Väärin... Tyhjäkäynnillä oikein säädetty moottroi yleensä kerää tavaraa nimenomaan alakertaa josta se sitten lähtee liikkeelle kun kierrokset nousee. Omat silmät ainakin kertoo että jokainen auto joka finaalissa lähtee liikkeelle niin savuttaa ekaan mutkaan asti. Tämä johtuu juurikin tuosta keräämisestä.
Täysin uutta moottoria TULEE käyttää Pukilla n. puolitankkia tai tankillinen kaasua pumppaillen ja välillä tyhjäkäynnillä. Tällä Varmistetaan huom. varmistetaan että alakerta asettuu kohdilleen ja saa varmasti alkumetreilleen voitelua. Sitten jäähdytetään ja ei muuta kuin sinkki tiukalle.
Näin tein ainakin tän vikan koneen kanssa... Tuli herkkä ja hyväkulkuinen.
Voi vaikka laittaa kyselyä KTM:n kisatiimille kyselyn miten ne ajaa kiulut sisään
(ohjeeni perustuu heidän tietotaitoonsa)