Kirjoittaja Aihe: Ajaminen yleisellä paikalla  (Luettu 3798 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PART

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.alta-racing.cjb.net
Ajaminen yleisellä paikalla
« : 04.08.03 - klo: 19.57 »
Kertokaa omat kommentinne ajamisesta yleisellä paikalla esim:joku kauppakeskuksen parkkipaikka tietenkin kaupan mentyä kiinni, onko kukaan tullut häätämään pois tms. Itse kun asun täällä kehä 3 tällä puolen ja täällä kun ei ole noita ratoja mutta parkkipaikkoja löytyisi niin uskaltaako sinne mennä tosta vaan ajelemaan.
Miksi mulle käy aina näin......
Perä Alta Racing Team

Poissa ieatdirt

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.monkeyminds.se8.org
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #1 : 04.08.03 - klo: 20.06 »
mee ajaa vaan. mitä sitten jos joku tulee häätää. vaihda parkkipaikkaa.  :wink:
be smart. don't be a retard

Poissa MattiM

  • Veteraani
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #2 : 04.08.03 - klo: 20.10 »
Itse olen ajanut hiekkakentällä ja erään ulkoilumajan nurmikentällä, eikä kukaan ole mitään sanonut, joskus tosin olen lähtenyt pois kun jotain pikku lapsia on tullut juoksemaan eteen.

Entä sitten metsässä ajaminen polttomoottori autolla? Siis jos metsää ei omista. Mitä lakipykälät tästä sanovat?

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #3 : 05.08.03 - klo: 22.34 »
Lainaus käyttäjältä: "MattiM"
Itse olen ajanut hiekkakentällä ja erään ulkoilumajan nurmikentällä, eikä kukaan ole mitään sanonut, joskus tosin olen lähtenyt pois kun jotain pikku lapsia on tullut juoksemaan eteen.

Entä sitten metsässä ajaminen polttomoottori autolla? Siis jos metsää ei omista. Mitä lakipykälät tästä sanovat?


No minusta laki kieltää moottoriajoneuvolla luvatta metsässä ajmisen.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Heikkri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #4 : 05.08.03 - klo: 22.40 »
Kannattaa myös muistaa ettei rc-auto ole ajoneuvo.

Poissa ieatdirt

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.monkeyminds.se8.org
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #5 : 06.08.03 - klo: 10.03 »
itse oon ajellu nyt lähiaikoina läheisellä rakennustyömaalla. sieltä löytyy savi ja hiekkakasoja, joten pakkohan sinne oli mennä sutii. ei siellä ainakaan lue, että "pääsy kielletty".
be smart. don't be a retard

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
...
« Vastaus #6 : 06.08.03 - klo: 13.11 »
Ei mulle ainakaa oo kukaan tullu valittamaan jos oon ajanut yleisellä paikalla...

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #7 : 06.08.03 - klo: 13.21 »
pakkohan se on ajaa yleisellä paikalla, jos ei ole rataa lähimaillakaan..
ei muutaku ajelee niin kauan ku tu tulee sanomista! jos ees koskaan tulee! :P
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa PART

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.alta-racing.cjb.net
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #8 : 06.08.03 - klo: 15.18 »
Kävin sitten eilen ajelemassa paikallisen postin pihassa, kaikki meni hyvin ainoastaan joku hemmo tuli sanomaan"älkää pojat sitten sotkeko paikkoja" eikä mitään muuta.
Miksi mulle käy aina näin......
Perä Alta Racing Team

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
...
« Vastaus #9 : 06.08.03 - klo: 15.53 »
Siinäs näit :wink:

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #10 : 06.08.03 - klo: 16.11 »
Lainaus käyttäjältä: "PART"
Kävin sitten eilen ajelemassa paikallisen postin pihassa, kaikki meni hyvin ainoastaan joku hemmo tuli sanomaan"älkää pojat sitten sotkeko paikkoja" eikä mitään muuta.


no niin.. ja eihän se mitään haittaa vaikka joku tuliski valittaan ihan tosissaan. varsinkaan jos se ei oo sen paikan omistaja.
ja jos joskus joku tulee postista valittaan, ni lähet meneen ja meet jonnekki muualle. mut mun mielestä posti ois viimenen paikka josta tultais tommosesta valittaan. paitsi jos sielä on joku vanha tummu töissä.
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa PART

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.alta-racing.cjb.net
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #11 : 06.08.03 - klo: 21.03 »
Empä usko että kyseisen postin tädit alkaisivat valittaa kun kävin hakemassa aikoinaan polttikseni sieltä, tädit alkoivat vaan kyselemään paljon toi kulkee? yms.Ja tänään kokeilin sitten muitakin kauppojen pihoja eikä tullut mitään sanomisia ainoastaan "isien" kateellisia katseita. :D
Miksi mulle käy aina näin......
Perä Alta Racing Team

Poissa Rotavirus

  • Jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #12 : 11.08.03 - klo: 23.14 »
No juu mä käväsin tässä illalla testailemassa biiliäni Ahveniston moottoriradalla (aidoista huolimatta) ja ihan rauhassa sain ajella.
Kyllä mun mielestä yleisillä paikoilla saa ja kuuluu ajella!  :)
Toi nyt tietysti ei ollu niinkään yleinen paikka kun oli aidat yms. mutta eipä se näköjään ketään häirinny.

Poissa jarva

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #13 : 12.08.03 - klo: 13.42 »
Kyllä minä ja kaveri ajellaan tämän kylän liikennepuistossa, aina silloin kun se on kiinni. Koska täällä ei ole mitään kunnon rataa niin pakko on jostain harjoituspaikka löytää, ja se soveltuu ihan hyvin. Kukaan ei ole ainakaan vielä tullut hätämään meitä pois.

Poissa todd

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #14 : 09.09.03 - klo: 16.35 »
Ja jos haluaa yöllä mennä cruisiin niin senkun menee vaan jonkun kaupan parkkikselle missä on valot. Kunhan vaan kattoo ettei oo asutusta missään ihan lähellä... Kaverin kanssa ollaan käyty jo monena yönä prisman parkkiksella, eikä kukaan tullu sanoon mitään, lukuunottamatta joitain teinejä jotka  on tullu sinne kaahaamaan kokoluokan 1:1 autoilla.

Poissa claustro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://claustro.bbs.fi
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #15 : 09.09.03 - klo: 17.19 »
Lainaus käyttäjältä: "todd"
Ja jos haluaa yöllä mennä cruisiin niin senkun menee vaan jonkun kaupan parkkikselle missä on valot.


Tuo pätee sitten vain sähköautoihin...
Toni Walther, retired operator

Poissa todd

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #16 : 09.09.03 - klo: 17.30 »
No, käyhän se niinkin... tosin tossa että pitää kattoo ettei oo asutusta missään lähellä niin oli tarkotettu polttis autojen kanssa ajeluun....

Mika R

  • Vieras
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #17 : 09.09.03 - klo: 21.16 »
Lainaus käyttäjältä: "claustro"
Lainaus käyttäjältä: "todd"
Ja jos haluaa yöllä mennä cruisiin niin senkun menee vaan jonkun kaupan parkkikselle missä on valot.


Tuo pätee sitten vain sähköautoihin...


Joo, todellakin, ei voi pitää yleispätevänä ohjeena etenkin jos asutusta on lähellä. Parkkiksia voi käyttää harkinnan mukaan ja siellä on sitten olatava asiallisesti! Nitroja ei pidä heitää minne sattuu, eikä roskaa jne. Asianmukainen R/C rata on paras.

Poissa todd

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #18 : 11.09.03 - klo: 16.26 »
Lainaus käyttäjältä: "todd"
Ja jos haluaa yöllä mennä cruisiin niin senkun menee vaan jonkun kaupan parkkikselle missä on valot. Kunhan vaan kattoo ettei oo asutusta missään ihan lähellä...



Niin.. Voihan noita viestejä lukee vähän pidemmällekin kun vaan ekan lauseen...

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #19 : 11.09.03 - klo: 16.58 »
Yöaikaan/iltamyöhällä asutuksen pitää olla TODELLA kaukana, jos haluaa polttiksella ajaa ja mikäli haluaa säilyttää sovun. On nimittäin sen verran kaikuvaa joku asvalttikin polttiksen alla yöllä, kun missään ei ole mitään kaikupehmikettä (autoja, ihmisiä). eikä muuta elämisen hälinää. Pörinä kuuluu todella kauas, varsinkin jos on tyyni ilma.

Nimim: Been there

Sähköillä voi toki ajaa äänen puolesta missä vaan.
allekiroitus

Mika R

  • Vieras
Ajaminen yleisellä paikalla
« Vastaus #20 : 11.09.03 - klo: 17.05 »
No niin, eiköhän tuo sitten tullut kaikille selväksi.