Oma henk koht mielipide on se että CS-22 on varmasti nopeampi ja parempi joka paikassa, mutta kun ne pitää joka akun jälkeen liimata uudelleen ja jos liimasauma on pitänyt niin rengas on revennyt muuten käyttökelvottomaksi. CS-27 pysyy omien kokemusteni mukaan liimauksissa eikä repeile, tosin kokemuksia on vain Kuusankosken ProStockista... Täytynee kokeilla myös omalla baanalla joku kerta...
Enpä ole huomannut tuota repeilyilmiötä 22:ssa. Pientä liimausten korjailua silloin tällöin, muttei mitään sanottavaa.
Olisko liimaustekniikoissa eroja ;)
CS22 pysyy huonosti vanteella kiinni muihin renkaisiin verrattuna. Lisäksi eturenkailla on tapana hajota beltin vierestä kokonaan ainakin Torpassa, joka on pidoltaan muista radoista poikkeava. Renkaan rakenne ei yksinkertaisesti kestä..
Tästä huolimatta yhdyn Tepon mielipiteisiin CS22/CS27 mielekkyydestä. CS27:lla pystyy ajamaan Torpassa ja Kuusankoskella, mutta muualla on vaikea saada tarpeeksi pitoa edes CS22:een. Yhä kasvavalla tehomäärällä kisaamisesta tulee melko slalomia Suomen vanhoilla matoilla jos siirrytään CS27aan talvikaudellakin..