Kirjoittaja Aihe: Lahden polttis crossirata Vesivehmaalla  (Luettu 290197 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
 Noniin, kunpa tulis ilta nopsaan. Eihän kenelläkään satu olemaan vaihdettavalla akulla olevaa ylimääräistä hehkua josta tahtoisi hankkiutua eroon, akku mallia C koon sormiparisto. Tuli ostettua moinen kun oletin sen käyvän nykyiseen. Myös kaverini tulee mukaan ajelemaan.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kiteitä minulla kokonaiset 1 kappale, joka on keltainen.
Myös kaverini tulee mukaan ajelemaan.
Hyvä enempi parempi :azn:.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
laitoin tänään hellfireen oman koneen kiinni ja kävin vanhalla raviradalla pari tankillista käyttämässä sisään , kohta pääsee taas kurvailemaan kunnolla

Kävin ihan just äsken elämysmatkalla vanhalla raviradalla ruokatunnilla, näytti siellä vielä olevan renkaanjälkiäkin :-) Eipä oo ennen kyl tultua kävästyä kyseisessä paikassa, mut kaipa se tulee jatkossa hyvinkin tutuksi, risoi älyttömästi vaan se jätteen määrä.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
laitoin tänään hellfireen oman koneen kiinni ja kävin vanhalla raviradalla pari tankillista käyttämässä sisään , kohta pääsee taas kurvailemaan kunnolla

Kävin ihan just äsken elämysmatkalla vanhalla raviradalla ruokatunnilla, näytti siellä vielä olevan renkaanjälkiäkin :-) Eipä oo ennen kyl tultua kävästyä kyseisessä paikassa, mut kaipa se tulee jatkossa hyvinkin tutuksi, risoi älyttömästi vaan se jätteen määrä.


minä kävin autoa hieman sisään ajamassa siellä keskiviikkona , joo varmaan 50kpl spräy purkkeja pitkin tunnelia melko siivotonta touhua prkl

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Missäs kunnossa ravis oli?
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Ensiviikolla saamme tietää, että saammeko kaatopaikan vuokralle...Kaatiksen lisäksi meille on avautunut mahdollisuus rakentaa rata Vääksyn UAn: hallinnoimalle jokkisradalle   vesivehmaalle.
Nyt olisi mietittävä näiden kahden väliltä jos myös kaatopaikka myönnetään meille vuokralle.
Pidetään äänestys ! Minulle voi laittaa sähköpostiin rboy@luukku.com äänensä jommankumman puolesta !
Laitan tähän hyviä ja huonoja puolia mitä itselle tulee mieleen näistä kahdesta paikasta !

Jokkisrata:

+ Sähköt helposti saatavilla
+ osittain aidattu alue
+ ei vuokraa
+ ei pelkoa ympäristöluvista
+ paikoitus alue valmiina
+ mahdolliset suhteet Vääksyn UA:n puolelta kaivuri/kuorma-autoilijoihin
+ todennäköisesti pitempiaikainen rata
+ parempi näkyvyys lajille

- ei meidän hallinnassa
- jokkisautojen harjoitukset ( meille tulisi omat ajopäivät)
- ajokorokkeen saaminen
- liittyminen Vääksyn UA:han ( joidenkin mielestä ?)
- keväisin tosi kostea maaperä
- näkyvyys


Kaatopaikka:
+ "omassa hallinnassa"
+ kuiva maaperä
+ syrjässä


- ei sähköä
- vuokra
- syrjässä
- paikoitus


Jos tulee mieleen muita hyviä tai huonoja puolia... laittakaa inffoa lisään sitten tähän ne...
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
aikaisempaa tietoa ei raviradan kunnosta mulla ole mutta kyllä se näytti itselle houkuttelevalta, semmoiselta että varmaan huomenna illalla on pakko käydä tyypit heittää siellä :)

Ketkäs napsi kuvia tuolta ajoista, zipatkaa ja pistäkääpä corncold@gmail.com jos tänne ette ilkeä.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Porukkaahan oli ihan mukavasti koolla ja oli mukava nähdä, että Lahdestakin löytyy näin paljon porukkaa jotka näitä harrastelee :)

Tässä hätäisesti parin minsan materiaalista tehty videokin paikalta: Video (paina oikealla napilla "tallenna kohde nimellä / save target as" jos video ei toimi muuten)
Tässä muutamat kuvat tapahtuma paikalta, jos joku verisesti loukkaantuu jostain otoksesta, niin yv:llä voi ottaa yhteyttä niin poistan kuvan.

- Gallerian tynkä

Poissa bume

  • Jäsen
    • Profiili
Unohdin aivan tyystin koko tapaamisen.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Kävin tänään kummassakin paikassa vierailulla, kuvaa ja videota on runsaasti jokkisradasta. Yksi video tuosta kaatopaikastakin, päivittelen linkkejä tähän kun saan noita nettiin pistettyä.


Jokkisradasta kuvia

Videot on kuvattu puhelimella ja en jaksanut konvertoida niitä toiseen muotoon, nämä näkyvät joko VLC playerillä tai nokian omalla videosoittimella joka tulee pc suiten mukana.

Videot Jokkisradalta:

Kuvattu pienemmän keskilenkin sisältä, yleiskuvaa enemmän.

Kuivalta alueelta kuvattua videota.

Kosteikosta videota

Jokkisradan toimitilat

Video vanhasta kaatopaikasta:

Kaatopaikka

« Viimeksi muokattu: 20.04.08 - klo: 10.07 kirjoittanut cornelius »
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Hyviä kuvia cornelius !
Osaatko sanoa, että kuinka monta senttiä tuota vettä oli märällä puolella ?
Saadaan varmaan tänään nähtäväksi videokuvaa ... vai mitä  :azn:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Osaatko sanoa, että kuinka monta senttiä tuota vettä oli märällä puolella ?
Vettä oli niin riittävästi, että ei sinne tehnyt mieli mennä kenkiä kastelemaan. Kasvillisuus on pajua ja kaislaa joten jos ymmärrän oikein niin tuo on valtaosan kesästä myös veden vallassa eikä pelkästään touko/lokakuu aikaa.

Tuolta oli jonkunmoista ojaa ja rumpuakin olemassa mutta ne eivät oikein johtaneet mihinkään, ratahan sijaitsee suppakohdassa joten ainoastaan reilulla maan ajamisella tuohon kohtaan (hiekkaa ei savea, voisi mielestäni asialle tehdä jotain) lisäksi pitäisi katsoa minne tuo veden imeytys johtaa ja miksei se vedä, itse yritin löytää toista päätä mihin veden olisi tarkoitus laskea, mutta tuloksetta.

Aita on radalla niin repaleinen ettei sitä voi ajatella aitana, ketäänhän se ei estä sinne saapumasta. Joten se aidattu alue, voitaisiin mielestäni poistaa plussista.

Lisäsin tuohon aikaisempaan viestiin 2 kuvaa (veskit ja aita) ja videoita, itse oon enemmän jokkisradan puoleen kallistunut vaikka se ei nyt oikein hyvä tuon kosteuden kannalta ole. Kaatopaikka tyypisiä länttejä toivoisin lahden kaupungiltakin löytyvän.

Sit offtopicia, että jos joku on tulossa tänään ajelee ravikselle niin pistäkääpä YV:tä, itse aattelin sinne noin kello kolmen aikoihin mennä pärtsäilemään.
« Viimeksi muokattu: 20.04.08 - klo: 10.27 kirjoittanut cornelius »
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Narmer

  • Vieras
Tässä on myös jotain kuvia kaatopaikasta ja Jokkisradasta.
http://s253.photobucket.com/albums/hh49/Narmer94/

Poissa keke

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
    • kuvablogi
Tässä on myös jotain kuvia kaatopaikasta ja Jokkisradasta.
http://s253.photobucket.com/albums/hh49/Narmer94/

Onko muillakin nämä kuvat suojattu salasanalla. :huh:  Ainakaan itse en pääse katsomaan näitä kuvia. Eli muutatko albumisi yleiseksi kun laitat kuvia esille :wink:
Hpi rs4 evo3 - Kyosho inferno gt - Hong Nor X2 CRT Pro - Losi xxx-s - Robitronic Etc

Narmer

  • Vieras
Kyllä mulla kaikki kuvat näkyy.

Poissa keke

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
    • kuvablogi
Luultavasti ne kuvat näkyvät sulle itsellesi koska olet joutunut kirjautumaan sisään laittaaksesi noita kuvia tuonne palvelimelle. Me muuthan ei tiedetä sinun salasanojasi joten sinun olisi muutettava tuo palvelu yleiseksi että me muut pääsisimme sinne katselemaan noita kuvia
Hpi rs4 evo3 - Kyosho inferno gt - Hong Nor X2 CRT Pro - Losi xxx-s - Robitronic Etc

Narmer

  • Vieras
Luultavasti ne kuvat näkyvät sulle itsellesi koska olet joutunut kirjautumaan sisään laittaaksesi noita kuvia tuonne palvelimelle. Me muuthan ei tiedetä sinun salasanojasi joten sinun olisi muutettava tuo palvelu yleiseksi että me muut pääsisimme sinne katselemaan noita kuvia

Nyt pitäisi kuvien näkyä.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kyllä tais jäädä videot näkemättä  :cry: latasin tuon VLC playerin mutta ei toista   :roll:
Lisäksi on tuo tietokone peukalo keskellä kämmentä  :embarrassed:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Kyllä tais jäädä videot näkemättä  :cry: latasin tuon VLC playerin mutta ei toista   :roll:
Lisäksi on tuo tietokone peukalo keskellä kämmentä  :embarrassed:

videot on lisätty nyt youtubeen, laatu on vähän kuraa siellä mutta ainakin pitäisi näkyä.

videot rataan liittyen
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa jk3759

  • Tulokas
    • Profiili
Morjens
Perjantaina Launeella kokoonnuttiin ja minäkin sain lopulta firestormin toimimaan. Paljon kiitoksia hänelle, joka mua auttoi!
Ei alussa jarru toiminu ollenkaan ja tuli yks törmäys toiseen autoon ja melkein toisen kuskin jalkoihin yms....  Oon pahoillani mun mokailuista, mut kai nää kuuluu asiaan, kun vasta alottelija olen. :laugh:


 

       
 

         
HPI Firestorm

Poissa jounihi

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
 :azn: hyviä kuvia ja videoita. Noinkohan kenelläkään olis hyviä arvauksia jokkisradan kuivan alueen koosta, mahtuisko siihen rata? jos ajajakoroke olis siinä lanan vai mikä se oli tienoilla?

Narmer

  • Vieras
Onko kukaan tulossa huomenna Lahden vanhalle raviradalle ajamaan? Itse meinasin mennä, kun kytkin saatiin kuntoon.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
:azn: hyviä kuvia ja videoita. Noinkohan kenelläkään olis hyviä arvauksia jokkisradan kuivan alueen koosta, mahtuisko siihen rata? jos ajajakoroke olis siinä lanan vai mikä se oli tienoilla?

Ainakin kuvista päätellen saattaisi kuivalle puolelle saada radan mahtumaan.
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa jounihi

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
olisko lauantaina porukkaa menossa raviradalle ajelee? voisin tuoda muutaman levynpalan josta vois tehdä hyndiä.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Lauantaina  :roll: ilmanmuuta tuolossa ollaan  :grin:
Siinä klo. 12:00 olis varmaan hyvä aika ilmaantua paikalle...
Luin muuten juuri päivän lehdestä mielenkiintoisen jutun !
Asikkalan kunta on hyväksynyt rc-auto radan vuokra hakemuksen !
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Luin muuten juuri päivän lehdestä mielenkiintoisen jutun !
Asikkalan kunta on hyväksynyt rc-auto radan vuokra hakemuksen !

Niin tuli myös luettua.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Onko vuosi vuokra sen 150€/v vai jotain muuta ?
son loppu ny.

Narmer

  • Vieras
Ite en pääse tulemaan, kun olen sillon Model-Expossa.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili

Niin tuli myös luettua.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Onko vuosi vuokra sen 150€/v vai jotain muuta ?
[/quote]

Ilmeisesti se 150 euroa/vuosi, koska se oli hakemuksessa ja he hyväksyivät sen...

Hei nyt olis hyvä tietää, että kumpaakon aletaan sitä rataa kyhäämään... jokkisradalle vai kaatikselle ? Laittakaa nyt ihmeessä mulle sähköpostiin äänenne jommankumman puolesta!   rboy@luukku.com
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Sain juuri yllättävän uutisen !
Kaatiksen paikka ei olekaan ihan sata varmaa !Taitaa olla varminta lähteä jokkisradalle rakentamaan se rata. Tämä on oma mielipiteeni.
Syy siihen ilmenee seuraavassa tekstissä...

Teknisen  lautakunnan päätöksestä tehdään todennäköisesti
oikaisuvaatimus, koska viereisellä metsäalueella on palastuskoirien
harjoittelu toimintaa. Tämä asia ei minulla ollut tiedossa aikaisemmin.
Nyt on odotettava tuleeko se ja sitten pidettävä palaveri jossa pelin
säännöistä voitanee sopia.


Käsittääkseni pelastuskoirien tulee myös pystyä toimimaan metelissä...jota meidän autot aiheuttavat ainakin 1000000000000000 desipeliä :roll:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Minäkään en luulavasti pääse lauantaina paikall model-expon takia.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave