Ei sinänsä rahasta ole kiinni, kunhan on hyvä, luotettava ja toimiva paketti. MMax olisi ilmeisesti toimiva nopari, tosin yksi saman teholuokan (tai hieman enemmän virtaa kestävä nopari minulla jo onkin), MMMonster tietty parempi tulevaisuutta varten mutta ilmeisesti vielä sen toimivuus/kestävyys on arvuuttelua. No, samapa tuo kait on, kokeilemallahan se selviää. Tuossa on kuitenkin koko ongelmana, E-Maxx on pieni auto ja tuo MMM on kooltaan aika karun kokoinen.
Mikä olisi hyvä ja laadukas, viileänä käyvä XL kokoinen kone? Mites pinionin mitoituksen kannalta, kumpi on parempi: 4000kv moottori ja 2 kpl 2S lipoja rinnan vai 2000kv moottori ja kaksi 2S lipoa sarjassa? Ei ole hajuakaan mitä pinioni kokoja tässä uudessa E-Maxxissa voi käyttää yksimoottori konversion kanssa.
Virran antokyvystä en olisi huolissani. Kuten moneen kertaan ole kertonut, tehoa en kaipaa juurikaan lisää ja jos 100 - 200A jatkuvaa riittää noille vakiokoneillekin, niin miksei sitten paremmalla hyötysuhteella jyllääviin harjattomiin?? Olen näiden harjattomien/Lipojen kanssa ajanut 4 - 5 vuotta, joten minulla on jo jokin käsitys akkujeni suorituskyvystä
Ainut mitä minulta puuttuu, on viimeisin tietämys uusista nopareista/moottoreista. Lopetin niiden seuraamisen pari vuotta sitten kun pärjäsin näillä mitä minulla jo oli.