61
Tulokset / Vs: M2-10&M4-10 MM2013 Silver Dollar Raceway - kisakuulumiset ja tulokset
« : 26.09.13 - klo: 07.55 »Oli kyl vaikee rata, kun kärkikuskit kaato pidosta moneen otteeseen.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mielestäni auto näyttää varsin vakiolta. Takaa linkkejä nostettu ja optioina tulevat hiilikuituiset jäykistimet laitettu runkoon kiinni.Neobuggyssa sanotaan kuitenkin näin:
"Cavalieri, Maifield & Neil Cragg are running prototype rear shock tower, aluminium proto rear bulkhead and rear arm mounts – changing the geometry closer to the B4.2"
Reventon proon kannsa ongelma! Kun olen laittanut kaikki johdot kiinni ja oikeisiin paikkoihin ja akku on täys . Servo toimii mutta moottori ei liikahdakkaan eikä tee mitään ääntä ja kun kalibroin noparin nii se "sanoo" että se kalibrointi onnistui mutta ei moottori liikahdakkaan . Sensorijohto vaihdettu ja juotokset on kunnossa yms. ? Neuvoa ?
Mulla on samanlaista ongelmaa ollu reverton pron kanssa.eli lipocutoffi katkaisee ajon.akuissa kuitenki on vielä 3.9v virtaa.onko mitään tehtävissä cut offi asetus ei auttanu.tietokoneella en oo softa/softia koskaan koittanu vaihtaa.
SilShop ja Kärkkäinen edustavat omalta osaltaa RC kauppoja. Puuttuu listalta.
Tätä taustaa vasten herää kysymys, että miksi Asso ylipäätänsä julkaisi B4.2:n (ja vastaavasti SC10.2:n/T4.2:n) pikkupäivityksillä kun tiedossa oli että tarvittaisiin totaalinen uudistus Durangon ja TLR:n suuntaan jolloin auto olisi muunneltavissa vakio-osilla taka- tai keskimoottoriseksi?
The design team say they have focussed on not following the trends and other designs, opting to design the car from the ground up with the customer in mind. -Intech
Akku:
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia. Lataus suojapussissa!
(nimellisjännite on se jännite joka lukee akun tuotetiedoissa)