Kirjoittaja Aihe: Joulu 2004.  (Luettu 9823 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« : 19.11.04 - klo: 12.21 »
Tere! kuis moni teistä on lähettänyt rc aiheista listaa pukille?
itese olen ainaski jo lähettänyt. Jos teillä ei ole parempaa tekemistä niin tänne vois vaikka ne mitä RC AIHEISTA kamaa pukille on lähetetty.
Oma listani on:
Thunder Tiger SSK ( tää on nyt mulla keskiviikkona  :D  )
15 prossasta löpöö ( nääki on mul keskiviikkona  :D )
Hehkulaite mitarilla ( ja tää ki on keskiviikkona )
tästä samasta jutusta on yks topici mut se on mun muistin mukaa
2002 vuodelta  :mrgreen:
jepajee

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #1 : 19.11.04 - klo: 13.15 »
Pukille en lähetä muttä äiskälle pitäisi ehottaa jos se suostuis ostaa 15% löpöö ja jos se nyt saa normaalia enemmän veronpalautuksia nii vois ehottaa tota SSK:ta

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Joulu 2004.
« Vastaus #2 : 19.11.04 - klo: 13.23 »
Kyytiin heitettävää langatonta microkameraa olen rouvaltani toivonut  :wink:  Ei varsinaisesti RC kamaa mutta siihen käyttöön tulee kuitenkin :mrgreen:

"Joululahjaksi" on tullut jo hommattua yhtä ja toista (siis itselle  :mrgreen:  ):
Xray XB8
Xray T1 FK
LRP Z.21R krossipannu
2kpl Futaba S9451
Nosram Gemini HRS vastari
10 täyttä kierrosta Medial Pro krossirenkaita (tulee tosin joulun jälkeen)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #3 : 19.11.04 - klo: 14.18 »
Varmaan voimaservo ja Hitec Aggressor FM40.
Are you sure?

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #4 : 19.11.04 - klo: 14.32 »
Vaimolle tuli ostettua:

Futaban 3PK PCM balck edition
Novak GT7 Nopari
X-ray Raycer
Vantage V2

ja pari akkua tietysti...

P.S. Meille lahjat tuli jo hyvissä ajoin... Ensi viikonloppuna pitää päästä leikkimään jo... :wink:

Poissa Jesse|K

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #5 : 19.11.04 - klo: 14.43 »
Itse jos toivoisin
 Robitronicin purkulautaa, Renkuloita assoon, pari akkua,ja hmm :D
Kaikkea muuta pikku rc kräässää ;)
Niin joo ihan unohtui, että olenhan jo saanuyt asso tc3:sen + kaikki mitä tarvitaan ajamiseen.. :wink:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #6 : 19.11.04 - klo: 15.03 »
Mikko veikkasi 3 vaihteisen tomaatin hinnaksi 40-80€.
Joten ei paha.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #7 : 19.11.04 - klo: 15.04 »
Hmmm..........ajoluvat/kerhonjäsenyys Lavankoon/VAU:hun sekä kisalisenssi kyllä tarvittaisiin.......
Myös seuraavanlaiset kamat ovat listalla:
Kasa osia ja työkaluja HoBaoon.
Pro-Linen Crowd Pleazer-kori HoBaoon.
Lämpömittari.

Eiköhän noilla pärjää.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #8 : 19.11.04 - klo: 15.49 »
Pureteniin 1 akku jota en luultavasti saa, olen "myymässä" tota.  :cry:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Joulu 2004.
« Vastaus #9 : 19.11.04 - klo: 17.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Varmaan voimaservo ja Hitec Aggressor FM40.


Nuo Hitecit jättäisin kyllä kauppaan, itselläni oli ko. radiot ja heti kun oli enemmän kuin 4 kuskia itseni lisäksi niin alkoi tolkuttomat radiohäiriöt.

Olen tavannut vastaavanlaisen tilanteen myöhemmin eräällä kisaajalla kerhokisoissa. Jos vain pihasudittelet niin sitten ei sen väliä...  Muuten ihan ok radio...

On vähän offia mut laitoin silti...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #10 : 19.11.04 - klo: 17.08 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Varmaan voimaservo ja Hitec Aggressor FM40.


Nuo Hitecit jättäisin kyllä kauppaan, itselläni oli ko. radiot ja heti kun oli enemmän kuin 4 kuskia itseni lisäksi niin alkoi tolkuttomat radiohäiriöt.

Olen tavannut vastaavanlaisen tilanteen myöhemmin eräällä kisaajalla kerhokisoissa. Jos vain pihasudittelet niin sitten ei sen väliä...  Muuten ihan ok radio...

On vähän offia mut laitoin silti...


Ihan hyvä huomio, niin ehkäpä muut säästyvät tuolta ongelmalta.Tämäkin tulee offina, mutta kun noista ei oikeasti tiedä, mitkä on häiriö arkoja, ja kun siellä toisessa päässä on tarpeeksi työtunteja kiinni, niin en noita soisi kellekkää... :cry:

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #11 : 19.11.04 - klo: 17.30 »
Pitänee jättää tänä vuonna noi RC-aiheiset lahjat toivomattatta, kun isä puhui jotain siihen suuntaan, että käytäis autokaupoilla kattomassa vähän uudempaa 1:1-kokoluokan menopeliä...  Ilmeisesti asuntokaupoista jäi pikkaisen ylimääräistä vanhempien takataskuun... Sori OT...

EDIT: Siis 1:1-kokoluokan menopeliä mulle. Eihän se pihinä miehenä itselleen uudempaa raaski ostaa...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #12 : 19.11.04 - klo: 18.02 »
No eipä tule pukille kirjoiteltua, kun omasta kukkarosta menee. Lapsille tietysti pitää jotain kivaa pukilta toivoa.  :)
Axial SCX 10 TR

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Joulu 2004.
« Vastaus #13 : 19.11.04 - klo: 18.24 »
No, mamma ja pappa toimivat joulupukkeina. Niille lähtee toivomusta varmaankin uudesta moottorista MP-5:seen, uusi vastaanotin Hitec Lynx 3D:hen ja jotain sekalaista pikkusälää kuten ruuveja ja muttereita ja ehkä jokunen työkalukin.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa ade

  • Jäsen
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #14 : 19.11.04 - klo: 19.08 »
Itselläni toivomuslistalla on Mini-Z Monster ja tietysti siihen sitten laturit ja muut... Sitten hirmu kisat pystyyn kavereiden kanssa... Ja tottakai siihen jotain viripalikkaakin voisi heti alkuun hommata. :wink:

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #15 : 19.11.04 - klo: 20.19 »
Mitään ei kallista oikeen voi toivoo kun tuo kamerakin hommataan.
Purkulaitteen voisin...
Iskää vaan epäilyttää kun tuota akkuakaan ei vielä ole, että onko se yhteensopiva...

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Joulu 2004.
« Vastaus #16 : 19.11.04 - klo: 21.35 »
Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"
Pitänee jättää tänä vuonna noi RC-aiheiset lahjat toivomattatta, kun isä puhui jotain siihen suuntaan, että käytäis autokaupoilla kattomassa vähän uudempaa 1:1-kokoluokan menopeliä...  Ilmeisesti asuntokaupoista jäi pikkaisen ylimääräistä vanhempien takataskuun... Sori OT...

EDIT: Siis 1:1-kokoluokan menopeliä mulle. Eihän se pihinä miehenä itselleen uudempaa raaski ostaa...


Voithan sä tehdä siihen kunnon voimaservot ja asentaa vastarin sitten sulla onkin kunnon RC autolla jonka koko on 1/1 (Jollain "jenkkisaitilla" olikin tällainen "luomus" videon kera)......

Niin, pukille on toivetta että sais tuon Lehnerin harjattoman Saksanmaalta ennen joulua..... :cry:
Kaikki kivat "leikkikalut" onkin tullu hommattua vuoden mittaan, mutta suurin osa on kokoamatta.
Tietysti jos "pukki" toisi yhden söpön ja ahkeran "tonttutytön" auttamaan projekteissa....... :mrgreen:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #17 : 19.11.04 - klo: 22.05 »
Kas, kun ei itsellä tullu toi mieleen... Kyllä muuten mullekkin joku kiva tonttutyttö kävis, on nimittäin myös sellaisia projekteja kesken, joissa tarvis hieman apua...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #18 : 19.11.04 - klo: 22.08 »
Minä en saakkaan "paljoa" tänä jouluna/synttärinä (synttärit 24.12)

Sieltä tulee se Giga Crusher.
Saan sen kylläkin aikasemmin, kattoo miten posti kulkee.




Siinä mun joululahja :P

Tietysti löpöö ja irto hehku tulee ja jotain muuta tarpeellista. :D

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #19 : 19.11.04 - klo: 22.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"
Pitänee jättää tänä vuonna noi RC-aiheiset lahjat toivomattatta, kun isä puhui jotain siihen suuntaan, että käytäis autokaupoilla kattomassa vähän uudempaa 1:1-kokoluokan menopeliä...  Ilmeisesti asuntokaupoista jäi pikkaisen ylimääräistä vanhempien takataskuun... Sori OT...

EDIT: Siis 1:1-kokoluokan menopeliä mulle. Eihän se pihinä miehenä itselleen uudempaa raaski ostaa...


Voithan sä tehdä siihen kunnon voimaservot ja asentaa vastarin sitten sulla onkin kunnon RC autolla jonka koko on 1/1 (Jollain "jenkkisaitilla" olikin tällainen "luomus" videon kera)......

Niin, pukille on toivetta että sais tuon Lehnerin harjattoman Saksanmaalta ennen joulua..... :cry:
Kaikki kivat "leikkikalut" onkin tullu hommattua vuoden mittaan, mutta suurin osa on kokoamatta.
Tietysti jos "pukki" toisi yhden söpön ja ahkeran "tonttutytön" auttamaan projekteissa....... :mrgreen:
Video:
http://koti.mbnet.fi/lauri15/RC/RCCar_video.wmv

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #20 : 19.11.04 - klo: 22.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"
Pitänee jättää tänä vuonna noi RC-aiheiset lahjat toivomattatta, kun isä puhui jotain siihen suuntaan, että käytäis autokaupoilla kattomassa vähän uudempaa 1:1-kokoluokan menopeliä...  Ilmeisesti asuntokaupoista jäi pikkaisen ylimääräistä vanhempien takataskuun... Sori OT...

EDIT: Siis 1:1-kokoluokan menopeliä mulle. Eihän se pihinä miehenä itselleen uudempaa raaski ostaa...


Voithan sä tehdä siihen kunnon voimaservot ja asentaa vastarin sitten sulla onkin kunnon RC autolla jonka koko on 1/1 (Jollain "jenkkisaitilla" olikin tällainen "luomus" videon kera)......

Niin, pukille on toivetta että sais tuon Lehnerin harjattoman Saksanmaalta ennen joulua..... :cry:
Kaikki kivat "leikkikalut" onkin tullu hommattua vuoden mittaan, mutta suurin osa on kokoamatta.
Tietysti jos "pukki" toisi yhden söpön ja ahkeran "tonttutytön" auttamaan projekteissa....... :mrgreen:
Video:
http://koti.mbnet.fi/lauri15/RC/RCCar_video.wmv


Ja sitten menee OT:ks... Aikamoista rääkkiä vanhalle Camrylle...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #21 : 19.11.04 - klo: 22.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
Video:
http://koti.mbnet.fi/lauri15/RC/RCCar_video.wmv


Jaahas... Mun sivuilta linkitetty ;)
En arvannutkaan, että joku sinnekkin on eksynyt... :mrgreen:

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #22 : 20.11.04 - klo: 17.48 »
Hpi micro rs4 pitäs tulla. Ja siihen jotain muuta sälää yms. yms...
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Joulu 2004.
« Vastaus #23 : 20.11.04 - klo: 21.57 »
Mini-Z autoon osia jonkun verran ja PTAhan ainakin 1 kierros renkaita joista tulee piikkirenkaat nii pääsen revittelee talvellakin.

Jaa sähköautoon vois jotain tarvita. :roll:

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #24 : 21.11.04 - klo: 09.59 »
Ja kaiken kukkuraksi huomasin mulle tulee ossin hehku tulppa  :mrgreen:  keskiviikoksi
jepajee

Poissa mini-olli

  • Jäsen
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #25 : 21.11.04 - klo: 16.58 »
Mini-z Monsteriin olisi tarkoitus tilata osia Ruotsista.. 8)

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #26 : 21.11.04 - klo: 18.33 »
Varmaankin tamiya nitro thunder tai sit joku monsteri...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #27 : 21.11.04 - klo: 20.41 »
Hobao Hyper 7 W04, 8 - mikälie ;)
Moottori
Ohjain
Servot
Starttipoksi(?)
=Täys paketti

Lord of the rings 3pack extended-edition

Hobaon saan kai itse maksaa, mutta eiköhän siitä yli selvitä. Hieman myöhäinen joululahja se kai tulemaan olemaan, mutta: "I will survive!"
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Joulu 2004.
« Vastaus #28 : 23.11.04 - klo: 22.45 »
Jaa teille tulee aika moisia juttuja, minä taas haluan vain ja ainoastaan rauhallista JOULUA kaikille. Voin vain kuvitella kuin te haluatte/tilaatte/saatte nuo hienot vehkeet niin tuolla on monta monta perhettä jolla ei ole varaa ostaa minkäänlaista joulu ruokaa/lahjoja, miltäköhän niiltä taas jälleen tuntuu kuin se niin ihan lapsi rakas JOULU lähestyy ja isä ja äiti vain nöyräästi sanoo että meillä ei ole rahaa ostaa mitään. Aina vain se kirpaisee kuin nämä asiat kuulee joka vuosi. Ei minulla ole se kummempaa ulkolaisia vastaan mutta minusta tuntuu että avustus rahat menevät vähän väärään paikkaan/taskuun. Minulle riittää se että minulla on upea perhe jonka kanssa jaan tämän joulun.

HYVÄÄ  JA RAUHALLISTA JOULUA NIILLE JOLLA ON VÄHEMMÄN :|

Jerzi

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Joulu 2004.
« Vastaus #29 : 24.11.04 - klo: 08.14 »
En kyllä usko että ulkolaiset ovat syy siihen et kaikilla ei ole varaa joululahjoihin. Mutta onhan se helppo syyttää niitä. Nehän on niin erlaisia ja ei edes samanvärisiä! :shock:
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net