Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JPSaaristo

Sivuja: [1]
1
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 12.04.14 - klo: 13.56 »
Saahan noita Suomesta mutta ei ihan 300€:n.
Suosittelen kyllä, on se niiiin hauskaa ajanvietettä tämän pelin kanssa :)

Tänään vois mennä ulkoiluttaan ajokkia pitkän ajan jälkeen. Talvella piti mennä poikkeen Nokian sisäradalla mutta syystä tai toisesta jäi menemättä.

Tuossa vielä kuvat nykyisistä koreista.

2
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 03.03.14 - klo: 20.06 »
Tässä muutama kori mitä omaan Kyoshon DRX:n olen haalinut.

Kupla     
http://1drv.ms/1dh9TRo 

Audi S1   
http://1drv.ms/1dhaumg

Seuraavaksi olis tarkoitus Subarun B22 koria alkaa "tekeen". Korihan on Deltaplastik jota täytyy kaventaa noin 40mm ja lyhentää noin 10mm että sopii DRX:n alustalle. Valmista koppaakin kaiketi saa (landmax2) mutta hintaa on suolaisesti -> noin 120€ + toimitukset ym ym jotein täytyy itse yrittää tehdä haluamansa :)

3
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 19.10.13 - klo: 21.41 »
Tulipa nyt tilattua risan Citikan korin tilalle Audi S1:n kori Ruotsista. Kuvia laittelen vaikka sitten kun on värissä.

4
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 09.09.13 - klo: 21.26 »
Homma hoitu jo...

5
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 08.09.13 - klo: 22.02 »
Pitäiskös tuossa KT-200 vastaanottimessa olla ihan selkee nappi failsafe kalibroinnille? Tänään alkoi temppuilemaan ja mielestäni siinä on nappi millä hoidetaan tuo vastaanottimen/lähettimen paritus mutta toisessa (failsafe) ei ole nappia lainkaan  :undecided:

Ongelma alkoi  sellaisen loivan hypyn jälkeen. Ongelma on siis seuraavanlainen:

-virrat päälle lähettimestä ja tämän jälkeen autoon
-virrat pois lähettimestä -> auto pysyy paikallaan
-painaa kaasua /peruuttaa auto toimii normaalisti ja jää paikalleen, satunnaisesti voimakkaampi moottorijarrutus.
-nyt kun kaasuvipuun on koskettu ja sammutan virrat lähettimestä lähtee auto peruuttaan.

Eikös tässä ole kyse failsafe toimimattomuudesta?

kiitos jo valmiiksi.

6
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 07.09.13 - klo: 22.12 »
Jep, mulla muuten laatikkovakio alusta mutta takana vakaaja sekä 1/8 katurenkaat alla. Täytyy päivitella kun sais vaan aikaiseks hakea osia. Korihan on jo toki siinä kunnossa, että sitä ei tarvitse enään sääliä joten saattaa muutokset mennä ensi kesän touhuiksi.

7
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 07.09.13 - klo: 08.56 »
Täytyy alkaa harkitsee kallistuksevakaimen laittamista tuohon etuakselille, tuppaa takarengas oleen ilmassa kun kurviin ajelee :cheesy: Useimmassa tapauksessa kesken kurvin saattaa kipata katolleekin.
Saattaa myös jäykemmät jouset tulla tarpeeseen tuohon laitteeseen joskos se alkais pysyyn pyörillänsä.

8
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 07.09.13 - klo: 08.39 »
Mulla pimeni drx:stä puhallin ensimmäisellä kerralla kun 3s akkua kokeilin, veljellä taas kestänyt todella pitkään dbx:ssä vastaavalla akulla mutta eilen siitäkin sitten pimeni.

Nyt drx:ssä kestänyt hyvin kun vaihdoin bebecistä ostetun tuulettimen orginaalin tilalle.

9
Kyosho / Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« : 26.08.13 - klo: 21.35 »
Jepulis, eli uusi puhallin tosiaan oli rikki, uusi paikallee ja homma toimi taas. Näyttäis nuo Kyoshon uudet puhaltimet olevan samoja mitä bebec myy... runko ja itse propelliosa samanlaiset ainaki (5-lapaa vanhan 7:n tilalla).

10
Kyosho / Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« : 18.08.13 - klo: 17.59 »
Eipä ollutkaan autossa vikaa vaan uusi puhallin ilmeisesti valmiiksi sökönä. No ens viikon keskiviikko/torstaina saan auton takaisin :azn: maltan tuskin odottaa,että pääsee tyhjään akkuja taas :cheesy:

11
Kyosho / Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« : 17.08.13 - klo: 18.54 »
DRX nyt toistamiseen liikkeessä katsottavana ja ensimmäinen kerta oli 10min. ajon jälkeen kun autosta hävis virrat täysin, eli ei tehnyt mitään. Syyksi paljastui virtajohto joka oli jätetty kannen väliin puristuksiin ja näin ollen oli jo valmiiksi poikki. Hassuinta tässä oli se, että vika yritettiin kaataa mun niskaan "oot jättänyt noi johdot tuonne kun oot ruuvannut".

Nyt tämä toinen tapaus on sellainen, että laitettiin 3s akku kiinni ja hetken ajon jälkeen auto lakkasi kulkemasta mutta ohjaus toimi, lämpösuoja siis varmaan puuttui peliin? Samalla huomattiin ettei säätimen puhallin toiminut ollenkaan, propellin välissä kumminkaan ei ollut mitään mikä sen pyörimistä olis estänyt.
Kävin ostamassa uuden puhaltimen liikkeestä mutta siltikään puhallin ei toimi :undecided:
Nyt siis auto on liikkeessä ja ystävällisesti myyjä totesi, että katsoo sitä tämän tai huomisen päivän aikana. Myyjä epäili että propellin välissä olisi kumminkin ollut ollut joku asia, mikä olisi tuon ongelman aiheuttanut...
Ikävää tässä vaan on se, että mua pidettiin niin "tyhmänä" siellä liikkeesä, piti oikein selittää että myös auton moottori palaa jos esimerkiksi istun sen auton päälle ja painan liipasimen pohjaan :shocked:
Kieltäni purien sai kiitettyä myyjää poistuin liikkeestä jääden odottelemaan soittoa mikä autossa on vialla

12
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 16.08.13 - klo: 22.58 »
Talvi/perhekuljettimema toimii vm.2002 farkku Avensis ja kesä/harrastepelinä -85 Corolla

13
Vapaa keskustelu / Vs: foorumin käyttäjien ikä?
« : 16.08.13 - klo: 22.43 »
Muutama kuukausi sitten pamahti mittariin 35v. Näin pitkään sitä joutu odottaan että kunnon rc:n sai hommattua vaikka polte on ollut jo pitkään päällä.

-Kasva isoksi, älä aikuiseksi-

14
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 16.08.13 - klo: 22.12 »
Tänään käytiin taas rosaamassa ja puhallin ei vaan pelaa uudesta osasta (puhaltimesta) huolimatta, taitaa olla jotain muuta vialla :undecided: 3S akulla sekä noilla 1/8 renkailla kyyti jo mun mielestä ihan kohtuullista.

Ja tosiaan lokareihin tuun tarjoamaan hieman saksia jotta nuo uudet renkaat mahtuu kunnolla pyörimään. Pitohan noissa renkaissa on ihan verraton, renkaat linkkuun ja liipasin pohjaan niin auto kippaa katolleen :afro:

Kuva uusilla renkailla

15
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 15.08.13 - klo: 23.46 »
Täytyy kyllä todeta, että on teillä hienoja laitteita. Omaansa kun katsoo niin se oli edustavimmillaan laatikosta nostettaessa ja siitä ollaan menty koko ajan vain heikompaan suuntaan :cheesy:

16
Jep, nyt alla nuo Gt:n valssit ja ne on hyvän kokoiset tuohon mutta kuluu vailla järkeä. Täytynee ostaa toiset samanlaset mitkä nyt alla jos ei muuta tule vastaan. Kiitokset vinkeistä :wink:

17
Ok, eli menee sarjaan "tulipahan tilattua" :smiley: Jos ne ei tuohon mahdu niin kokeillaan veljen dbx:än josko siihen mahtuu?

18
Uudet renkaat tuli tilattua DRX:n

19
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 13.08.13 - klo: 21.56 »
Iskarikaupoille siis :roll: Eikös tuossa jäänyt ongelmatilanteessa ohjaus pelaamaan? Eli virta olis niin kuin kytketty mutta ei tunnista "kaasun asentoa"?


Perjantaina -> to the Kyosho shop  :afro:

20
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 13.08.13 - klo: 14.55 »
Takana vasta vakaaja mutta eteen tulossa. Voisin Veljeltä vaihtaa iskarit kun sillä on 600 öljyt siellä sisällä ja se haluais taas vastaavasti höllemmät.

E: Tosiaan ensimmäinen 3-lipo testi ja nopeussäätimen puhallin mykisty.
Myös nyt märällä asfaltilla testasin tuota laitetta ja herran jestas että oli liukasta (ja p*skasta) :smiley:

21
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 13.08.13 - klo: 14.27 »
Nyt ottaa kori nätisti iskuja vastaan kun tuon muoviteipin sekä tukiputket sain asennetua. Ei ottanut nokkiinsa vaikka 3lipo akulla sinkoilin vähän sinne sun tänne... mutta makeesti se kulki sillä :smiley:

Ootteko ottanut videota tuosta kun ajelette noilla 3-4lipo akuillanne? Oma ajo näytti vähän siltä tuolla 3lipolla, kuin olis katsellut bambia peilijäällä.

22
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 12.08.13 - klo: 21.35 »
Nyt täyty antaa ihastukselle hieman laastaria koriin kun tuppas halkeamaan tuosta katto/kylkiosasta http://sdrv.ms/16Gs518 .

Sattu sellainen pieni tapaturma, että veli paineli DBX:llä kyljestä sisään kun juutuin tuolla ruohonleikkurilla mäkeen kiinni :cheesy:

Tänään sitten uutta intoa täynnä teippasin / vahvistin tuon korin muoviteipillä sekä pneumatiikkaputkella muutamista kohdin ->http://sdrv.ms/17JvE5E

Myös uudet öljyt laittelin vetopyörästöihin niin pääsee huomenna testaan miten vaikutti, öljyt siis edessä 10k keskellä 30k ja takana 6k

...ja vielä yhtenä kysymyksenä, minkälaista teippiä on nämä ns. karhu / gorilla teipit :shocked:

23
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 09.08.13 - klo: 21.25 »
Nyt kokeilin noilla assukumeilla ja tuntuu hieman siltä, että ensikesäksi olis uutta koria vailla :roll: Liukkailta nuo renkaat tuntui verraten noihin sorakumeihin mutta silti otti jostain pompun ja katolleenhan se taas meni -> takaspoileri halki.

Täytyy opetella ajeleen tuolla tämän kopan kanssa josko se seuraava kestäis sitten muutaman päivän pidempään.

Tässä vielä kuva mun uudesta ihastuksesta  http://sdrv.ms/11S0mKN

24
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 08.08.13 - klo: 15.07 »
Päivää. Muutama päivä sitten sain oman drx ve:n (Demon), hauska laite tuossa pihapyörityksessä lähinnä asfaltti/sora rallailua.

Harmikseni hokasin tuon korin teippauksen vasta liian myöhään, eli kori halki puskureiden kohdalta jo kolmesta kohtaa vaikkei ole kauhean rankasti edes mihinkään kiinni ottanut :roll:

Keski ja takaperään laittelin jo 6000 öljyt ja alkuun tuntui että meno muuttui lähemmäksi omaa mieltymystä -> yliohjaava mutta tovin ajettuani tuntuma alkoi taas painua sinne aliohjaavan puolelle. Ongelma esiintyy siis vain asfaltti ajossa, soralla menee ihan mukavasti.
Nuo isommat asfalttirenkaat oon ollut ajatuksissa hommata sekä kallistuksen vakaimet, 3s akkua varmaan en vielä tarvitse kun kulkua on nytkin jo ihan omiin tarpeisiin.

Tuossa noita GT Warriori laitteita kuolasin kuvista... tarvii jossain kohtaa hommata tuo Subarun koppa kyllä itsellekkin.

Sivuja: [1]