Mika tarkoittanee moottorin oman pukin työstämistä.Eli viila kätöseen ja matalammaksi ja lyhyemmät pultit koneen kiinnitykseen(taitaa kierrettä olla riittävästi,ettei tarvi lyhyempiä) ?Kyllähän se kumi on pölissyt käsistartilla käynnistäessä.Pitänee viritellä kyynelpellistä jonkinmoinen "poksi".PT,jos keskimäärin joka kolmas nyky antaa positiivisen tuloksen,niin onko vetok.kunnossa(pilkkijäkin onnistuu useammin)
Se on jo jonkin aikaa jättänyt neulat ulkokehälle,eli ei meinaa olla pitoa.Kokeilin crc:nkin kanssa,josko ottaisi paremmin akselille,mutta ei pelaa sen kummemmin. Pesin laakerin ja kuivasin,josko se kuivana toimisi.Hieman auttoi.Lähtee kun pistää puristuksen kohdalleen ja vetäsee,mutta hiukan sormiin ottaa moinen rassautuminen.