No niin, jotain hyvääkin uutista tässä pakin vaurioitumisessa.....
Aluksi luulin että en millään viitsisi alkaa purkamaan tuota vaihteistoa pois koska näytti "hankalalta" tapaukselta.
Hommaan meni todellisuudessa noin 10min kun vaihteisto oli purettu, miettimisineen.
Loota on todella helppo ottaa pois ja purkaa, ensin poistetaan vaihteiston pohjapanssari (Neljä kuusiokoloruuvia pohjassa) ja kas kummmaa loota heiluu jo.
Seuraavaksi vain kardaanit irti (Taas kaksi kuusiokoloruuvia, yksi kummassakin kardaanissa) ja alapää onkin purettu riittävästi, no päälipuolen "kimppuun"seuraavaksi.
Peruutus vaihteen pallolinkki napsauttamalla irti ja jarru linkku samaten (Yksi kuusiokoloruuvi).
Enään lootaa "pidättelee" vain optinen sensori lootassa, pari sen ruuvia pois niin vaihteiston voikin nostaa pöydälle.
Kuorista 5 kpl kuusiokoloruuveja auki ja peruutusvaihteen siirtäjäjousi irti siiräjän varresta niin vaihteiston voikin vetää varovasti auki.
Hommaan ei tarvitse kuin kahta auton mukana tullutta kuusiokolo avainta!
Oman Revoni lootasta oli hajonnut (Mennyt melkeempä jauhoksi) peruutusvaihteen ratas Traxxas osanumero 5395.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&W=000518649&I=LXHGG7&P=KTuo peruutusvaihteen ratas on kolmanneksen heiveröisempi kuin eteenpäin vaihteen rattaat, jotenka ei revitellä sillä pakilla!
Jotenka pelko pois ja rattaat tilaukseen, homma on helpompi kuin uskottekaan.
EDIT. Niin "pikkusenpaljon" tuuninkiosaa Revoon.....
http://www.2coolrc.com/Model_Revo/3revo_%20Stuff.html