Tässäpä vertailun vuoksi oma etudiffin pinjoni ja kunto näyttää mielestäni erittäin hyvältä. Ajokertoja takana lähemmäs 30 eikä autoa ole todellakaan säästelty.
4S lipoilla siis ajettu.
Purin tuon etupään ajankuluks kun etuylä- ja alatukivarsi on vääntyny ja tällä viikolla pitäs tulla varaosapakettia Amainhobbiesista ja aattelin tuon rautalapion viestin jälkee että katotaa mitä oma auto on syöny.
Mutta ihan terveeltä tuo itelle näyttää. Nyt tietty kun saan tuon kasaan ja ajoon niin diffi hajoaa heti ensimmäisenä..
Diffi itsessään näytti myös erittäin terveeltä, lievää kulumista havaittavissa bevel gearissa muttei mitään pahempaa.
Nyt ajattelin vaan puhdistaa kaiken paaskan tuolta, laittaa Axialin rasvat tuonne etuperään ja eikun kovaa ajoa..
Takaperän kunto onkin sitten arvoitus..
Laitetaa ny sit myös kokonaiskuva tämän hetken työmaasta, voi kai sanoa että auto ei ole "ihan" ajokunnossa tällä hetkellä..
Ajatuksena oli siis tarkistaa etudiffin kunto ja samalla puhdistaa kaikki paasha pois tuolta keulasta.
Sama toimenpide pitäs tehdä taaksekin mutta on tuo sen verran isotöinen homma että jos tuo etutukivarsi olis vääntyny, en olis hommaan alkanu vasta ku diffin, tms. hajottua.