo: 18.39 kirjoittanut Monstertruck76 »
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2236 : 17.12.09 - klo: 18.41 »
Joo kiitoksia kyseiselle henkilölle! Kukkaan perustekijöistä ei ainakaan tietääkseni ole ollut tuollon paikalla ja mentiin vasta parin päivän päästä tuosta paikkaa kolaamaan ajokuntoon.. :shocked:

Kiitoksia myöskin paikan käyttäjille jotka ovat särkeneet pöytiä, kaiteita, harjanvarsia ja pöllineet lakaisulastoja yms kamaa. Helpottaa kummasti harrastusta. Nämä terveiset voisi välittää samontein ...
Käys katsoon sieltä isosta vesilammikosta,siellä kellui puutavaraa ja autonrengas kun sitä multakasaa levittelin...
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2237 : 17.12.09 - klo: 18.53 »
:roll: Oisko sulla tän sulle soittelijan numeroa? Voin kyllä soitella ja kysyä mikä tää juttu oikeen on.


Nimi oli Mikko Marttila ja Kempele.Soitto tuli lankapuhelimeen siirtona mun omasta puhelimesta virran loppumisen takia joten en tiijä numeroa. Selvitä itse
Yllättäen kyseistä henkilöä ei löytyny tiedustelusta

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2238 : 17.12.09 - klo: 19.31 »
:roll: Oisko sulla tän sulle soittelijan numeroa? Voin kyllä soitella ja kysyä mikä tää juttu oikeen on.
Nimi oli Mikko Marttila ja Kempele.Soitto tuli lankapuhelimeen siirtona mun omasta puhelimesta virran loppumisen takia joten en tiijä numeroa. Selvitä itse

Muistaakseni kyllä monster mainitsit, että soittaja oli tapio mattila tai marttila eikä mikko... Mutta siis ei todellakaan meidän sakkia ole ollut, en kyllä ymmärrä et ketä sitten lienee ollut? vakiokävijät EI TODELLAKAAN tuollaista harrasta! Päinvastoin neuvotaan ja annetaan hyviä vinkkejä harrastuksen aloittamiseen. Meillähän siis on rekisteröity yhdistys joka liittyi akk:hon vastikään. Jotenkin tämä juttu kyllä haisee ja pahasti... OsPa Ry pesee kätensä kyllä tästä asiasta täysin! Ja tuskin kukaan satunnaiskävijä alkaisi tuollalailla pullistelemaan...Outo juttu kertakaikkiaan.
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2239 : 17.12.09 - klo: 19.41 »
Olen vaan se välikäsi jolle on soitettu, asiasta ilmoitin eteenpäin villelle koska asia ei minulle kuulu joten pesen itsekkin käteni poijjes koko jutusta.. Niin olikin tapio...sekoitin toiseen marttilaan jonka nimi on mikko. Meinaatko Zippo että on tämän keksinyt itse...
en todellakaan koska jos lähtö sieltä tulee niin menee molemmat radat...
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2240 : 17.12.09 - klo: 19.58 »
Täytyy nyt sen verta lainata tätä isännän tunnusta että pääsen vastaamaan.

Näin entisenä nuorisotyöntekijänä ja nykyisenä sairaanhoitajana, mutta nuoret edelleen lähellä sydäntä pitävänä naisimmeisenä mua huvittaa tää tekstiviestipalstahuhu ihan hirmuisesti

Tuolla jos missä harrastaa aikuiset ja nuoret, mutta ennenkaikkea perheet sulassa sovussa. Jo se kertonee siitä, että hommassa on vähä eri prioriteetit ko jonku uudesta harrastuksesta mahollisesti kiinnostuneen nuoren kurittaminen.

t. Datajätkän datavaimo


Poissa Hippo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2241 : 17.12.09 - klo: 20.15 »
Itse asiaa sen kummemmin kommentoimatta mielestäni henkilöiden oikeat nimet eivät kuulu nettifoorumeille. Varsinkaan kun henkilöt itse eivät ole mukana keskustelussa.
« Viimeksi muokattu: 17.12.09 - klo: 20.27 kirjoittanut Hippo »
FG Baja 4wd

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2242 : 17.12.09 - klo: 20.17 »
 :mrgreen:

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2243 : 17.12.09 - klo: 20.59 »
Olen vaan se välikäsi jolle on soitettu, asiasta ilmoitin eteenpäin villelle koska asia ei minulle kuulu joten pesen itsekkin käteni poijjes koko jutusta.. Niin olikin tapio...sekoitin toiseen marttilaan jonka nimi on mikko. Meinaatko Zippo että on tämän keksinyt itse...
en todellakaan koska jos lähtö sieltä tulee niin menee molemmat radat...
En meinaa et keksinyt olisit, mutta jotenkin tämä haisee ja pahasti. Ensinnäkin se et ketä siellä on ollut sillon? Jännä tapaus kun isä huutelee jossakin tekstaripalstalla, eikä ota suoraa kontaktia. Pienellä googletuksella löytäisi tämänkin keskustelun ja selvyyden asiaan. Noh, what ever, ne jotka radalla on olleet OTTAA YHTEYTTÄ! Ja samoten tämä isä ja poika jos sattuvat lukemaan tätä niin saa asian selväksi. Ja toisaalta itsekin oisin poikaa jututtanut et onko käyny aikasemmin ja kysyny onko tietoa radalla tuhoja tehneistä.
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2244 : 17.12.09 - klo: 21.42 »
Juho, onko kuvia eiliseltä onko?


Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2245 : 18.12.09 - klo: 00.45 »
LURURURRNRUUURANKO

Poissa Safa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2246 : 18.12.09 - klo: 20.44 »
Niijoo. Itsellänihän viime sunnuntaina meni yksi harjanvarsi radalla poikki. Ei puinen varsi pakkasesta tykänny, vaan parin sivalluksen jälkeen napsahti poikki. Mutta hätä ei ole tämän näköinen. Tilalle on nyt muovipäällysteisellä metallivarrella varustettu harja viety tilalle. Sen ei pitäisi ihan vahingossa katketa. Toista harjaa en tuonut, kun sitä toista katkennutta vartta en ole aiheuttanut...

Poissa juhou

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.juhou.1g.fi
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2247 : 18.12.09 - klo: 21.09 »
laitetaas vähä kuvia välikevennykseksi  :wink:
eli keli oli huippuhyvä viime kerralla!



ja perään ajo- ja fiiliskuvia  :mrgreen:















-3 racing sakura zero s drifter-
www.juhou.1g.fi

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2248 : 20.12.09 - klo: 09.57 »
Ai niin, unohimmepa vouhottaa, mutta tänään kaikki liikkumaan kykenevät tulukaa raalle! Ei haittaa vaikka ois rapula tai väsy, saa tulla silti. Käyään villen kans tuossa tunnin päästä huuattaan RENGASTESTIÄ tosena.

Saatan vähäse myöhästyä!11!1

editzon: niin ja meinasimpa olla ankia enkä muistaa yhtää kommentoija: juhouuouooulla siistejä kuvia, käyhän usiamminki lätkimässä nuita että saa etelässä fantasijoijja talvinikkoilusta  :mrgreen:
« Viimeksi muokattu: 20.12.09 - klo: 10.29 kirjoittanut nettijätkä »

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #2249 : 20.12.09 - klo: 10.46 »
Doddii! Varmaan puoli 12 mestoilla! Nappaan ne hpin renkaat messiin jos netti haluaapi testata niitä?
Capricorn Reedy Futaba