Tulipahan hommattua eilen MFK VE. Jospa tänään pääsis testiä ottamaan pihalle sillä vai kannattaisko heti hommata ne puuttuvat diffin rattaat ja akselit? Miten niiden puute vaikuttaa autoon tai jos jotain rikkoontuu niin meneekö enemän osia vaihtoon sitten?
DBX 2.0 VE oli ekana autona mulla ja 2s:llä oli puhtia ihan riitävästi sillä pelillä. 3s:llä meni jo ihan naurettavaksi koko touhu. Ei ollu piha bashailyyn tarkoitettu peli niin piti myydä pois. Krossi radalla ois voinu olla sitten namu peli näin aloittelijalle ja kenties hieman kokeneemmallekkin. Joku harrastaja kerran mainitsi että varaosa pakin pitäminen sille on helppoa kun joka kulmassa on samat tukivarret, niin ei tarvii erikseen olla etu- ja takapään osia. Itse en autosta muuta saanut rikki kun vakio kumit 3s:llä. Siitäkin ongelmasta pääsi eroon AKAn gummeilla, jotka kesti hyvin jopa asfaltilla.
Suristaan talvi nyt tuupparilla sisällä ja Madillä ulkona ja katellaan keväämmällä jos ois taidot kehittynä sen verran että hommais vielä DBX:n tai vastaavan ulkoradalle.