Kirjoittaja Aihe: Lahden polttis crossirata Vesivehmaalla  (Luettu 290196 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Käydään joku päivä mittaamassa koroke...rakentaminen kannattaa aloittaa vuokrasopimuksen varmistuttua  :wink:

Mikäli olen oikein laskenut niin listalla on seitsemäntoista nimeä
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa PEPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Moikka

Todella hienoa, että teillä riittää Lahdessa rc-autoilun harrastajia. Mielestäni nyt teidän kannattaa ottaa tuumaustauko tuon korokkeen kanssa. En halua ohjata teitä suuntaan tai toiseen mutta jos rakennatte ajajakorokkeen kokonaan metallista (rakenne+seinät+katto) niin siittä tulee aikalailla faradin häkki. Luulen, että se ei ole teidän tarkoitus.

Vilkaiskaapa tuolta linkistä mitä MrOllimaki on kirjoittanut http://rc10.fi/index.php?topic=8889.960

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Ei kyllä käynyt mielessä mahdollinen radio häiriö  :roll:
Ehkäpä sittenkin tehdään katto puusta ja huopaa päälle ... itse kehikon varmaan voi tehdä raudasta! Eli bmwe21 ei säästy hitsaamiselta  :grin:

Sain esivedoksen vuokra hakemuksesta ja se vaikuttaa hyvältä! yritämme saada vuokran 150 euroa per vuosi ja sopimus 2015 saakka. Hakemus lähtee matkaan ensiviikolla.
Toivotaan parasta, että menee läpi ekalla yrittämisellä  :azn:

Hyvää pääsiäistä kaikille
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Ei kyllä käynyt mielessä mahdollinen radio häiriö  :roll:
Ehkäpä sittenkin tehdään katto puusta ja huopaa päälle ... itse kehikon varmaan voi tehdä raudasta! Eli bmwe21 ei säästy hitsaamiselta  :grin:
Hyvää pääsiäistä kaikille
Ilmoittakaa kun saatte korokkeen suunniteltua ni minkäkokoinen katoksen /levyn koko tarvitaan.
laitetaan levyt sivuun.
son loppu ny.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Voitaisiin varmaan kokoontua lauantaina 29.3.08 klo. 12:00 Ahtialan seurantalolla !
Keskusteltaisiin asioista esim. rata maksun suuruudesta, korokkeesta ja rata profiilista ...
Jos nyt jotain sattuu kiinnostamaan niin tervetuloa paikalle  :azn:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Minut voi myös laittaa tuonne ratamaksun maksajiin.
Mukana ollaan.  :grin:
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Juhaz

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Minut voi myös laittaa tuonne ratamaksun maksajiin.
Mukana ollaan.  :grin:
Tonne s-posti viestii rboy@luukku.com
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Dodii taas aktiivisesti RCssä mukana kun taas Suomessa ollaan :grin:. Tuli tuommoinen pieni "ilmastonmuutos" eteen kun päästiin trooppisesta ukkosmyrskystä arktiseeen lumimyrskyyn.
Siis taas aktiivisesti mukana ratahankkeessa.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kaikille nyt tiedoksi, että vuokrahakemus on lähetetty Asikkalaan ja pyrimme saamaan vuokran suuruudeksi 150 euroa/vuosi !
Nyt sitten vain odotellaan vastausta. Toivotaan, että saadaan vastaus pian ! sillä kesä tulee   :wink:

bmwe21 ja pylvis ! pitäisköhän käydä mittailemassa sitä koroketta ennakkoon, että ei sitten tulis hirveä kiire jos saadaan vuokrahakemus läpi...?
Sopisko teille joku iltapäivä ensiviikolla ?

Ai niin listalla taitaa olla jo kaksikymmentä nimeä !
« Viimeksi muokattu: 30.03.08 - klo: 12.25 kirjoittanut drive100 »
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Kaikille nyt tiedoksi, että vuokrahakemus on lähetetty Asikkalaan ja pyrimme saamaan vuokran suuruudeksi 150 euroa/vuosi !
Nyt sitten vain odotellaan vastausta. Toivotaan, että saadaan vastaus pian ! sillä kesä tulee   :wink:

bmwe21 ja pylvis ! pitäisköhän käydä mittailemassa sitä koroketta ennakkoon, että ei sitten tulis hirveä kiire jos saadaan vuokrahakemus läpi...?
Sopisko teille joku iltapäivä ensiviikolla ?

Ai niin listalla taitaa olla jo kaksikymmentä nimeä !

voishan sitä käydä kattomassa

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Oliskos tällä viikolla mahdollista käydä  viel kattomassa sitä paikkaa kun meitä kisakuskeja ei sillon ekaan katselmukseen päässyt mukaan ja varmaan on vielä muitakin jotka eivät ole paikkaa nähneet. Mielellään joku ilta?
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Minäkin haluaisin käydä paikkaa katsomassa, kun en sitä viellä ole nähnyt.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Harrastelija

  • Tulokas
    • Profiili
Onko sinne Vääksyyn tulijoita,mullekin kävisi pe-la ajalla ei niin väliä. Drive100 pistähän homma pyörimään. Kohta alkaa taas omakotitalo rakentaminen niin olisi hyvä tietää minne sitä savea/maata voisi ajaa.Ei muuten olis niin hätä mut itsellä alkaa taas viikonloppu hommat painaa päälle.
Tulossa jokin polttis.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Moro !
Yleisön toivomuksesta voisimme tehdä  katselmuksen kaatikselle ...

Itse en pääsekään tulemaan huomenna Asikkalaan ! Minulle olikin jo järjestetty ohjelmaa hallituksen taholta  :shock: Sopiiko teille maanantai 7.4.08 klo.17:30 ? kohtaamispaikkana sama neste taukotuuli !  Pahoittelen muutosta :undecided:
« Viimeksi muokattu: 04.04.08 - klo: 15.40 kirjoittanut drive100 »
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Sopii ainakin minulle tuo huominen.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
tuossa olis jonkin lainen hahmotelma katoksesta  http://koti.phnet.fi/mikap/rc/koroke.JPG

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Hyvä että siirtyi maanantaihin koska en olisikaan päässyt tänään. Kyselin kyydittäjältä niin maanantaina pitäisi olla tuohon aikaan vapaata.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Harrastelija

  • Tulokas
    • Profiili
Oli aika hiljasta nesteellä tänään, tosin en tunne ketään joten ehkä siellä vääksyssä jotakin kävi.Itsellä iltavuoro ensiviikolla ja täst eespäin myös viikoloput
buukattu täyteen,(kiitos emännän markkinatouhujen). Ottaisin mielellään osoitteen/tai jotain koordinaatteja jotta voin sitten itse käydä paikalla kun vuorot antaa
myöten.(Ei muuten mut jos meinaatte saada savea/ym. muuta maata tontille)
Tulossa jokin polttis.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
AJO OHJEITA KAATOPAIKALLE
« Vastaus #258 : 06.04.08 - klo: 09.48 »
Laitan linkin karttaan johon olen piirtänyt "taidokkaasti" paikan sijainnin...
http://i166.photobucket.com/albums/u99/boyneon/kaattis.jpg?t=1207464014

Jokkisradan jäädessä taka oikealle tulee heti ylämäki ! siinä mäen päällä käännytään vasemmalle...
Kaatopaikan "suulla" on portin jämät !
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Hitsi, pääs lipsahtamaan kokoontuminen ohite, mutta kiinnostusta ois itselläkin moiseen rataan. Tosin auto on vasta matkahuollossa tulossa  :grin:
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Tänään oli siis tarkoitus tehdä katselmus tuolla Asikkalan kaatopaikalla!
Ennakkoilmoituksesta poiketen itse en pääsekään tänään paikalle  :cry: Tuli velvotteita...
Sehän ei estä halukkaita menemään sinne... Jonkinlaista karttaa löytyy tuolta http://i166.photobucket.com/albums/u99/boyneon/kaattis.jpg?t=1207464014
ja tässä kuva kaatopaikan porteilta http://i166.photobucket.com/albums/u99/boyneon/Vanhakaatopaikka_b.jpg?t=1207544033
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
onko tuo koko aukea käytössä?
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Käsittääkseni tuo koko aukio on vanhaa kaatopaikkaa...eli noin 70m x 70m
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
onko hinta jos tahtoo tulla tukemaan hanketta tuo 50e? vai jokin muu?
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Nyt kai ehtii viellä ilmoittautua vuokran maksuun. Myöhässä mukaan tuleville se olisi kai tuo 50€. Vuokran maksu ilmoittautuminen Drive100:lle osoitteeseen rboy@luukku.com.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
itse olen näillä näkymillä ainakin lähtemässä tänään paikanpäälle katselemaan joten olen taukotuulella siinä 17,30
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Iskällä kesti töissä odotettua pidempään niin en taaskaan päässyt paikalle :cry:.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Jees Jukan kanssa käytiin tuota paikkaa nyt katselemassa. Tilaa on kyllä "riittävästi". Joten eiköhän suoraan lähdetä tekemään kahta eri rataa, toinen sähköille ja toinen polttiksille. Näin pystyy ajamaan kummatkin yhtäaikaa ja pystytään suoraan tekemään rata palvelemaan kumpiakin autoja parhaiten. Koroke vaan ratojen väliin. Sähköt nyt ei kovin isoa aluetta edes tarvitse.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Onkos mini kuskeja menossa nyt tulevana lauantaina ajamamaan Ahtialan seurantalolle ?
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa MiniWode

  • Tulokas
    • Profiili
Minä ainakin yritän tulla, monelta minikuskit on menossa?!?!Veti viime ajelut parkkarilla kumit aika sileäksi....Onneksi uudet on tulossa!!
Hellfire SS, MiniCooper ja maverick