Kävin justiinsa pöllyttämässä vanhoilla kotikunnilla (Vaajakoskella) hiekkakentällä, enkä vieläkään saanut yhtä akkuparia tyhjäksi ennen kuin ajot keskeytyi. Alkuperäinen pinjoni otti ja antautui, hampaat kului hiukan vinoon ja se veti rattaan ulos paikaltaan (joo joo pitää opetella linjaamaan hammasrattaat paremmin, mut kyllä toi kauan kesti siihen nähden millaista sikaa se on saanut). Pahus kun sitä ei oikein "kentäolosuhteissa" saa vaihdettua, joten kaveri joutui tyytymään ottamaan tyypit 2s tehoilla :(
Novakin 15 piikkinen pinjoni olis kyllä ollut pakissa jo heti heittää kiinni, mutta en viitsinyt vetisellä hiekalla alkaa moottoria irroittelemaan.
Alla oli nyt HPI:n nubz popot, ajettavuus muuttui kyllä täysin, mutta alustasta on ainakin tasauspyörästön öljynjäykkyydet aivan hakoteillä. Kaarteessa kun irtoaa sisäpuolen rengas niin meno hyytyy ja höllää vähän kaasua niin pidon palautuessa sinkoaa just eikä melkein 180 astetta toiseen suuntaan kuin alun perin oli aikomus
Olisko vinkkejä antaa että mitä jäykkyyttä niihin tunkea? Silikonia mulla tosin ei ole kuin 7k ja 30k joten ei niillä nyt vielä mitään kummallista aikaan saa. Mut tilataan tarpeen mukaan sitten sitä mitä tarvitaan.
Toiseksi olisi vielä se jo aiemmin kysymäni diffien täyttö, kuinka saatte täytettyä diffit ilman että tasauspyörästökotelon isorattaan ruuvien kierteissä on silikonia? Ei meinaan paljoa loctitet auta kun ruuvit likoo silikonissa kun paketin kasaan painaessa sitä tursuaa tiivisteen välistä ja sinne kierteille