Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen auto?  (Luettu 2324 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nero

  • Tulokas
    • Profiili
Ensimmäinen auto?
« : 19.12.07 - klo: 17.47 »
Minkälainen auto kannattaisi hommata,jos aikoo aloitella tätä harrastusta? Mallista voisi vähän kertoa ja olisi kiva tietää osoite josta sen saisi. Ehdotuksia kiitos....

Poissa poika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Paina
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #1 : 19.12.07 - klo: 17.54 »
Minkälainen auto kannattaisi hommata,jos aikoo aloitella tätä harrastusta? Mallista voisi vähän kertoa ja olisi kiva tietää osoite josta sen saisi. Ehdotuksia kiitos....
Näitä topicceja on tehty pian sata. Eli voisit vähän käyttää hakua!
Tuossa muutama linkki:
http://rc10.fi/index.php?topic=23347.0
http://rc10.fi/index.php?topic=1221.0
Nykyään nimellä: Lelle

Poissa masahiro98

  • Jäsen
    • Profiili
    • My Youtube videos
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #2 : 19.12.07 - klo: 22.14 »
ittelläni on kyoshon autoja kaksi ja kummatkin rikki koko ajan,pitää olla rahaa ja aikaa jos hommaa kyoshon.Ittelläni ainakin menee helposti rikki street ajossa osat,en suosittelisi kyoshoa.Mulla On HoBao Hyper St rtr ja on hyvin pelittänyt.
« Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo: 22.19 kirjoittanut masahiro98 »

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #3 : 20.12.07 - klo: 05.16 »
ittelläni on kyoshon autoja kaksi ja kummatkin rikki koko ajan,pitää olla rahaa ja aikaa jos hommaa kyoshon.Ittelläni ainakin menee helposti rikki street ajossa osat,en suosittelisi kyoshoa.Mulla On HoBao Hyper St rtr ja on hyvin pelittänyt.

Miksi näihin vastaa aina joku ??? . Nytkin poika ystävällisesti opasti vanhoihin topikkeihin joissa aiheesta puhutaan. Ja eikös joku vastaa tähän. Ei alottelijat ikinä opi käyttämään hakua jos aina vaan kannattaa tehdä uusi topic , "no ehkä joku valittaa mut kyl sinne joku vastaakin".
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Kyöstimään

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #4 : 20.12.07 - klo: 17.14 »
Kyoshot menee rikki jos niitä käsittelee väärin. mulla oli puol vuotta käytössa käytetty inferno 7,5 kaikenlisäksi rtr ja ainoat jutut mitkä tarvi uusia oli kytkin (uudella jousella ois kyllä pärjänny) ja koneen sisukset ja sitä ei olis tarvinnu tehä, jos edellinen omistaja olis osannut käsitellä autoa. Kyosholla oli infernon ohjekirjoissa ohjeet joissa neuvottiin sisään ajosta näin:käännä ylä-seosruuvi nolla asennosta 2,5kierrosta auki=aivan liian laihalla sisään ajoon. Kirjassa oli virhe jota kaikki eivät ole huomanneet oikea kierrosmäärä on 3,5 ja kun tankkeja pörissy niin pikkuhiljaa kinnemmäs. (Sorry offtopic :grin:)

Mutta kyllä kyosho kallis on. Verrattuna esim tuohon Hobaoon.
« Viimeksi muokattu: 20.12.07 - klo: 17.20 kirjoittanut Kyöstimään »
Hobao Hyper 8,5

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #5 : 20.12.07 - klo: 19.25 »
ittelläni on kyoshon autoja kaksi ja kummatkin rikki koko ajan,pitää olla rahaa ja aikaa jos hommaa kyoshon.Ittelläni ainakin menee helposti rikki street ajossa osat,en suosittelisi kyoshoa.Mulla On HoBao Hyper St rtr ja on hyvin pelittänyt.

Hän kysyy minkälainen auto ja malli mahdollisesti ensiautoksi, ei sinun mielipidettäsi merkeistä ja niiden välisestä hintaerosta varaosien suhteen.

Poissa Rcede

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #6 : 20.12.07 - klo: 20.39 »
Huomasitteko, että kuin vaihihkaa tästäkin syntyi taas uus topic mihin on jo monta vastausta? ja sitten valitetaan että ei osata käyttää hakua, eikai sitä nyt tarvitse edes käyttää jos kerta joka topiciin vastataan  :undecided: olen täysin samaa mieltä CluBBahin kanssa
- Kyosho mp777 e.v.o - sts - proline - werks - sanwa 2.4ghz -

Poissa julkka995

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #7 : 03.01.08 - klo: 18.24 »
hong nor x1 crt rc garagesta. Jani on todella reilu tyyppi sääti minunkin auton ku en itse osannut. sii sx1 crt

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #8 : 06.01.08 - klo: 20.49 »
Huomasitteko, että kuin vaihihkaa tästäkin syntyi taas uus topic mihin on jo monta vastausta? ja sitten valitetaan että ei osata käyttää hakua, eikai sitä nyt tarvitse edes käyttää jos kerta joka topiciin vastataan  :undecided: olen täysin samaa mieltä CluBBahin kanssa
Minua kyll alkaa rassata toi kun pitaa noista off topiceista pitaa vinkua.Ihan syvältä teidän pilkun viilaus...

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ensimmäinen auto?
« Vastaus #9 : 14.01.08 - klo: 21.40 »
Aluks mietit et minkä valitset poltto vaiko sähkö mootorilla sen jälkee mietit et mikä sopisi parhaiten itteles sillee se alkaa mulla itteläni nyt on Cen-Racing GST 7.7 .46 nitro
kannattaa kysyä enne tilausta vaikka iha myyjältä suosituksia polttomooteri autolle et mitä tarvii ja silee
GST 7.7 RTR paketti myynnissä