Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - zzs

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11
61
Vapaa keskustelu / Re: Nooh
« : 26.06.03 - klo: 14.45 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Jos tämä tapaus koetaan liiankin raskauttavaksi tekijäksi moderaattorin urallani, otettakoon moderaattorin oikeudet minulta pois vaikka heti (Politiikan kentälläkin kuohuu, joten miksei täälläkin). Tervetuloa vaan kaikki moderaattoriksi halajavat. Ja pahoitteluni jos esan kaupat menivät pieleen.

Mielestäni moderaattorin tulisi keskittyä vain olennaiseen, eikä turhaan puuttua toisten myyntiasioihin. Varsinkaan, jos tällä ei ollut aikomustakaan ostaa kyseistä tuotetta, ja siksi kysellä tuohtuneena tuotteen korkeaa hintaa.

Olennaisella tarkoitan tässä yhteydessä esim. yksityisten viestien tarkkailua.

Ja selvennettäköön vielä, että olen lähettänyt muistaakseni eilen hellgrenille viestin tarkoituksenani saada pian vastaus.

Jos aiot todella erota moderaattorin virastasi, niin voisin ottaa nimityksen vastaan. Siinä tapauksessa olisi hyvä saada lisätietoa YV:llä moderaattorin oikeuksista ja velvollisuuksista. :wink:

62
Polttisautot / O.S. Takalevy
« : 26.06.03 - klo: 14.25 »
12 voltin akku startterin sisään, ja reppu selkään! Tosin jos akku hyytyy tai startterin jättää akun huonon varauksen vuoksi kotiin, voi tulla harvinaisen piiitkä kotimatka. Kotoa poispäin ajo sujuu loistavasti, mutta kun tankkauksen vuoro tulee (kaivat repun selästä, säädät trimmillä tyhjäkäyntiä korkeammalle, pidät jalkaa  auton nokan edessä, availet tankkauspulloa ja tankkia, lurautat bensan tankkiin ja vähän 'ultimate racer fiber'-jarrulevyllekin :roll: , yrität pakata repun uudelleen ja laittaa sen selkään, kaivat ohjaimen maasta ja hapuilet kaasua ja sitten vahingossa painat kaasua liikaa --> rrrm-bou.. 8) ) auto voi sammua ja kotimatka tuntuu tosi pitkältä ja raskaalta.

63
Polttisautot / kyosho usa-1
« : 26.06.03 - klo: 14.16 »
Mä kokeilin pidemmällä välityksellä (n. 11:1) vastaavilla renkailla ja vielä tehokkaammalla motilla (Rossi Eco R21, 1,6 hv/30000) ja lähdöt olivat aika tuskaa. Siis ei kone varmaan siitä kärsi, mutta kun suurempien renkaiden vuoksi tarvitaan korkeammat kierrokset, jotta kytkinpalat kehittäisivät tarpeeksi pitoa vääntämään autoa eteenpäin. Eli kytkimen kulutusta ainoastaan. Kyllä se lähtikin ihan kivasti, kun survaisi kaasun pohjaan, mutta huomattavasti ripeämmin saisi toimia. huippunopeutta ei oikeastaan tullutkaan sitä 100 km/h, kuten laskujen perusteella osasin olettaa, luultavasti jäi johonkin 50:een, vääntöä ei riitä kovempiin nopeuksiin. Joten nauti vain huippuhyvin kiihtyvästä monsteristasi ja jätä huippunopeustavoittelut suosiolla Landmax-kaksikollesi.

Monsterinhan pitää lähteä jyrkkään ylämäkeenkin vaivattomasti ilman suurempia ponnisteluja.

Koneen käynnistäminen "väärään" suuntaan voi olla pahaksi sille, koska se on muokkautunut pyörimään vain toiseen suuntaan. Periaatteessa taas en keksi mitään palasta siellä sisuksissa, joka voisi kärsiä taaksepäin kiertämisestä. Kokeile pois, sittenhän sen tietää, ja onhan sulla noita .21-motteja... Ja multa saat lisää (2,3hp ja 35000rpm!! Ottakaa yhteyttä jos haluatte sen! :wink: ).

64
Sähköautot / traxxas sledgehammer vs kyosho tracker 2
« : 26.06.03 - klo: 11.49 »
Lainaus käyttäjältä: "devil"
Kuinka paljon muuten maksaa akut sähköautoihin?
Sellaiset, että niillä ajelisi tarpeeksi...

Ne maksaa sellaiset 15-50 euroa niin kuin sudittelukäyttöön. Kalliimmat ovat pääsääntöisesti kisoihin.

65
Kiitos paljon tiedoista!

66
Polttisautot / Polttis Monsterit!
« : 25.06.03 - klo: 15.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Sludge"
Miksi muuten vaihteistetussa autossa ole keskidiffiä lainkaan.  :?

Koska silloin tarvittaisiin paljon monimutkaisempi viritys. 2-portainen vaihde tulee nimittäin ton diffin tilalle siten, että diffin rattaat ym. poistuvat, ja tilalle tulee yhtenäinen akseli, jolloin siis veto välittyy yhtä paljon eteen kuin taaksekin.

67
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 25.06.03 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "late"
Balsalevyhän on tosi hentoa. Miten se kestää noissa teidän
nopeissa ratapolttiksissa. Mulla on ainakin sellanen mielikuva, että
pienikin pohjaus 60-80km/h vauhdissa repäsee balsalevyn irti tai ainakin hioo sen näkymättömiin.

Käytättekö te sitä balsaa jota käytetään lennokeissa, vai löytyykö siitä jotain erikoisvahvuisia versioita?

No en mä tiedä mitä puuta se on, mutta balsanoloista.

Eikä rata-auto maata laahaa muuta kuin joskus pompuissa. Ja kun se koskettaa maata jossain kovassakin vauhdissa, niin ei se siitä mihinkään repeä, vaan tulee pienet urat siihen kohtaan, jossa asfaltin kiven terävä reuna on raapiassut puuta. Kyllä hän niitä joutuu parkkiksilla ajossa vaihtelemaan 10 tankin jälkeen varmaankin (mä en ole koskaan ajanut tolla mun Superilla enempää, ja vielä on pohjabalsalla varaa kulua eli hyväkuntoinen pohjalevy on tuossa mun myytävänä olevassa autossa).

68
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 25.06.03 - klo: 14.02 »
Saat multa A5 kirjeeseen mahtuvan levyn postikuluineen 1,70e tai tingi :wink:

69
Eli lyödään kierrokset pohjaan, vai? Ja ne raothan vois varmaan puhdistaa paineilmalla hönkäisemällä?

Eikö tasaisempi sylinteri tulisi, jos liimaisi jonkun 600-100 hiopmapaperin teräspalaseen kiinni (hyvin tiukaksi painettuna liimauksen aikana), ja sillä sitten kohtisuoraan hioisi hioukkasen?

Mulla kun on toi ihan käyttämätön LRP Spec. 2 11x4 -motti, niin kannattaisko heti vaikka 10 akullisen jalkeen sorvailla ja jaksaa tuota poraamistahtia tuolla 10:n hujakoilla. Ajelen siis ihan vaan muuten vaan, en mistään suuremmasta tittelistä saati sitten huippuautolla. Kyoshon Sandmasterin pohjalla oleva katuauto välityksellä noin 8. Kattokaa nimmarista löytyvästä linkistä, niin löydätte kuvia siitä autosta.

Ja kannattaako laitella jotain tippoja kollektoriin ja putsailla muutenkin useasti pöly pois tms.? En ole nimittäin aikaisemmilla moteilla juuri sellaista harrastanut.

70
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 25.06.03 - klo: 13.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
...jos rupee ottamaan kiinni, niin sitä voi nostaa...

...ja silloin naarmuton pohjalevy on jo historiaa. Heti vaan alle ne palaset, painoa ei tule muutamaa grammaa enempää lisää. Eikä ne ole mitenkään uncoolit; päinvastoin, autourheilun kuninkuusluokassakin käytetään puuta auton pohjassa. Toi on siis tosi pro:ta. 8)

71
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 25.06.03 - klo: 09.14 »
Kun tuossa matalaprofiili-Superissa on vielä naarmuton pohjalevy, niin suosittelen kyllä laittamaan sinne 3mm paksua balsalevyä 5x5 cm palaset etu- ja takapäähän. Vaikkapa etupäässä puskurin yhden ruuvin alle palasen etureuna ja taakse takadiffin kaksi etummaista ruuvia pitelemään balsaa paikoillaan. Naarmuja ei näin tule varmaan lainkaan itse pohjalevyyn, jos ajelet radalla; parkkiksilla voi pompuissa hieman joskus isommat kivet raapaista keskikohtaa. Mä olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen tuohon light-pohjapanssariin.

72
Polttisautot / Kyosho Landmaxit
« : 25.06.03 - klo: 09.00 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
No jos ohjaimesta pystyy vaihtamaan AM:stä FM:ään, niin ei muuta kuin vaihdat ohjaimesta kiteet jokaisen auton vastaaviin riippuen siitä, millä autolla haluat ajaa. Muistipaikat on sitä varten sitten, että voit tallentaa jokaisen auton säädöt eri nimillä.


Ainoo ongelma on se, että Multiplexin ohjekirjaisessa sanotaan, että vaan kyseisen merkin kristalleja saa käyttää ja niitähän on tasan 1 pari  :?

Niin, ja Futaban radion ohjeessa sanotaan, että vain Futaban kiteitä...

Ainahan kaikki merkit sanoo, että käyttäkää alkuperäisosia, vaikka muutkin osat toimisivat hyvin. Kokeile pois vain silleen kuivaharjoitteluna, eli toimiiko toisillakin kiteillä moitteetta. Jos toimii, niin ei muuta kuin ajamaan.

73
Polttisautot / Kyosho Landmaxit
« : 24.06.03 - klo: 22.31 »
No jos ohjaimesta pystyy vaihtamaan AM:stä FM:ään, niin ei muuta kuin vaihdat ohjaimesta kiteet jokaisen auton vastaaviin riippuen siitä, millä autolla haluat ajaa. Muistipaikat on sitä varten sitten, että voit tallentaa jokaisen auton säädöt eri nimillä.

74
Vapaa keskustelu / Hyppyri
« : 24.06.03 - klo: 11.49 »
Mä oon hyppinyt EB-4:lla (krossari) skeittirampilla ja kivasta asfalttihyppyristä sellaisia 1 metrin korkuisia ja varmaan 5 metriä pitkiä loikkia. Pohja vaan tuppaa ottamaan kiinni alastulossa, kuuluu siis ikävä ääni. Ei se muuten haittaisi, pohjapanssari löytyy  8)

75
Polttisautot / kysymyksiä!
« : 24.06.03 - klo: 11.45 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Mitähän varten tossa TT EK4 autossa on edessä vaa kolme iskaria?
Ku takana on kumminkin neljä.  :?

Etupää on kevyempi, ei ota kovimpia iskuja vastaan, 2 hyvää iskaria riittävät krossissakin ja toi kolmas lisää niiden kahden tehoa (on kai silleen vaakatasossa ihan edessä, joten tehostaa kai noita tavallisessa asennossa olevia lisäämällä alustan joustavuutta, ehkä).

76
Polttisautot / kysymyksiä!
« : 24.06.03 - klo: 11.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "zzs"

Mun kysymykset aiheeseen liittyen:

a) Mulla kun on toi OS MAX RZv01b -moottori ja vielä hyvässä kunnossa, niin kannattaisiko hommata tuollaista nitrotonta bensaa? En viitsisi ostella turhan tiheään mäntä+sylinteri-settiä (maksaakin jotain 140e :shock: ), joten toimisiko suht hyvin sillä?

c) Olen kuullut, että ABC-motti tykkää risiiniöljystä, joten CoolPower ei olisikaan niin coolia tolle motille. Voisiko noihin risiiniöljyä sisältäviin (tai synteettisiin) bensoihin lisätä risiiniöljyä, jotta öljyn määrä kasvaisi johonkin 20-22%:iin?



a) mä tekisin niinkuin ohje sanoo
c) jaa. Mulla cool power toimii ihan hyvin ABC motin kanssa, tiedä sitten. Ongelmia ei ole ollut

a) ohjetta ei ole, vielä
c) eikö sun ossi alkanut jo hieman kulahtaa väljäksi, muutaman litran jälkeen? Muistelisin lukeneeni niin.., enkä haluaisi todellakaan vaihdella osia jatkuvasti. Kyllähän ne bensat toimi hyvin, ei siinä mitään, käyttäväthän kisakuskit osseissa 10-12% öljyä ja vaihtelevat yhtenään sisuskaluja :?

77
Polttisautot / Jäähdytyksen lisäys motille
« : 24.06.03 - klo: 09.11 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Piitahnaa, eikös se pala tai muuta vastaavaa? Ehkä hopeatahna olisi parempi vaihtoehto?

Piitahnaa on prossujen päällä kyllä sellaisena pehmeänä levynä, mutta kyllä sitä tahnana yleensä markkinoidaan. Jos hopeatahna olisi parempi lämmönsiirtäjä, niin varmaan sitä käytettäisiin prossujenkin tuottaman lämmön siirtämiseen. Tai sitten hinta on hieman toinen.   :?

78
Polttisautot / Jäähdytyksen lisäys motille
« : 24.06.03 - klo: 08.59 »
Lainaus käyttäjältä: "villespaa"
Mr. ZZS
Kerro vähän lisää toteutuksesta.
Onko kiinnitys pelkästään kuvassa näkyvillä klipseillä ja miten ne on toteutettu? Vai onko kannenpulttien alla, kun kuvassa näkyy pultin reijät?
Entä onko kellään itsetoteutettua puhallinta? Esim tietokoneen prosessorituuletin? voisi toimia vaikka käyttöjännite on 5 V sen voisi saada toimimaan joko 4,5 tai 6 V???
- V -

klipseillä on kiinni ja piitahnaa välissä. Vaikka onkin niin, että kansi on "vain" klipseillä kiinni, niin kyllä se pysyy tukevasti paikoillaan. Siitä voi vaikka kantaa autoa, luulisin. Eli touring-käytössä ei ole ongelmia kannen pysymisessä kiinni. Ajattelin kyllä pultata alempaan kanteen kiinni, mutta silloin olisi aina pitänyt ensin ottaa pois ylempi kansi, jos haluaisi irrottaa alemman kannen koneesta. Tietenkin vain siinä tapauksessa, jos haluaa kannen ulkonäön jäävän suht ennalleen, kuten tossa mun suunnittelemassa tuplahedissä. Voihan nimittäin siitä kannesta tehdä mitä mielikuvituksellisimman näköisen, jolloin myös kiinnitys voi olla erilainen.

Katsopa noista tuuletinrakennelmista Nitroreview.com:in sivuilta. Tosin tuo malli on hieman eri käyttöön suunnattu, väliäkö sillä...

79
Polttisautot / kysymyksiä!
« : 24.06.03 - klo: 08.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Tomsson"
Muihin ei ole sanomista, mutta...

3. Toimii täysin.

Olen ajanut montaa mottia 80%/20% Modeltechin Straightillä ja tosiaan toimii. Mitään huimia tehoja tosin ei irtoa mutta kyllä sillä OS ja HoBaon motit hyvin pelittää.

Sisäänajossa olen tuota lähinnä käyttänyt, mutta nitrollisen loputtua olen sillä myös muutaman tankin suditellutkin.

Edit v1.001: Hidas, minäkö? Nääh..

Mun kysymykset aiheeseen liittyen:

a) Mulla kun on toi OS MAX RZv01b -moottori ja vielä hyvässä kunnossa, niin kannattaisiko hommata tuollaista nitrotonta bensaa? En viitsisi ostella turhan tiheään mäntä+sylinteri-settiä (maksaakin jotain 140e :shock: ), joten toimisiko suht hyvin sillä?

b) Mitä muuta bensaa voisitte suositella sudittelukäytössä?

c) Olen kuullut, että ABC-motti tykkää risiiniöljystä, joten CoolPower ei olisikaan niin coolia tolle motille. Voisiko noihin risiiniöljyä sisältäviin (tai synteettisiin) bensoihin lisätä risiiniöljyä, jotta öljyn määrä kasvaisi johonkin 20-22%:iin?

d) Näyttäis olevan jotain Byrox-merkkistä bensaa halvalla yhessä kaupassa. risiini+synteettinen öljyseos. Kannattaisko ostaa??


Ja kyllä se moottori ehtii sammua ennen kuin poltatte näppinne pakoputken suulla. Ja voittehan sammuttaa sen koneen myös painamalla sormella tai kengän kärjellä vauhtipyörään moottorin ollessa tyhjäkäynnillä. Bou.. *silence*

80
Polttisautot / Jäähdytyksen lisäys motille
« : 23.06.03 - klo: 14.18 »
Sorvaaminen on joo tosi kätevä tapa saada halvalla lisäripoja. Näit jo varmaan ton yllä olevan kuvan, joka on mun myytävänä olevasta Superista. Kyllä käyntilämpötilat tippuvat väkisinkin alemmas! 8)

81
Polttisautot / Re: Jäähdytyksen lisäys motille
« : 21.06.03 - klo: 21.58 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
Tässä nyt ainakin yksi toteutus:



Kyllä tuollaisesta varmasti apua on ja sepäs vasta ikävää onkin, jos kone käy kuumana eikä uskalla kunnolla ajaa. Minkäs hintainen se tuuletin on? Mulla on niitä kolmekin kappaletta autoissani ja kyllä ne varmaan on hintansa arvoisia  :D

Tosta korin reijityksestä sen verran, että etu-sivuikkunat voi ainakin leikata pois ja jos se ei vielä auta tarpeeksi, niin voihan tuulilasiin tehdä reijän. Ei ole tietenkään kovin hienon näköinen, eikä yhtä "virtaviivainen", mutta jos kone toimii sen ansiosta paremmin niin suosittelen. On mulla pieni reikä yhden korin takalasissakin...tuskin siitäkään haittaa on  :roll:

Jaahas, opa, löytyykö copyright esitettäväksi mulle? Muistaakseni tuo kuva löytyy osoitteesta http://www.linnunrata.net/~vsaari/foorumi/tuplahedi.jpg joka on kuin onkin MUN kotisivu. ???

Lisätään laskuun...


 :mrgreen:

82
Vapaa keskustelu / Asiallisia keskustelijoita?
« : 19.06.03 - klo: 14.24 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Lainaus käyttäjältä: "Henkka"
tolla kiromisella et ikinä varmaan pääsekkään listalle :D


Sehän oli vaan tähtiä  :lol:

Niinpä, noi tähtimerkit ja niiden taakse kätkeytyvät sanat eivät kuulu tänne palstoille, lopettaisitteko jo niiden käytön, kiitos :!:  

Top 5:
Mika
opa
RC-hullu
VesaK
modet
+ tosi monta muutakin, mutta ei nyt muista...

Ja tietty zzs :wink:

83
Unohtakaa muut litkut, ja laittakaa nitroa tankkiin! Sillä kulkee paremmin, eikä satu (toivottavasti) yhtä suuria vahinkoja.

Jusseja joo kaikille!

84
Uusi Futaba Megatech Junior 2TCPKA ja vanhempi PCKA ovat oikeastaan yhtä hyvin muotoiltu, eli sopivat käteen todella hyvin. Vanha Hitec Lynx AM ei kunnolla mahdu käteen, sillä pikkurilli joutuu olemaan nimettömän päällä, riippuen tietenkin käden koosta. Uusi Lynx AM tuntuisi olevan ihan sopiva käteen, mutta ominaisuuksissa jää hieman jälkeen Futaban uusimmasta 40 Mhz TCPKA-ratista. Ostaisin sen vuoksi tuon Futaban. Hinta on muistaakseni 135 euron luokkaa. (Itse asiassa ostinkin juuri tuon radion, mutta sainkin paremman tarjouksen toisesta radiosta, digiratista, ja palautin Futaban kauppaan.)

85
Sähköautot / Mikä mättää
« : 19.06.03 - klo: 14.08 »
Otapa servosta lähtevä linkkitanko irti ja kokeile käännellä renkaita omin käsin. Niiden pitäisi liikkua aika herkästi. Jos renkaat eivät silti käänny kunnolla, etsi vian syy, joka voi olla tukivarsien kiinnitysten väärä asento, liian kireällä olevat ruuvit ohjaussysteemissä tai joku kivi tms. tärkeässä paikassa. Jos ei ole mitään vikaa renkaiden liikeradassa, niin silloin ohjaimen säädöt (maximum travel) voi olla pielessä, servohorni on voitu asentaa silloin, kun servo ei olllutkaan neutraaliasennossa tai rikkinäinen servo.

86
Polttisautot / Re: Inferno MP-7.5 sports READYSET
« : 19.06.03 - klo: 09.16 »
Lainaus käyttäjältä: "kekkeruusi"
Onko kokemuksia kyseisestä autosta? poikkeaako teknisesti itse kasattavasta 7.5:stä?

Diffeissä ym. on teräksen sijasta alumiinia ja pääratas muovia, iskarituet heikompia, iskarit jotkut sporttimallit eikä kisaiskarit, eli siis heikommista ja halvemmista osista kasattu auto. Jostain muistan lukeneeni noista eroista, täysin varma en kuitenkaan ole siitä, mitkä osat ovat erilaisia, mutta muistaakseni noi ensiksi mainitut.

Onhan joo olemassa se 7.5 sport -malli, jonka osat voivat olla samanlaiset kuin readysetissä, mutta pelkkään 7.5:een (kisa-auto)verrattuna siis noi yllä olevat erot ainakin.

87
Polttisautot / Ensimmäinen polttis
« : 18.06.03 - klo: 07.35 »
Kyllähän ne autot varmaan tosi kovaa kulkeekin, jos laitetaan nitroa 50% ja öljyjä mahdollisimman vähän. Sitten niin piikille kone kuin vain käynnissä pysyy. Ja sitten mittaamaan huippunopeuksia mainosta varten.

88
Polttisautot / kyosho usa-1
« : 17.06.03 - klo: 23.48 »
Maksaa... paljon!

Usan pojat sanoivat, että on aiiika hurja peli, ylitehoinen suorastaan ja että vain jokunen kisakuskeista osaa käsitellä noita tehoja hyödykseen krossarissa.

89
Polttisautot / Kyosho Landmaxit
« : 17.06.03 - klo: 23.44 »
Osmo juo QwikFire 16%:sta, siinä on nimittäin öljyä tarpeeksi, 18%, voitelemaan sen kitaa. Sitten kun loppuu, Sidewinder 16% ja sitten CoolPower 15%:a

Joo, ei se paino tunnu missään. Paitsi, että on varmaan jotain 200-250g näin näppituntumalla. Vähän hassua, kun jotkut ovat niin hirmutarkkoja painon suhteen, ettei muutamaa grammaa viitsi laittaa autoonsa, jos se auttaisi jossain pulmassa, esim. naru startteriin vaijerista..

Jos mä ajan tohon skeittipihalla olevaan hyppyriin (hyppyri -> tasaista levyä hypyrin nokan korkeudella 3-4 m -> vastaavanlainen hyppyri alamäkenä kuin varsinainen hyppyri), niin joko:

- auto laskeutuu tasaiselle
- maahan hyppyrin jälkeen (kiva pudotus, noin 1 metriä tai ylikin lakipisteestä asfaltille!)
- vastahyppyriin nätisti (tosi harvoin ainakin tossa 4m pitkällä välillä)
tai sitten:
- takapyörät tasaiselle, ja etupää vastahyppyriin --> perä heittää nokan yli ja komeat voltit kerien ilmassa --> 8.9 7.8 5.6 9.9 8.8 points ja alastulo vähän niin ja näin, yleensä väärinpäin.

Kohta tallennan videolle noita hyppyjä, jotta tekin pääsette ihastelemaan (kauhistelemaan).

Ja muutin tonne ekaan viestiin, että EB-4:stakin saa kirjoittaa (hmm...mistäköhän syystä... :wink: ). :mrgreen:

90
Polttisautot / Ensimmäinen polttis
« : 17.06.03 - klo: 23.34 »
Kyoshon luettelossa kerrotaan Landmax II:n kulkevan lähes 100 km/h 2-vaihteella. Höpö höpö! ei noihin nopeuksiin voi luottaa. Jos kulkee sataa, niin välitykset ovat normaaliajoa ajatellen pielessä tossa Rutslerissa.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11