Kirjoittaja Aihe: Lahden polttis crossirata Vesivehmaalla  (Luettu 290205 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bmwe21

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Koitan päästä paikalle lauantaina! Egon jatkeesta on toinen etupyörän lakeri ilmeisesti sökö, että täytyy lainata emännältä corollaa tai ottaa fillari alle :roll:
Ei valitettavasti ole rc- vehkeetkään kunnossa, paitsi minizilla... Ehkä taas jonain päivänä ehtii "leikimään"
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
 "On the eight day God raised boost"

Poissa jk3759

  • Tulokas
    • Profiili
En pääse raviradalle, koska ajelen perjantaina Riihimäelle.
Meen mun broidia auttamaan toyotan jarruremontissa.
Sunnuntaina tai Maanantai aamuna olen taas Lahdessa 
« Viimeksi muokattu: 24.04.08 - klo: 23.18 kirjoittanut jk3759 »
HPI Firestorm

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Itse voisin tulla sinne raviradalle jos vaan osaan sinne. Tällä hetkellä aika nollassa tieto missäpäin Lahtea se sijaisee :)

Jos jollain on Hyper 7/8/8.5 osia nurkissa niin viittiikö pistää yv:tä tällä hetkellä olisi kova tarve saada yksi vasen takalaakeri pesä.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kaupungista päin tultaessa kärpäsenmäen oikealla puolen menee tie jossa muistaakseni on viitta jossa lukee koirien koulutusalue tai jotain siihen suuntaan...

Ääniä tullut kaatopaikalle 1  ja jokkisradalle 5 ! Tässä valossa suuntaamme jokkisradan suuntaan...
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Huomenna lauantaina old raviradalle ajelemaan siinä klo.14:00 aikoihin ...
Startataan kausi käyntiin  :wink:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Narmer

  • Vieras
Minä alotin kauden jo eilen.  :grin: Ajoin 3 tankillista pihassa, hyvin toimi uusilla kytkinpaloilla kun Pylvis oli neuvonut.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Itse tulossa 12-14väliltä varmaan kans paikalle kunhan löydän sinne :D

Jos jollain tosiaan hyperin takalaakeripesiä missään muodossa tai jonkun 1/8 auton mistä vois saada sopimaan. Maksan toki osan ja saisin tuohon jonkun laakeri pesän paikalleen :)


Narmer

  • Vieras
Kävin Model Expo messuilla. Aika vähän oli rc-autoja.
Ostin Futaban 3pm 2.4Ghz radion, ProLinen korin HoBaoon ja 25% Tornado bensaa 5L.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Itse oon vaihtanut tuon rc autoilun kuntoiluun nykyään, vielä kun vaihtelen tänään autoon takas vetostartin niin saa muutakin liikuntaa kuin pelkän auton kantaminen radalle ja käyntiin sahaaminen akkukoneel.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Morjensta !
Sain tänään tietää, että se pelastuskoirien koulutusalue on juuri se vanha kaatopaikka  :cry:
On varmaan viisainta perääntyä suosiolla sillä muuten saattaa olla valitusten kierre edessä...Paras vaihtoehto pidemmällä tähtäimellä on jokkisradan alue !
Rata mestari on käynyt paikanpäällä ja todennut, että radan saa mainiosti rakennettua siihen kuivalle puolelle!
Tuonne jokkisradan alueelle pääsisimme talkoisiin jo ensikuussa mikäli olen ymmärtänyt oikein...
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Tuo jokkisradan maasto on varmaan paras valinta, vaikka kaatopaikan olisikin saanut käyttöön ainakin omasta mielestä. Löytyy kuitenkin jonkun verran näkyvyyttäkin enemmän, kun siellä syrjässä olevalla kaatopaikalla.

Ketkäs räpsi tänään järkkäreillä kuvia siellä vanhalla raviradalla? Jos olisi mahdollista saada yv:nä tai tänne suoraan otoksia mitä sieltä tarttu matkaan? :)

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Onko selvillä minä päivinä meillä on sitten pääsy radalle?
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa speedox

  • Tulokas
    • Profiili

Minä ainakin otin kuvia. Laitoin tonne kuvaboksiin.

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/28s9c+speedox-vauhtia-ja-voimaa.html

 Noita on pakattu ja kutistettu, ken haluaa alkuperäistä laatua niin heitä viesti, niin laitan vaikka spostiin...  :azn:

Poissa keke

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
    • kuvablogi
Juuh, muutaman kuvankin kerkesin ottaa vaikkakin kamera meinas alkuun ettei tänään otetakkaan. Opetteluksihan se meikäläisellä menee tuo kuvaus kun ei tota silmää oo vielä tuollaiselle harrastukselle treenattu. Mutta täältähän ne minun muutamat kuvaukset löytyy: http://kuvablogi.com/blog/2156/3/
Hpi rs4 evo3 - Kyosho inferno gt - Hong Nor X2 CRT Pro - Losi xxx-s - Robitronic Etc

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Morjensta !
Sain tänään tietää, että se pelastuskoirien koulutusalue on juuri se vanha kaatopaikka  :cry:
On varmaan viisainta perääntyä suosiolla sillä muuten saattaa olla valitusten kierre edessä...Paras vaihtoehto pidemmällä tähtäimellä on jokkisradan alue !
Rata mestari on käynyt paikanpäällä ja todennut, että radan saa mainiosti rakennettua siihen kuivalle puolelle!
Tuonne jokkisradan alueelle pääsisimme talkoisiin jo ensikuussa mikäli olen ymmärtänyt oikein...

Aika mielenkiintoista. Mikäli Asikkalan kunnan teknisellä virastolla on halua ja valmius vuokrata alue RC-autoilijoille, eivät pelastuskoirien kanssa touhuajat ainakaan kovin virallisilla päätöksillä ole alueen käyttäjinä olleet. Samanlainen mahdollisuus heillä on ollut tarjoutua alueen vuokralaisiksi kuin meilläkin. No, ei jokkisradankaan alue varmasti huonompi vaihtoehto ole kuin nykyinen (ei vaihtoehtoa ollenkaan).

t.nimim. "Saako naapurin tontille rakentaa?"
Tiim Lahti

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Juu sain postia Asikkalasta ja sieltä kerrotaan, että kaatopaikkaa ei ole luovutettu koirien koulutusalueeksi !Eli jos siellä koulutetaan koiria niin se tapahtuu omalla luvalla...
Käsittääkseni voisimme tehdä vuokrasopimuksen ja "häätää" tämän koira porukan pois... mutta silloin saamme varmasti valitusten ryöpyn niskaamme...
p*skamainen tilanne  :roll:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa Juhaz

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
No jos me vuokrataan se alue useammaksi vuodeksi nii saa ne tanan koiran kusettajat painuu sinne mistä tulikin.
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Juu sain postia Asikkalasta ja sieltä kerrotaan, että kaatopaikkaa ei ole luovutettu koirien koulutusalueeksi !Eli jos siellä koulutetaan koiria niin se tapahtuu omalla luvalla...
Käsittääkseni voisimme tehdä vuokrasopimuksen ja "häätää" tämän koira porukan pois... mutta silloin saamme varmasti valitusten ryöpyn niskaamme...
p*skamainen tilanne  :roll:

Ei tilanne ole p*skamainen muuta kuin niiden mielestä, jotka aluetta ovat oma-aloitteisesti lähteneet koirien koulutusalueena käyttämään. Kyseessä on normaali alueen vuokraus, johon alueen omistajalla (kunta) on oikeus. Valitusoikeus on toki kaikkiin viranhaltijapäätöksiin, mutta valitusperusteeksi ei kelpaa se, että "me oltiin täällä ensiks", sillä mitään sopimuksia siitä ei ole ollut.
Tiim Lahti

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Juu sain postia Asikkalasta ja sieltä kerrotaan, että kaatopaikkaa ei ole luovutettu koirien koulutusalueeksi !Eli jos siellä koulutetaan koiria niin se tapahtuu omalla luvalla...
Käsittääkseni voisimme tehdä vuokrasopimuksen ja "häätää" tämän koira porukan pois... mutta silloin saamme varmasti valitusten ryöpyn niskaamme...
p*skamainen tilanne  :roll:

Ei tilanne ole p*skamainen muuta kuin niiden mielestä, jotka aluetta ovat oma-aloitteisesti lähteneet koirien koulutusalueena käyttämään. Kyseessä on normaali alueen vuokraus, johon alueen omistajalla (kunta) on oikeus. Valitusoikeus on toki kaikkiin viranhaltijapäätöksiin, mutta valitusperusteeksi ei kelpaa se, että "me oltiin täällä ensiks", sillä mitään sopimuksia siitä ei ole ollut.

ja eihän siellä kaatopaikalla ollu mitään koiran koulutukseen viittaavaa rataa olemassa josta olis voinu päätellä , että siellä joku muu porukka

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Itse kyllä ehdottomasti vieläkin jokkisradan kannalla tulee sen verran enemmän noita kuluja joka suunnalta, jos kaatopaikalle lähtee hommaa rakentamaan. Varsinkin jos radalla tultaisiin joskus ajamaan ihan kisojakin niin kustannukset nousisivat aivan järjettömän suuriksi.

Tämä tietysti oma mielipiteeni, mutta itse en enään edes harkitsisi kaatopaikkaa.

P.S. Hienoja kuvia saatu nappailtua tuolta "korjaus -kokoontumisesta" vanhalta raviradalta :D

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Mullakin on nyt muuten harjatonta RC-kalustoa. Tuli Model-exposta hankittua 1/18 kokonen harjattomal moottoril varustettu Mini-Rave.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
itse varasin uuden auton eli asso RC10B4 RTR paketin kuulemma on kehuttu, mitäs mieltä te olette siitä autosta? se on mun eka auto niin ajattelin kysyä teiltä kokeneemmilta mielipidettä ja oitte antaa tietysti vinkkejäkin auton kunnossa pitoon.. :wink: kuva on rc piste kaupan sivuilla eli se on sähköauto..
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Ei huono valinta ensimmäiseksi autoksi. Myöhemmin kun taidot ja vaatimustaso kasvavat niin sähkölaitteita on hyvä lähteä päivittämään parempiin. Auto itsessään ei aluksi vaadi mitään kummempia päivityksiä.
Lisäksi hyvänä puolena on, että varaosia on nopeasti saatavilla RC-pisteestä.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
en osta nutkaan tota autoa minkä eka meinasin, ostin kyllä saman merkkisen eli trukki asson t4rs hobby people kaupasta.. mutta siinä on semmonen vika heti uutena että kun auto menee yli viiden metrin päähän minusta niin se alkaa temppuilla eli se ei oikein tottele mua, kaasu alkaa pätkiä ja samoin ohjaus, sen takia meni jo etu akseli poikki.. :angry:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
minne kaikki on hävinnyt??? :undecided:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
aivan aivan.. pääsi jo unohtumaan koko tapahtuma :roll:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Narmer

  • Vieras
Onko viikonloppuna ajot?

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Ainahan ne ajot on, hitto toi cenikin toimi heti kun pisti takas vetostartin seurauksena nahkat irti etu ja keskisormen välistä.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
kiva ku ostin viime ke asso rc10t4 sähkö trukin nii heti uutena oli jotain häikkää taajuuksissa :embarrassed:eli kun menee noin 5m kauemmas nii alkaa ohjaus ja kaasu pätkiä aika paljon..nyt lähetin ne takasin liikkeeseen niin menee noin 2-4 viikkoa ainakin kun seuraavan kerran auto starttaa.. :undecided:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!