mihin toiselle radalle
nojoo, eiköhän toi oo huomioitu, mietinnässä olikin että tie puuhattaisiin siihen tien verran sivuun. Eli nykynen mällikkö siittä radan vierestä jäis ajolavan alustaksi ja viereen ajettaisiin auki uus tiepohja. Kyse on siis ainoastaan noin 10m matkalta tielinjaan pieni shikaani. No, monstertruck varmaan ymmärtää mistä on kyse..harmillista tosin on jos tota tietä ei voi siirtää..eiköhän se kuitenkin jotenkuten puljata siihen sivuun?
Jutellaan ja suunnitellaan jossain vaiheessa paikan päällä tota. Nettispeksaus on terveestä.
Noniin, niinku Mika (ja Harw) totesi, se Raksilan ajokoroke on ilmeisesti sit kuopattu. Harmillista, kesällä se vielä lojui kylellään sielä raksilan radan viereisellä nurmikolla. Iinatin lava kuitenkin korvannee ton, hienoa! Kaikki linjat on suunnilleen nyt testattu ajokelposiksi ja jopa ihan toimiviksi. Kun päästään vähän reilummin ajamaan, sumplitaan tarkemmin tarvittavat levennykset ja jutut. Ainakin tupla-tuplalinjasta oli puhe että levennetään sitä. Se on sit konehommia, voisko Monstertruck kipata nykysten tienvierustahyppyreiden vierelle pari kasaa savea per heitto/alastulo (sivuun vaan kippaa kauhalla, 3-4 kauhaa per hyppyri. Me duunataan sit lapioilla muodot.
Triplapatin viilaustaki voitas tutkailla sit kun saadaan matot niihin? Eli miten vauhdit muuttuu. Nyt toinen on melko tuskainen/hidas vetää yli, eka menee kyllä hienosti. Assolla pääs just ja just jälkimmäisen tuplan ylitte ja tää vaati ryömimistä ekan patin yli että sai täyden kiihdytyksen. Harwin trukki ei mahtanu mennä sitä yli hiipuneilla akuilla mitenkäänpäin? Eli toi vaatinee jo melkein nelkkua/älyttömästi jerkkua ja piikkirenkaita. Mutta pirun hyvä se silti on!