Ja ehkä se on parempi niin, että jokin halpa osa hajoaa ennen kuin koko runko on kiero.
No, onneksi nuo runkolevykin on aika edullisia, joten ei hätää!
Myös erilaisilla knuckleilla voi rajoittaa kääntyvyyttä, eli esimerkiksi tämmöisillä hiukan vanhemmilla Kyoshon knuckleilla, joissa on tuolla toisella puolella lisäksi kiinnitysreiät, joihin voi ruuvata pienen pellin palan joka sitten tapaa kääntäessä akselin kuoreen. Sillä tavalla myös original madistani olen aikoinaan rajoittanut hiukan kääntyvyyttä, vaikka siinä ei ihan täsmälleen tuollaiset olekaan, mutta kiinnitysreiät on samassa kohdassa.
Kyosholla on aika paljon erilaisia knuckleja, jotka käy madiinkin, esim infernoista, ja kaikissa ei ole tuota puolipyöreätä loveakaan kääntövarren reunassa, joka on noihin tehty juurikin kääntyvyyden lisäämiseksi, joten sellaiset jo yksistään rajoittavat kääntyvyyttä.
Original madissa oli nuo vetarin pään kupit suorareunaiset, kun taas uudemmissa on ne vinot reunat. Silloin alussa olikin ongelmana, että renkaat kun kääntyi tarpeeksi, niin se suora kupin reuna alkoi jyrsimään vetaria poikki, jonka takia oli pakko rajoittaa ohjausta. Pieniä lasten tauteja oli siis alussa, jotka myöhempiin malleihin saivat pientä parannusta Kyoshon toimesta. Mutta eiköhän tässä ollut tarpeeksi Mad Force historiikkia tältä erää!