Nämä moottoriongelmat kismittävät, niin omat kuin toistenkin. Jos ei mitään vuotoja löydy tai muuta vikaan, niin itse kokeilisin ensin säätää yläpään kohdilleen. Tuon koneen säädöt voivat myös olla reilusti pielessä eli esimerkiksi pääneula reilusti liian laihalla ja alaneula reilusti liikaa auki. Eli toisen neulan täysin väärää asentoa korjataan toisella neulalla. Tällöin vain joko yläpää tai alapää toimii, mutta ei koko kierrosalue.
Vetäseppäs alhaalta kiinni oikein kunnolla ja ylhäältä auki. Koita saada auton kulkemaan hyvin lujaa. Antaa sammua tyhjäkäynnillä, ja kun olet saanut yläpään kohdilleen, niin yläpäähän koskematta laitat alapään kuntoon. Ja sitten hienosäädöt sen jälkeen. Ennen tähän rumbaan ryhtymistä katso vielä, että tyhjäkäyntiasetus on noin 1 mm kurkku auki tai mitä nyt sille koneelle suositellaan.
Ei näilläkään ohjeilla välttämättä konetta kuntoon saa, mutta ei rikkikään. Ja kokeile kaverin mittarilla sitä lämpöä kanssa vertailun vuoksi.