Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Sumu

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7]
181
Traxxas / Traxxas Revo
« : 02.09.06 - klo: 14.50 »
Onkohan Revossa, tehtaalta lähtiessä, iskareissa liian vähän/huonot öljyt, kun ei jousitus kunnolla palauta autoa ylös? Paikoillaan kun jousituksen painaa pohjaan, auto nousee takaisin vain puolitiehen, vaikka joustoa riittäisi vielä.

182
Traxxas / Traxxas Revo
« : 30.08.06 - klo: 23.11 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Ootko käyttäny konetta poiessa tai avannu sen pultteja?

Tai mimmoisessa tilanteessa spurri meni?


Kone oli irti aiemmin, kun kytkinpalojen jousi korjattiin. Oisko välys silloin muuttunut? Ennen kuin spurri hajos, auto meni hypyn jälkeen katon kautta ympäri pari kertaa... voipi olla sekin syynä. Täytyy tarkistaa tarkistamisen jälkeen välykset ja pulttien kireydet sit kun laitan uuden 40-t spurrin paikalleen. Niin joo, millanen välys pitäis rattailla olla?

183
Traxxas / Traxxas Revo
« : 29.08.06 - klo: 22.27 »
Ei hyvää päivää... Servon vaihdon jälkeen auto tänään ajossa. 10 minuutin ajon jälkeen spurrista kaikki hampaat poissa. Sitten kun tökkii, tökkii kunnolla. Mitäköhän seuraavaksi?  :evil:

184
Traxxas / Traxxas Revo
« : 28.08.06 - klo: 22.29 »
Huono tuuri tuntuu vainoavan mun polttisharrastusta. Kytkimen korjauksen jälkeen ajettu n. 3h. Nyt hajosi kaasun servo. En tiedä mikä sen rikkoi. Ainakaan servo ei ollut märkä. No nyt on Futaba vaihdettu tilalle. Ohjaimen joutui "ohjelmoimaan" uudelleen, sillä vaihteiston servo sekosi...  :roll:

185
Traxxas / Re: Sisäänajo
« : 26.08.06 - klo: 08.10 »
Lainaus käyttäjältä: "auvo"
Lainaus käyttäjältä: "Sumu"
Lainaus käyttäjältä: "Badawan"
Silmiin pisti normaalista käytänöstä poikkeava sisäänajo. Kumpaa tyyliä olette käyttäneet oman Revonne kanssa? Manuaalissa mainitaan, että perinteisellä tyylillä suoritettu sisäänajo ei johda parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, vaan se pitäisi suorittaa manuaalin ohjeiden mukaan.


Ajoin sisäänajon ohjeiden mukaan. Kuudennella tankillisella hävisi tyhjäkäynti kokonaan, enkä sen jälkeen ole sitä enää löytänyt takaisin. Eli auto ei pysy paikoillaan tyhjäkäynnillä, ilman että kytkin on säädetty "liian" löysälle. Jos taas kytkimen kiristää ja tyhjäkäyntiä pienentää, auto sammuu.  Nyt autolla ajettu n. 12 tankillista. Säätöjä etsitään vielä. Tiedä sitten onko sisäänajolla merkitystä asiaan...?

EDIT: Kolarin jälkeen auto taas kunnossa. Kiitokset Sabelle avusta.


Ettei vaan olis kytkinkellossa jotain vaivaa:
-Kytkinkellon laakerit rikki
-Kytkinpalojen jousi poikki
-Vauhtipyörässä olevat kytkinpalan tappi liikkunut ulos päin ja ottaa kytkin kelloon kiinni.

Näissä moottoreissa ei tyhjäkäynnillä ihan hirveesti ole vääntöä, joten sammuu helposti pienestäkin vaivasta


Kytkinpalojen jousi oli poikki. Kiitokset Auvolle vinkeistä.

186
Traxxas / Re: Sisäänajo
« : 24.08.06 - klo: 14.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Badawan"
Silmiin pisti normaalista käytänöstä poikkeava sisäänajo. Kumpaa tyyliä olette käyttäneet oman Revonne kanssa? Manuaalissa mainitaan, että perinteisellä tyylillä suoritettu sisäänajo ei johda parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, vaan se pitäisi suorittaa manuaalin ohjeiden mukaan.


Ajoin sisäänajon ohjeiden mukaan. Kuudennella tankillisella hävisi tyhjäkäynti kokonaan, enkä sen jälkeen ole sitä enää löytänyt takaisin. Eli auto ei pysy paikoillaan tyhjäkäynnillä, ilman että kytkin on säädetty "liian" löysälle. Jos taas kytkimen kiristää ja tyhjäkäyntiä pienentää, auto sammuu.  Nyt autolla ajettu n. 12 tankillista. Säätöjä etsitään vielä. Tiedä sitten onko sisäänajolla merkitystä asiaan...?

EDIT: Kolarin jälkeen auto taas kunnossa. Kiitokset Sabelle avusta.

187
Traxxas / Traxxas Revo
« : 11.08.06 - klo: 04.52 »
Tuli vihdoin ja viimein se Revo hankittua.  :mrgreen: Mutta... nyt v***ttaa.

Sisäänajo duunissa, yövuorossa. Hyvin meni ja en malttanut olla ajamatta vielä hieman lisää. Seosta hieman laihemmalle ja sain Revon jo vaihtamaan vaihdettakin kertaalleen. Enempää ei kantti kestänyt vielä revitellä. Sitten maa romahti altani... Revo napsahti betoniseinään aikast kovalla vauhdilla :x  Etupää on aika mutkalla. Eli heti osia vaihtoon... mahtaisko Saben pojat vähän briiffaa osien hankinnassa/vaihdossa jos veis Revon sinne? No, tuleepahan heti auton "anatomiaa" opeteltua... kantapään kautta.

EDIT: Kiitos hyvästä saitista. Paljon tullut luettua ja opittua tätä kautta. En varmaan olis saanut autoa edes käymään ellen olisi "opiskellut" etukäteen täällä.

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7]