Sain ehjää terästä takavoimansiirtoon, ja 2 kertaa ajella akut. Sitten tyhmäilin ja unohdin pitkän vaihteen yhteydessä ottaa lukot auki.
Vetariputken sisänivelen tappi murtautui ulos. Porasin uuden reijän ja tekohengitin sen kohdan. Samalla tuli huomattua, että sininen haitariliikkeen suoja oli rikki, p*kaa liukuri tiukaksi asti.
Taitaa käydä näin aina märkänä ?
Jokatapauksessa tilasin vetareita ympäri auton pari settiä, keinuja ympäri*2, kardaaniputkia*2.
Josko sitten uskaltas siirtyä S-kertoimessa yhden ylemmäs!? (Nää hajos jo 3S.)
-edit
jottei vakiomoottoria/noparia yliarvostettas, lisään sähkösetin tähän alle.
Leopad 4282-2000kv kone
Mambamax perinteinen vihreä 100A nopari
nyt 3A ubec
(, tilattu vaan ei perillä CCbec 10A)
tilattu, vaan ei perillä 2* PowerHD 1501MG servot korvaamaan orkkikset (Jännite: 4,8 - 6,0V
Voima: 15,5 / 17,0Kg
Nopeus: 0,16 / 0,14sec / 60 astetta
Rattaat: Metallia
Kaipa 31-34 kilolla jaksaa saverin jousen tunkea lerpaksi....kolmenkympin ratkasuna