Kirjoittaja Aihe: Lahden polttis crossirata Vesivehmaalla  (Luettu 290194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
olen hankkimassa uutta harjallista moottoria sähköautoon eli asso rc10t4 niin itse olen ajatellut tälläistä kun LRP v10 17.. :cheesy: onko kellään kokemusta tuosta moottorista? miinuksia?plussia? :huh:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Uutta konetta hankkiessa kannattaa ensimmäisenä tarkistaa mikä on nopeudensäätimen lankarajoitus. Muuten saattaa päästä säätimestä toimintasavut pihalle ja sitten ei ole enää kellään kivaa.
Pihasudittelussa nuo halvat hiilikoneet menevät ihan hyvin, varsinkin jos hankkii sellaisen jossa on vaihdettavat hiilet. Hiilikoneet kun tarvitsevat aina silloin tällöin huoltoa (hiilien vaihto ja kollektorin sorvaus), jotta niistä saa edes jotain tehoa ulos.
Tiim Lahti | S-grafix

Narmer

  • Vieras
3 tankkia kävin ajamassa. Rata oli ihan hirveässä kunnossa! Ajamisesta ei tule mitään.
Muuten auto toimi hienosti, kun vaihoin diffiöljyt.

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Uutta konetta hankkiessa kannattaa ensimmäisenä tarkistaa mikä on nopeudensäätimen lankarajoitus. Muuten saattaa päästä säätimestä toimintasavut pihalle ja sitten ei ole enää kellään kivaa.
Pihasudittelussa nuo halvat hiilikoneet menevät ihan hyvin, varsinkin jos hankkii sellaisen jossa on vaihdettavat hiilet. Hiilikoneet kun tarvitsevat aina silloin tällöin huoltoa (hiilien vaihto ja kollektorin sorvaus), jotta niistä saa edes jotain tehoa ulos.
kysyin jo rc pisteeltä että sopiiko tuo on ainut kone mikä sopii mun nopeudensäätimeen.. kyllä ajattelin myöhemmin siirtyä harjattomiin kalustoihin mutta tällä hetkellä ei ole muuhun varaa..kun opiskelija olen :tongue:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
kirjottakaa nyt tänne hyvät rc-autoilijat.. :angel:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
vkl ajelee esim lauantaina ravikselle? Jospas ottais vähän rauhallisemmin tällä kertaa, vaikka onkin nyt varaosia :-) auto antautui viimeks bmx radalla pyörännavasta, tukivarsista ja koneen jäähdytysrivoista.

kotisivulinkistä löytyy pari videota.
« Viimeksi muokattu: 09.05.08 - klo: 15.52 kirjoittanut cornelius »
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
vkl ajelee esim lauantaina ravikselle? Jospas ottais vähän rauhallisemmin tällä kertaa, vaikka onkin nyt varaosia :-) auto antautui viimeks bmx radalla pyörännavasta, tukivarsista ja koneen jäähdytysrivoista.

lauantaina vois koittaa ajella raviradalla jos keli on hyvä , jos siinä 12 kieppillä
« Viimeksi muokattu: 09.05.08 - klo: 14.53 kirjoittanut pylvis »

Narmer

  • Vieras
Rata oli niin huonossa kunnossa Tiistaina, joten ottakaa vähän lapioita mukaan, niin korjataan ainakin suurimmat röykyt.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Rata oli niin huonossa kunnossa Tiistaina, joten ottakaa vähän lapioita mukaan, niin korjataan ainakin suurimmat röykyt.
Mihis aikaan kävit ajelee tiistaina? itse olin joskus puol seiskasta ilta ysiin (ettiskeltiin jousia jne pikkuosia)
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Narmer

  • Vieras
Rata oli niin huonossa kunnossa Tiistaina, joten ottakaa vähän lapioita mukaan, niin korjataan ainakin suurimmat röykyt.
Mihis aikaan kävit ajelee tiistaina? itse olin joskus puol seiskasta ilta ysiin (ettiskeltiin jousia jne pikkuosia)

Noin kello 16-18.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA

 jep, noh kelikin on passeli joten kaipa sitä pitäis tulla koittaa tuota toista ceniä.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa speedox

  • Tulokas
    • Profiili
Mitäs ratahankkeele kuuluu?  :huh:

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Mitäs ratahankkeele kuuluu?  :huh:
samaa olen itekkin mietiskellyt ja koska olis ne talkoot? :huh: :huh:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vääksyn UA:lla on tulevana lauantaina kokous jossa he käsittelevät ympäristölupa hakemusta... tämän jälkeen he ottavat meihin yhteyttä sopiakseen tapaamisen jossa käydään läpi pelisäännöt ja sun muut asiat...
Tuskin tässä kuussa päästään talkoisiin sillä tarvikkeiden ja saven ... hankinta ei tapahdu hetkessä.
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Onko tänään ajoja? Mietiskelin että jos pääsisi tänään pitkästä aikaa ajelemaan.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Narmer

  • Vieras
Mä tuun ainakin klo. 12

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
kävin tänään kattomassa millaisessa kunnossa oli vanhan raviradan rata, joku oli tehnyt hyppyristä PALJON paremman kuin ennen :roll:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Minkäs lainen se nykyään on? viimeksi näin kun siinä oli ne levyt.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Minkäs lainen se nykyään on? viimeksi näin kun siinä oli ne levyt.
o  siinä vieläkin ne levyt mutta kivet on otettu pois alta ja levyt on paljon tukevammin kiinni.. :grin:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
tänään tuli auto huollosta kun se meni takuuseen.. olihan sitä tänään heti vähän pakko revitellä, tietää ainkin toimiiko! onkos kukaan käyny lähi aikoina vanhalla raviradalla ajelemassa?
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Narmer

  • Vieras
Kävin ajamassa Vanhalla raviradalla muutaman tankillisen.
Onko ketään tulossa Lauantaina ajamaan?

Poissa jansu

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
minä saatan ehkä tulla ajelemaan!! auto nyt pikku huolto työ :wink: moneltako tulette ajelemaan?
slash traxxas 4x4 race 1:10

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
minäkin olen varmaan tulossa la ajelemaan.. moneltako te tulette? niin tietää vähän itekkin koska tulla.. :cheesy:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Kävin ajamassa Vanhalla raviradalla muutaman tankillisen.
Onko ketään tulossa Lauantaina ajamaan?

vois tulla kans ajamaan , olisko 12 kieppeillä hyvä ?

Narmer

  • Vieras
Kävin ajamassa Vanhalla raviradalla muutaman tankillisen.
Onko ketään tulossa Lauantaina ajamaan?

vois tulla kans ajamaan , olisko 12 kieppeillä hyvä ?

Joo

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Tulossa ollaan ! tosin tulen hieman myöhemmin, kun en pääse aikaisemmin tulemaan ...tulen kuitenkin ...
Vai mitenkä se oli  :wink:
« Viimeksi muokattu: 23.05.08 - klo: 17.13 kirjoittanut drive100 »
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
juu tulossa ollaan cenin kanssa :) eka tosin pitäisi saada sitä nippuunpäin.

Jos jollain on servojohdon haaroitinta ylimääräisenä niin semmoinen kiinnostaisi.
Eli sais kaksi servoa kiinni yhteen vastaanottimen kanavaan.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa jansu

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
täältä yksi ajaja ei pääse tälläkertaa :shocked: yhä kesken on auton laakerin puhdistus.oikeen hauskaa rallamista.
slash traxxas 4x4 race 1:10

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kävin eilen Raviksella pyörällä. katoin vähän että missä kunnossa rata oli ja aikas töyssyinen se kyllä oli... taas kerran kävi niin ikävästi että radalle en päässyt. Kyllä seiihenkin viellä aikaa löytyy.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
mun on ihan pakko kysyä et onks kenellekkään käyny silleen et auto on ollu rikki ostaessa? mulle on ja lähetin sen takaisin hobby people liikkeeseen samaan kauppaan mistä ostin ja ne tutki sen ja löyti vian vastaanottimesta ja vaihtoi sen ja mukamas "testasi" auton niin se sitten tuli mulle takaisin niin ihan samalla lailla vieläkin temppuilee auto!veikkaan että siinä on nopari rikki kun välillä kun painaa kaasua muuttuu itestään pakiksi ja välillä se ei ota kaasua ollenkaan mutta ohjaus toimii kuitenkin moitteettomasti. eli kyse on asso rc10t4 sähköautosta, voi antaa vinkkiä jos tietää paremmin mikä on vialla tai/ja kysyä paremmin jos kiinnostaa miten mun auto temppuilee..
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo: 18.26 kirjoittanut joonas93 »
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!