Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jesi

Sivuja: 1 ... 61 62 63 [64] 65 66
1891
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 22.08.06 - klo: 21.39 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Paljonkos G2R setti maksaa? Mitä kaikkee setis tulee?


Google on paras ystäväsi.
(muistaakseni tätäkin asiaa on jo tässä treadissa puitu....)

Mutta voidaan lonkalta ampua että se maksaa +-300e.
Se sisältää rungon, kardaanit ja akkukiinnikkeet.
Tarvit:
- revon Täydelliset etu ja takapäät ripustuksineen.
- e-maxxin lootan.
- moottorin/moottorit.
- noparin.
- akun/akut.
- radiot.
- servot.
- jne.
- jne.

1892
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 22.08.06 - klo: 21.32 »
Mitä tuosta?, g2rrää on jo moneen otteeseen spekuloitu tässä treadissa.

1893
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 22.08.06 - klo: 11.32 »
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/220806_wheeliebar/
Tämmönen kolahti ameeriikasta äske postiluukkuun.

Tuossa on säätöjä mahottoman paljon ja boonuksena se että rauta kiinnitettiin takapuskuriin, =joustaa.
Pitää seurata kuinka puskuri sitten kestää.

New Eran jne keulimisraudat oli hieman erillaisia, mutta google osasi kertoa että ne menee helposti kieroon taikka poikki, kun eivät jousta oikeasta paikasta....

1894
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 21.08.06 - klo: 18.01 »
Ne oli testin ajan akku<->nopari välillä, nopari <-> kone väliin en ole arvannut koittaa.
Tosin, nyt ei ole tarviskaan, kun nyt tulee tarvittaessa 200A piuhoista ulos.
Tosin #2, jossain vaiheessa ajattelin perusakuilla ajaa, joten asiaa pitää spekuloida.


Ja noihin nopeushommiin, jos tuplaan jännitteen, vehkeet teoriassa kulkee puolet lujempaa.....

1895
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 21.08.06 - klo: 08.09 »
Hieman offtopic, itse mittailen nopeuksia:

http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/200806-speed_test/
Softana: www.blueskygps.com

1896
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 20.08.06 - klo: 21.19 »
Jrx: Mullahan on lisäjohto deansseilla joissa 2x 10000uf konkat, mut nei oo ny käytössä. Rykiminen selvisi noparista taajuuden muutoksella.


Päivällä kurvailin radalla, ihan hyvinhän tuo kulkee.
Ongelmana on auton raskaudesta johtuen se että vajaan 10min ajon jälkeen nopari lämpöleikkaa.

Laitoin flektin päälle ja sit pelas ihan ok, kunnes katolleen vedossa flekti otti kipeää (oli yli-iso fyysisesti). Pienempi tulee tilalle.
Ja taasen nopari päivittyy jossain kohtaa 150A maisemaan.

Akkuina käytin rinnan kahta 8.4v/3300mah/100A pakettia.
Välityksinä e-maxxin vakiot, eli 18t/66t.

Noparissa on soft start, joten se ei kovin räväkästi paikaltaan lähde, mutta käytännössä auto saavuttaa huippunopeutensa lähes välittömästi.

Mietinnässä on LB5300 kone, pitää tätä katsella noparin kanssa sitten, samoin huomattavasti pisempiä välejä.
Sanosin näin etukäteen että voimansiirto tulee olemaan kovilla...

http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/200806-speed_test/
Eli siis rajumpaa noparia, konetta ja pisempiä välityksiä odottaessa.


Tavoitteena jotain vastaavaa:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4160427376964799269&q=brushless+revo

=)

1898
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 19.08.06 - klo: 11.48 »
dödih.

Tuli otettua testisavutkin jo harjattomilla.
- lb4200.
- hacker master car speed.
- kaksi loppuunajettua perushuonoa 3000mah nimhiä, rinnan ja konkan kanssa. (lipot tilattu! =)
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/tmp/bl_test1.jpg
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/tmp/bl_test2.jpg

Auto ei jaksa lähtee paikaltaan, rykii ja yksii, mutta kevyesti ku potkasee vauhtiin niin sitten liikkuu.

Ei turhan hätäseltä tuntunut =(

Vakiot voitti kyllä helposti, mutta vielä ollaan tavotteesta paljon jäljessä.
Saan towerilta ehtoolla 8.4v/3300mah/100A paketit lainaan, koitetaan niillä.
Jenkaa sais lisää toki volteilla, mutta nopari ei kestä kuin 12v, joten se estää peruspakettien käytön sarjassa.

Laskettu ajoaika valmistajan ilmoittaman virran perusteella, keskiarvona kolmesta eri autosta/ajotavasta/ajopaikasta:
-lb4200, 40a keskimäärin/55a max.
- 16000mah akut.
- Kierroksia ilman kuormaa bout 30240 rpm.
- ~57min/42min.

Jos otetaan vertailuun sama setuppi, mutta lb5300 koneella:
- Kierroksia ilman kuormaa bout 38160 rpm.
- ~??min/56min.

Eli konetta vaihtamalla ei merkittäviä muutoksia saada.

Mutta jos ajettaisi akkuja sarjan, eli 14.8v:
lb4200: 62160 rpm.
lb5300: 78440 rpm.

Ajoajat puoleentuisivat:
lb4200: ~29min/23min.
lb5300:~??min/19min.

Tosin, valmistaja ilmoittaa moottoreille max 65000rpm, joka ei varmasti kuormitettuna ylity.


Jotta saadaan pakkaa enemmän sekaisin:
-lb42400xl, 50a keskimäärin/70a max:
- 7.2v: 17280 rpm
- 14.8v: 35520 rpm

Ajoajat:
- rinnan: ~46min/33min.
- sarjassa: ~23min/16min.


-lb5000xl, ??a keskimäärin/125a max:
- 7.2v: 36000 rpm.
- 14.8v: 74000 rpm.

Ajoajat:
- rinnan: ~??min/18min.
- sarjassa: ~??min/9min.



Eli loppupeleissä nopari pitää jokatapauksessa vaihtaa, kun tuo ei ole kuin 70a ja jos tulee tarvis ajaa +12v jännitteellä.
Mutta se että mikä on oikea moottori/akkujen kytkentätapa/välitys/ajoaika/jne, jotta auto miellyttää kuskia, onkin sitten vaikeampi juttu.....

1899
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 18.08.06 - klo: 21.25 »
Empiirisen kuormitustestin tuloksia:

- 70A säädin.
- basic 4200, 55A
- xray m18t/asso rc18t vakiakku, 7.4v/1100mah, purkuvirta jotain mitätöntä.
- kuormaliina jota puristin pihdeillä akselille.

Ilman konkkaa:
- Virtaa meni alle 10A.
- Vääntö hukassa.
- Kierrokset laski, moottorin sai jarrutettua pysähdyksiin.

64v/10000uf konkalla:
- Virtaa meni reilu 20A.
- Hihna suli, ennenku kone kyykkäs.


=Toimii. (ainakin tämän testin perusteella tällä setupilla, testaan käytännössä joskus jos jaksan ;)

1900
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 18.08.06 - klo: 19.23 »
Puolestani tämä on vapaa kaikelle asiaan kuuluvalle =)

Hih, hyvä että en ole ainut jolla tuohet palaa patteriautoon ;)
Ei tuota vakiota e-maxxin koneiden kulkua oikee voi verrata 3.3 nitrokoneeseen.
Joo, en ole vielä harjattomia laittanut kiinni.

Auton ajettavuus muuttui kummasti, kun masensin nuo leventävät vanteet ja akseliväliä 2cm jatkavat tukivarret.

Toistaiseksi olen 120% tyytyväinen omaan käden jälkeeni, plingissä häviää G2R setille 10-0, mutta saipahan jotain fiksua ittekki aikaseks.

Voisin melkee tänää joutessani, jos jaksan niin nakerrella noi konkat autoon kiinni, ihan kokeilun vuoksi. Ja jos ne auttaa vakikoneilla kulkua, pitääpi lätkiä harjattomat sitte kiinni.

Tilasin jenkeistä äsken ~560usd paketin, sisältää noita 8kmah lipoja ja kaikkee pikkunippeliä itelle ja tovereille (kuormaan mahtuu vielä!)

1901
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 18.08.06 - klo: 17.18 »
Sattuupi meinaan olemaan 2x8A lataavia latureita...
Tunti menee kun kaksi noita akkuja lataan, koska latausvirta saa maksimissaan olla 1C.

1902
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 18.08.06 - klo: 09.53 »
Olen huristellut autolla muutaman tunnin, pelaa hienosti.

Keittelin renkaita vanteilta irti pari ehtoota, nytte o prolinen 40-sarjan vanteet, auto leveni kokonaisuudessaan 4.5cm, imho aika paljon.

Hyllyssä odottaa myös thunder tiger crossin 21x9cm spoikka, samoin spoikalle teline, uudet takatukivarret jotka pisentää auton akseliväliä ~2cm, toinen kierros diffejä.

Odotan saapuvaksi spooleja diffeihi, nii saa noi toiset diffit offausta varte kemppilukkoon, samoin säädettävä wheelie bar on tulossa.


Akuiksi taitaa tulla MaxAmps:in 8000mah/7.4v/96A jatkuvaa/128A burstina antavat li-pot, näitä pari rinnan...
Luulis sitten pärjäävän: 192A jatkuvaa, burstina 256A ja kapasiteettia 16000mah....

1903
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 12.08.06 - klo: 19.36 »
Dödiih, ajot tehty.

Hylkäsin revon vetarin kardaaniksi, koska oli niin pirun paksu, yhdistelin e-maxxin vetaria ja kardaania.
"Moottoripukin" vääntelin rosterista, se on yhdellä pultilla per puoli, ja lisäksi kahdella popniitillä.

Todo-listalle jää vielä yleinen viimeistely, akkutelineiden teko jne, sitten ku ne on kunnossa, lätkin harjattomat kiinni.
Sen jälkeen onki seuraavaksi ohjelmistossa e-maxxin kasaaminen, kun se on revityn näkönen nyt =)

http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/120806_kasausta/
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/vids/120806_e-revo_by_jesi.wmv



edit:
aika peto on toi revo kulkemaan, tein jättityynyistä ja pahvilaatikoista radan olkkariin, ~20cm pahvilaatikolla eturengas ja muut tukevasti maassa.. vieläku kemppilukko toho etee ja taakke.....

Kävin myös ulkona rynkyttämässä akullisen, hyvinhän tuo käy ja kukkuu.
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/tmp/ulkoilma1.jpg
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/tmp/ulkoilma2.jpg

1904
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 11.08.06 - klo: 17.50 »
Käytetty rivohan on hyvä lähtökohta, mutta itse preferoin tuota 3.3 versioo.
Btw, G2R setti on pituudeltaan aikalailla 3.3 maisemassa, joten 2.5 kori ei passaa.


Tähän mennessä en vielä ole tuossa TSI konversiossa kohdannut merkittäviä ongelmia, toivottavasti ne ongelmat ei tule viimeistelyvaiheessa.

Jos onni (aikataulut) suo, ajan autolla tänä vloppuna.

1905
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 11.08.06 - klo: 14.53 »
kyllä tuota runkosettiä myydään euroopassa, mutta liikkeen pitäjä on sairaana parhaillaan.

Siihen en osaa ottaa kantaa paljonko alumiinisena maksaa tukivarret jne, mutta revon pling osaa myyvästä kaupasta ruksailet koriin haluamasi, niin sitten tiedät hinnankin.

Tuohon kittiin tarvit Täydelliset revon etu ja takapäät, sitte servot, sitte e-maxxin vaihteiston, emaksin koneet ja säätimen tahi harjattomana ja toki repullisen kaikkee muuta tingeliä.

Harjattomat tuohon käyttöön maksaapi helposti yli 300e, lipoakut per ajokerta yli 200e. sitten pari hyvää laturia 100-200e/kpl, toki akkujakin olisi hyvä olla pari ajokierrosta.

Perus nimheillä saat takkuilla, toki saa kunnon nimhejäkin saksasta ja itte kasailet kennoista, mutta neki maksaa helposti 10e/kenno, eli ajopakettiin niitä menee 6-14kpl, sitte juotossillat, kutistesukat jne jne päälle.


Tuota kittiä jossa on etu ja takapäät valmiiksi en löytänyt euroopasta.

Sanosin että siinä vaiheessa kun oma projektini on vimpanpäälle kunnossa, ilman mitään turhia alu tms päivityksiä, rahaa on kokonaisuudessaan mennyt reilu 2000e.
Mutta FGeetä ja (sähkö)revoa ei voi keskenään oikeen millään asteikolla vertailla....

1906
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 10.08.06 - klo: 14.11 »
Ei ole ehtinyt asiaan fyysisesti puuttua, mutta tuossa työmatkalla äsken aloin ynnäilemään kuvioo ajan kanssa.

Autohan olisi testiajovalmis varmaan tunnin työn jälkeen, Mutta...
Akkupaketeille ei oikeeen ole mitään fiksua paikkaa, muutaku ehkä jos väsää tellinkit kylkikoteloiden tilalle tai sitte paikkaan X, tarvis olis parille isolle nimhi pakalle tai 4x lipolle.

Ja tässä taas päästään siihen, että nouseeko painopiste käytännössä liian ylös. Kun nyt on jo vaihteisto, kaks moottoria jo revon rungon yläpuolella ja sitten nuo akut vielä....

Epäilyttää myös se että onko auto kuinka ajettava tai ajokelvoton
Ja runkoa ja kardaanitunnelia joutuu Todella rankalla kädellä avartamaan monestakin paikasta, siihen sitte akuista ja koneista painot päälle ja sitte vielä kovaa ajoa.
Auton saa kyllä helposti sähkötettyä, mutta ajoominaisuudet & kestävyys voi pian olla aikalailla kateissa.

Siitä johtuen otin G2R kitin uudelleen harkintaan.
Sitten ajan kanssa/talveksi/huvinvuoksi/tms hommaan uuden vakiorungon ja nitropannun, niin senku siirtää rungosta toiseen vaan etu ja takapäät, niin voi fiiliksen mukaan valita haluaako päristellä nitrolla vai sähköllä.

1907
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 07.08.06 - klo: 17.25 »
Moottoreiksi on hommattu 4200 basic (700w) ja 2400 XL (1300w).
Ostoslistalla vielä toinen kierros diffejä, ja ne tulee kemppilukkoon, pääsee möNkimään. Oletan että tuo 2400XL tarjoaa siihen tarpeeksi nyyttonia....

Jonkin sortin noparin raatokin on...



edit 08.08.2006:
trimmailin hieman runkoa lisää, kun on toimiva dremelitys taas.
Samalla vääntelin toisen kulmaraudan lootan kiinnitykseen, pitää vääntää toinen vielä ja sitte alkaa porailemaan niihin reikiä jotta lootan saa kiinni ja sitte jos ne istuu hyvin toisiinsa, sitte kulmaraudoille runkoon reijät.

Alumiinisilppua tuntuu olevan jokapaikassa, vaikka oon imurin letkua pitäny työstettävän kohteen lähellä.
Tarvii lienee huomenna hakea biltemasta imuriin semmonen miniletkusarja ja vetää se teipillä dremeliin kiinni, niin saa kohdistetun imun kohteeseen.

1908
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 06.08.06 - klo: 15.03 »
Rojekti hieman eteni ja samalla tyssäs =)

Tosiaan etu-kardaanihommaan oli helppo ratkaisu, revon vetari kauniiseen käteen, sen ulkoputkesta mattoveitsellä 30mm pala pois niin johan rokkaa, kiitoksia Auvolle!

Sitten aloin mallailemaan lootaa runkoon kiinni, revo vs e-maxx lootien kiinnityksien jne erosta johtuen joutuu hieman päätä raapimaan.

Tulin siihen tulokseen että loota tulee runkoon parilla L-raudalla, aloin sitten pilipalidremelillä ja leikkuulaikalla runkoa avartamaan, toista tuntia sorvailin yhtäsoittoon, sitten dremelini päästi toimintasavut pihalle =( Ei olis ollu ku pari leikkausta ja viimeistelyä...

Siltä varalta että joudun nostamaan lootaa hieman ylöspäi rungosta, leikkelin runkoon koloja kardaania varten hieman isommaksi, ettei nivelet rapsuttele.

Mieleen juolahti kyllä se että kestääkö runko kuinka rynkytystä, kun sitä keskireikää jne on sorvailtu aika paljon isommaksi, mutta tämähän selviää sitten kun vehkeet saan nippuun.

Kalkuloittin päissäni, että itsestä tai muista syistä johtuen, jos en saa tuota Yhtä runkoa pelaamaan/kestämään, en jaksa alkaa askartelemaan sen enempää vaan alan sunnistamaan G2R suuntaan.

Kuvia kun ehtii...

1909
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 29.07.06 - klo: 16.21 »
näinhän tuossa voi kayda.
Lipoilla on tarkotus ajaa, mutta varalle nimheja olen ajatellu.

1910
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 26.07.06 - klo: 13.27 »
Laivan lähtöä odotellessa jatkoin hieman projektia...

http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/260706-lootan_sovittelua/

Istuu kuin nyrkki silmään, ongelmaksi tuli etukardaani..
Revon keskidiffin ulostuloakseli on noin 1.5cm pisempi mitä e-maxxin =(

Revossahan kardaani on kaksiosainen, nyt se ylettyy paikalleen, mutta menee sisäkkäin vain noin 6mm, epäilen että ei kestä.
Asiaan on jo ratkaisu, pitää Sabesta hakee vähän osia vaan...

Vielä tarvii hieman dremelöidä että kardnaanit mahtuu pyörimään, tulee hieman jyrkässä kulmalla keskipoksille.
Vaihteiston kiinnitystäkin jo ynnäilin, toistaiseksi siihenkin on ratkaisu jo olemassa.

1911
Polttisautot / HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« : 26.07.06 - klo: 00.07 »
dustbin: =)

Kalkulaattori käteen ja laskemaan onko hp/kg suhde kohdallaan?, epäilen. Tosin, mikä on sopiva suhde?

Sitten aivo käteen ja miettiä onko tuohon järkevä sovittaa 10-20hp konetta?, joka sinällään ei olisi isokaan ongelma.
Tulishan tuo pirteämmäksi, kun muuttas kytkintä että ottas ylempää kiinni, kone olis sillo aina pelialueella eikä "booo-ooh".

Mutta loppupeleissä, makuasioitahan nämä on, turha näistä alkaa vänkään. Mielipiteitä on ku ?erseitä, jokaisella omaansa :)

1912
Polttisautot / HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« : 25.07.06 - klo: 23.10 »
eos kuka videolla ajoi, mutta muistaakseni radiosta kaasulle max 25% ja sisäänajossa vielä.

Toki ei pidä vertailla 1:8 krossariin.

edit:
Ja myös kannattaa sekin huomioida se että tommosessa isossa autossa on pyörivää massaa "hieman" enemmän mitä pikkukrossarissa, sekä kytkin ottaa bout 10krpm alempaa kiinni ;)

1913
Polttisautot / HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« : 25.07.06 - klo: 22.57 »
Pari kuvaa:
http://jesi.5cyl.net/MMC_Tero/250706_testiajot/

Videon tynkä, (eos kenen kuvaama):
http://jesi.5cyl.net/MMC_Tero/vids/250706_bajaviteo.mpg

Käyn kuvaamassa DVeellä videoo kun palaudun ruotsista.

1914
Sähköautot / Project E-Revo 3.3 Brushless...
« : 25.07.06 - klo: 22.28 »
Kaljaa juodessa ajattelin kuluttaa aikaani, laitoin purkaen loputki himmelit.

http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/250706_purkua/

Tästä 1300w pannu alkupeleihin:
http://jesi.5cyl.net/RC/e-maxx/misc/voimaa.jpg

Ja sopivan isot konkat bufferoimaan virtaa, kunnes saan lipot hommattua:
http://jesi.5cyl.net/RC/e-maxx/misc/konkat.jpg

edit: revo maksoi: revo miinus uusi moottori =)

1915
Polttisautot / HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« : 24.07.06 - klo: 23.27 »
Eipä kumpikaan omistani sen kummosempia ollu.
Mutta jos pysytään rakentavassa keskustelussa, eikä siitä kenen isillä on isoin.

1916
Polttisautot / HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« : 24.07.06 - klo: 23.03 »
eihä beetleissä jne edes ajossa huomaa että on iskareita, sehä Pomppii renkaitten varassa ees taas ;)
Eilen viimeks painoin uuden monsterbeetlen perän maahan, niin ei noussu ylös =)

Toki siihen saa kunnolliset.

1917
Polttisautot / HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« : 24.07.06 - klo: 22.55 »
IMHOna kirjoittelen:
 fgeetä ja bajaa kun vertaa, äkkiä tulee mielikuva että toinen on 10vuotta vanhempi, väkisin polvenpäällä väännetty ja nopeesti kasaan lätkitty.

Omaan silmääni bajassa pisti silmään monet yksityiskohdat:
- iskarit ja niiden suojat ja ennenkaikkea toimivuus.
- moottorin sijottelu, filtteri "puhtaammalla" puolella.
- pinjoni ja spurri suojattu kunnolla.
- diffi suojattu kunnolla.
- vetarit suojattuna.
- pisempi.
- jne.

Fgeeseen melkeen joutuu heti pistään parisataa teräsrattaiden ja diffisuojien, jne tiimoilta.

Nämä mielipiteet näin äkkiä käsissä autoa pyörittäneenä, innolla odotan tuloksia käytännössä.

1918
Sähköautot / Project E-Revo Crawler (ex 3.3 Brushless)
« : 24.07.06 - klo: 22.50 »
Ajattelin tommoseen hommaan alkaa, että revosta tehtäs sähköpirssi.

Onhan noita maailmalla jo tehty, gorillamaxxilta saa valmiin kitinkin.
Mutta ekaksi meinaan koittaa iha ite ja jos ei onnaa, sitte G2R kittiä tilaukseen saksasta.

Nyt mennään tässä:
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/240706-revo_kotiin/

Sabelle SUURI kiitos siitä, että sain biilin ilman moottoria!
Lyhykäisyydessään:
- nitroon liittyvät vermeet mäkeen. (myynnissä, ajamattomana!)
- e-maxxin vaihdeaski kiinni (ostetaan!).
- 700-1300w harjaton tms kiinni.
- akuille telineet.


Kirjottelen ja kuvailen tänne kun rojekti etenee, mut viikkoon ei tapahdu yhtään mitään, kun lähden matkalle jne.


Edit 07.09.2006:

Laitetaan nyt leikkimielisesti apuna ja tukena olleita "sponsoreita" ja ihmisiä hieman listalle, (ei tärkeysjärjestyksessä =) ilman heitä ei tätäkään olisi tehty. / A spesial thanks to:

- Sabe / VP.
- Medasec / Matti.
- MGM compro / Martin.
- RC-Monster / Mike.
- Komatsu Forest / AJ & Tapsa.
- Posti/Matkahuolto/Tulli :)


- Jankka.
- Hermanni.
- Auvo.
- Plus muut foorumilla/irc/mese/jne kantaa ottaneet.
- Sekä vaimokkeelle ja lapsille kun kestätte.

1919
Polttisautot / HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« : 24.07.06 - klo: 22.21 »
Käytiin towerin kanssa tre-hki-tku-tre tourilla, mukaan tarttui seuraava:
http://jesi.5cyl.net/MMC_Tero/240706-baja_kotiin/

Itse kaksi fgeetä omistaneena, tuota käsissäni pyörittäneenä: en koskis pitkällä tikullakaan fgeeseen enään.

1920
Yleinen keskustelu / Laadukkaat RC-videot
« : 19.07.06 - klo: 20.47 »
autoa ei ole muuten rajoitettu, muutaku että ykkönen on radiosta teipattu, eli kakkosta ei ilman väkivaltaa saa vaihdettua päälle.

Ennen tuota videota pari akullista emaksilla, sitte neljä akullista spedellä ja sitä ennen hieman olkkarissa jollakin pikkuvirveleillä.

Laitetaan ny tännekki: http://jesi.5cyl.net/RC/e-maxx/vids/190706_4ws_e-maxx.wmv
edit: Auton puutteesta johtuen kitti on ostettavissa Myydään osastolta =)

Sivuja: 1 ... 61 62 63 [64] 65 66