Kirjoittaja Aihe: Warhammerit  (Luettu 6608 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Warhammerit
« Vastaus #30 : 20.06.05 - klo: 15.32 »
Lukekaapas tosta eri rotujen hyvia ja huonoja puolia http://www.sotavasara.net/articles.php?type=general&show=212 . Ite keraan 40k Chaos space marineja ja niista oon erikoistunu World Eatereihin ja oon kokoomassa Khornearmeijaa. Armeijaan kuuluu pikku piruja ja isoja demoneja, seka vahvoja sotureita sunmuita. Siks niita koska on suoraviivasuutta ja rajatonta voimaa, ja tietty lisaks...INFERNO on kiehtova ja varsinkin heroesista tuttu.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Warrit
« Vastaus #31 : 20.06.05 - klo: 15.36 »
Juu tuollahan näkyy paljon tietoa noista hyvistä ja huonoista puolista.

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Warhammerit
« Vastaus #32 : 17.08.05 - klo: 22.27 »
wanha juttu mutta... ma ostin pari pv sitte näitä Tyrans rotusia hammereita ja kysymyksia olis  :mrgreen:  mut en jaksa teha mitaa 50 kyssaa tanne.. ostan viikol anyway codexi (uuden mallin)
niin ja tas olis yx kyssa... miten prkl te saatte esm:lictorin ne isot painavat kadet pysymaa ylhaal!? ite kaytan super attackia.. sormet on veril ja suunki vahingos liimasin kii  :oops:  mita liimaa kaytatte?[/list]
jepajee

Poissa maggonen

  • Jäsen
    • Profiili
Warhammerit
« Vastaus #33 : 07.10.05 - klo: 17.11 »
Mulla on kolme joukkoo örkkejä ja yks örkki auto. Pikku veljellä on yks tau joukko. Tavallista muovimalli liimaa vaan, sillä pitäs muoviosat pysyy. Ja metalliosiin  pikaliimaa. :wink:

Poissa rc-apina

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Warhammerit
« Vastaus #34 : 09.10.05 - klo: 00.15 »
haluuko joku ostaa multa warhammereita..jos jotain kiinnostaa ota  yhteyttä yksityisviestillä!!
hot bodies lightnin stadium ft. o.s rg & jumbo kong
         &         tamiya clodbuster

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Warhammerit
« Vastaus #35 : 09.10.05 - klo: 15.59 »
Mullakin ois myynnissä huudossa warhammereita. UUSIA!! En tietenkään kaikkia myymutta osan myyn.