121
RC-kerhot ja -radat / Vs: Sisäratahanke Kauhava/Lapua
« : 17.12.14 - klo: 23.18 »
Mattoa on jo tiedossa. Lauantaina ois tarkotus jo päästä rataa suunnitteleen/rakenteleen. Kaikki jokka haluaa nii paikalle voi ilmaantua.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
tuossa olis vielä suomesta
http://www.power-racing.net/catalog/advanced_search_result.php?keywords=132008&x=0&y=0
Kävin kyselemässä sisäradalle tiloja. Tilaa olisi tarjolla enemmän tai vähemmän,mutta hinta on aika posketon. 5€/neliö pyytää kiskuri...ilmatteex olis kyl paljo parempi
Jää kyllä haaveeksi.
Riittäis, jos hinta olis asiallinen.
"323 on vaan lyhytiskuinen joten paljon viisaampaa käyttää esim. 325 (m50b25) tai 328 (m52b28) tekniikkaa. Veljeltä löytyy tommonen e30 m50b25 tekniikalla , hx40 ahdin, KMS:n moottorinohjauksella , 600x300x100 välijäähy jne. ja tehoa on pitkälti yli 500hp. Tarkkaa tehoa ei oo tiedossa tosin. Ohan noita sitten esim. Tuurissa ( Keskisen lähellä ) otettu 1000hp pihalle tollasesta m52b28 moottorista. Kyllähän noista saa jos on vaan aikaa , tietämystä ja hitusen rahaakin :)"
Yllättävää oli se että "ammattivirittäjä Welho" yllättyi, kun vääntöä tuli E36 323:sta enempi kuin rallikäyttöön rakennetuista 325:sista..molemmathan on 2,5 l koneita.
Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin
Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))
Itseasiassa tuohon saa noin 40 heppaa lisää vaihtamalla Akrapovicin putkiston, kaverilla samanlainen johon muutettu ja dynotettu. AInoa vaan että tuo ks. putkisto maksaa muistaakseni 6000-7000 euroa.
https://www.akrapovic.com/#!/car/products?brandId=19 - Tuo putkisto on taideteos.
Mun kaverilla on tommonen RS5, Audit ei oikeen mua vakuuttanut, ei sekään vaikka ihan kivalta autolta näyttää. Lexuksen IS-F on itseasiassa helvetin hieno auto,kannattaa käydä joskus kurkkaamassa.
Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin
Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?
Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta
Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto
Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...
Jep, ei noilla lastuilla isoja tehomuutoksia saa, mutta kyllä E36 323:sta saa "helposti" n 320-330 hv , mutta vaatii vähän enemmän
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?
Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta
Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto
Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...
Ruusuja transewavesille ++