Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Zkeba

Sivuja: [1]
1
Radiolaitteet / kt 201 kyosho gigaradio
« : 03.08.15 - klo: 14.08 »
Missähän lienee vika kun otsikon radio ei kanna kuin noin 25m. Onko muuten vaan p**ka vai onkohan siellä jotain säätöjä mahdollisesti? Jotain resettiä kenties?  :cry:

3
saako tuota sivua jostain säädettyä edes lontoolle?  :huh: ei oikeen tiedä mitä tulee jos alkaa tilailee.

4
Tänään juuri huomasin omassani saman vaivan ja purettuani sen löysin yhdestä kohtaa kuluneen ring gearin etummaisessa diffissä. Uutta sisää ja taas mennää.

5
Huhhei.. Nyt on tunteja tuhlattu oikeen urakalla tuon auton kanssa. Kaikki laakerit ja öljyt vaihdettu. Koneeseen uudet laakerit. Purettu joka ikinen osa irti mikä vaan lähtee ja putsattu ja kiillotettu. Lopputulos oli se että se ei muuttunut mihinkään. No vaihdelaatikko auki ja hieman kuuklailua. Sieltähän pystyy laittamaan "low speed" "high torque" moden päälle vaihtamalla kahden rattaan paikkaa. Joku auton edellisistä omistajista oli näin tehny. Ompahan auto rempattu nyt sit vimosen päälle. 2 x 3s lipot kiinni ja johan kulki. Tällähetkellä välitykset ovat 26/50. Mikähän olis optimaalinen?

6
No mikähän hitto tuota autoa oikein vaivaa. Toisesta samanlaiseta on kokeiltu täydellisiä sähköjä sisältäen moottorin. ja se ei vaan kulje. vaihdelaatikko pyörii todella herkästi mutta noi diffit oli tosi jäykät. Uudet öljyt on tilattu ja katellaa sitten uudestaan.

7
Vauhdin kannalta.

8
Ok, Voiko tuo jäykkä öljy diffeissä vaikuttaa auton kulkemiseen? Tuossa tosissaan oli jotain vaseliinia siellä...

9
Ei näille kyselyille tule loppua. Tuo auto ei kule vieläkään vaikka välitykset on vaihdettu, moottoriin on uusittu laakerit. On jopa kokeiltu toisella samanlaisella moottorilla ja sama vika. Nyt juuri avasin nuo diffit ja siellä sisällä oli aivan kuin jotain vaseliinia. Minkälaista öljyä niissä pitäisi olla? tai kysytään mielummin niin että miten notkeeta sen pitäisi olla? Toinen kysymys liittyy vaihdelaatikkoon, pitääkö siellä olla jotain öljyä tai vaseliinia?

EDIT: kun tuo diffiöljy pitää laittaa tilaukseen niin minkälaista se pitäisi olla? Onkohan tämä ok? http://www.rcm.fi/tarvikkeet/oljyt/traxxas-5039-differential-oil-500k-weight.html

10
asiat on taas tässä selvinny aivan kuin itsestään. Auton kulkuun vaikuttikin tuo että siinä oli eri välitykset. Nyt Kuitenkin heti perää uutta kysymystä. Mikä vaikutus tuolla spurrin kiinnitysmutterin kireydellä on? ja mikä on ns. optimaalinen.

11
Noniin nyt on saatu aurauskulmat säädettyä. Se onnistui ylä ja alatukivarresta säämällä. Eli niistä misä säädetää cambereita. Heti perään pukkaa pari kysymystä lisää. Eli pöydällä on nyt kaksi aivan identtistä e-revoa. Toinen auto kulkee huomattavasti hiljempaa kuin toinen. Mistä tämä voi johtua? kummassakin on päällä niin sanottu "sport mode" Toinen kysymys, voiko tuota jarrua jostain säätää voimakkaamaksi vai pitääkö sinne ostaa jotain kilkkeitä? Hän kiittää ja kumartaa  :cool:

12
Tuossa yritin osia metsästää mutta en löytänyt "suomi"kauppaa mistä niitä olisi saanut. Ei malttas varttuu ulkomailta montaa viikkoa.

13
Aloittelija kysyy. Voiko e-revo vxl laitteessa säätää aurauskulmia kun kaikki osat ovat vakioita? On nimittäin sellain ongelma että toinen etupyörä harittaa reilusti mikä vaikuttaa ohjaukseen aika voimakkaasti. Trimmillä sen saa menemään suoraan mutta on aika yliohjautuva.

Sivuja: [1]