Silmiin pisti normaalista käytänöstä poikkeava sisäänajo. Kumpaa tyyliä olette käyttäneet oman Revonne kanssa? Manuaalissa mainitaan, että perinteisellä tyylillä suoritettu sisäänajo ei johda parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, vaan se pitäisi suorittaa manuaalin ohjeiden mukaan.
Ajoin sisäänajon ohjeiden mukaan. Kuudennella tankillisella hävisi tyhjäkäynti kokonaan, enkä sen jälkeen ole sitä enää löytänyt takaisin. Eli auto ei pysy paikoillaan tyhjäkäynnillä, ilman että kytkin on säädetty "liian" löysälle. Jos taas kytkimen kiristää ja tyhjäkäyntiä pienentää, auto sammuu. Nyt autolla ajettu n. 12 tankillista. Säätöjä etsitään vielä. Tiedä sitten onko sisäänajolla merkitystä asiaan...?
EDIT: Kolarin jälkeen auto taas kunnossa. Kiitokset Sabelle avusta.