Kyllä HPI:n narustartti mielestäni ihan hyvin kestää, itellä kesti n.4,5 gallonaa. Kisoissa sitten poikkesi jousi, eikä niitä taida kannattaa patenttikorjauksilla reerata, ei ole pitkäikäisiä ne.
Tosin mekkarini oli ekaa kertaa ikinä starttaamassa nitroautoa, hiukan olin pohjustanut, että kuis se käy, mutta aikas pitkiä nykiä kattelin vetelevän radalle startatessa.
No, roton sitten kaappasin Hobbylinnan erinomaisesta varaosa-palvelusta ja kisat jatkui.
Rotossa täytyy olla aika hyvin virtaa, että jaksaa pyörittää vaivattomasti, ainakin K 4.6:sta, eikä missään nimessä yliryypytä konetta, siitä seuraa juuri noitten 1-suuntalaakereiden rikkoontuminen, tulpat menee jne.
Velipojan rotokahvaa lainailin, jossa oli Nosramin 3300 mAh akku ja hyvin jakso kaksia autoja starttailla.