Kirjoittaja Aihe: Nolojen tilanteiden (RC) mies  (Luettu 27335 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #90 : 26.07.04 - klo: 23.03 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
PS. Autossa tuntuis olevan muutakin vikaa koska jousitus ei tunnu olevan kunnossa kun perä pomppaa pienestä pompusta ja se ei tehnyt sitä aikaisemmin. :?:
Öljyt :?:
Ei ollu öljyt vaa kivi alatukivarren välissä :mrgreen:

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Poju 12 Miten sää sähläät ja rikot aina autos?
Itse asiassa mun auton hajoamisesta ei ole ollut oikee mikää mun oma syy vaa aina jostain paikasta lähtee ruuvit ku kyoshon tehtaalla ne on jäänny löysälle :?: ja se puskaan meno johtu todennäköisesti kivestä joka meni väliin että auto ei kääntynyt vasemmalle ja kun mä vaihoin siihen polttiksen ohjaus servon niin se tuntuu hitaammalta vai kuvittelenkohan mä vaa :?:

PS. Nyt meni taas jotain yhtä äkkiä tasasella suoralla ja joudun purkamaan etupään lähes kokonaan kun etuveto ei toimi ja tällä kertaa se ei johdu kardaanista. Tulispa ne mun vanteet huomenna :mrgreen:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #91 : 27.07.04 - klo: 08.49 »
Luistaako jointi akselin yli? Yleensä ne on huonosti kiinnitetty tehtaalla! Vaikka vika ei olis siinä, ni tarkista ne kaikki..

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #92 : 27.07.04 - klo: 11.04 »
Mikä on jointi??? :oops:  Se etu akselisto liikkuu sivu suunnassa. Mitenköhän sen saisi korjattua pienellä vaivalla??

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #93 : 27.07.04 - klo: 11.19 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Hehheh, hieno homma noob. On se tarkkaa. :lol:


Kiitos kiitos. :D
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #94 : 27.07.04 - klo: 13.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Mikä on jointi??? :oops:  Se etu akselisto liikkuu sivu suunnassa. Mitenköhän sen saisi korjattua pienellä vaivalla??
No se on se, mihin vetoakselin pää tulee. Oikee nimi on cup joint, eli semmonen kuppi... Tajusitko? :P

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #95 : 27.07.04 - klo: 13.36 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Mikä on jointi??? :oops:  Se etu akselisto liikkuu sivu suunnassa. Mitenköhän sen saisi korjattua pienellä vaivalla??
No se on se, mihin vetoakselin pää tulee. Oikee nimi on cup joint, eli semmonen kuppi... Tajusitko? :P
Joo ja eiks siinä ole sellanen pidike ruuvi??

Meinaa se vika oli että se pidike ruuvi oli löystynyt ja se pääsi liikkumaan vapaasti mutta nyt taas etuvetokin toimii hyvin :wink:

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #96 : 27.07.04 - klo: 16.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
LOL

Eilen oli karu, korjattiin savagea niin mä istuin lattialla ja mulla oli vaseliinia sellasessa kertakäyttömukissa niin en huomannu että istuin sen päällä ja kaikki oli pitkin per*että ja lattiaa  :mrgreen:


Juuri näin  :mrgreen:
Mulla taas tahtoo tökötit ja työkalut lennellä mihin sattuu, kun teen moporemppaa tai muuta.  :lol:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #97 : 27.07.04 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
LOL

Eilen oli karu, korjattiin savagea niin mä istuin lattialla ja mulla oli vaseliinia sellasessa kertakäyttömukissa niin en huomannu että istuin sen päällä ja kaikki oli pitkin per*että ja lattiaa  :mrgreen:
Ei kai. Arvaa naurattaako vaseliinia p*******ä :mrgreen:

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #98 : 27.07.04 - klo: 20.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
LOL

Eilen oli karu, korjattiin savagea niin mä istuin lattialla ja mulla oli vaseliinia sellasessa kertakäyttömukissa niin en huomannu että istuin sen päällä ja kaikki oli pitkin per*että ja lattiaa  :mrgreen:
Ei kai. Arvaa naurattaako vaseliinia p*******ä :mrgreen:


Miten niii :lol:    Entä meitä?????  e-e-ei yhtään :mrgreen:
-EhtoollisWeli

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #99 : 27.07.04 - klo: 21.01 »
Mietin tässä syvästi kasvattaako tuo egoa, tai jotain muuta vastaavaa.
Nimittäin kirosanojen peittely tähdillä. Liekkö siitä tulossa muoti-ilmiö.
Ei se ainakaan lajin uskottavuutta vahvista uusien silmissä.
Muutenkin lyhyet ja "turhat" viestit ovat lisääntyneet lyhyessä ajassa.

Toivottavasti näiden asioiden kehitys kääntyy positiiviseen ja modet voisivat hiukan tiukentaa linjaa. Tämä siis minun näkemykseni.
Mikäli asiasta haluatte keskustella lisää voimme siirtyä aiheelle varattuun topicciin.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #100 : 28.07.04 - klo: 11.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Mietin tässä syvästi kasvattaako tuo egoa, tai jotain muuta vastaavaa.
Nimittäin kirosanojen peittely tähdillä. Liekkö siitä tulossa muoti-ilmiö.


Eikös nuo tähdet tule automaattisesti kirosanoihin? Näin ainakin joissain muissa foorumeissa?

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #101 : 28.07.04 - klo: 13.06 »
Useimmat kirosanat korvataan jollain muulla automaattisesti taikka sitten sijoitellaan tähtiä taktisiin paikkoihin. Osa tietysti pääsee läpi ja silloin allekirjoittanut ja muu foorumin ylläpito / moderaattorit ovat hyvin hyvin vihaisia, jonka seurauksena käsin käydään kirosanoja peittelemässä kun niitä huomataan.

Tässä vaiheessa on hyvä muistaa että foorumilla kiroilu on säännöissä kielletty.

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #102 : 28.07.04 - klo: 14.35 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Useimmat kirosanat korvataan jollain muulla automaattisesti taikka sitten sijoitellaan tähtiä taktisiin paikkoihin. Osa tietysti pääsee läpi ja silloin allekirjoittanut ja muu foorumin ylläpito / moderaattorit ovat hyvin hyvin vihaisia, jonka seurauksena käsin käydään kirosanoja peittelemässä kun niitä huomataan.

Tässä vaiheessa on hyvä muistaa että foorumilla kiroilu on säännöissä kielletty.


[vitsi]Copter-setä on hyvin hyvin vihainen.... [/vitsi]
-EhtoollisWeli

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #103 : 28.07.04 - klo: 18.16 »
Jep, huumorillahan tuo kommentti oli heitetty tietenkin parodisoiden kaikkien lasten rakastamaa Nasse-setää. ;)

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #104 : 28.07.04 - klo: 19.03 »
Se kerpele. Nasse setä solmii kengän nauhoja :mrgreen:

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #105 : 28.07.04 - klo: 22.48 »
Meinasin lähinnä sitä, että sama kirosana se on tähdillä tai ilman. Kaikki sen tajuavat. Sen touhun voisi lopettaa alkuunsa.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #106 : 10.08.04 - klo: 21.44 »
Tänäänhän se tapahtui .. Vastarin akku sanoi sopimuksen irti kesken ajon suoralla kun kaasu oli tietenkin pohjassa. Eli kuljettajasta tuli matkustaja samalta seisomalta kun vastari ja servot sanoivat sopimuksen irti. Seurauksena tästä auto kiisi radalta täydellä kaasulla suoraan ajokorokkeen alle ja siellä osui johonkin ja kimposi toiselta puolelta ulos. Kori, ylätukivarsi, etuvantti, putsarin kaula, siipi ja mahdollisesti kaasari meni rikki. Kaasaria pitää vielä hieman tutkia, mutta yläruuvi kuitenkin otti kaunista osumaa.

Akku oli ladattu juuri ennen radalle lähtöä ja kolmannella tankillisella sitten tämä tapahtui. Kun otin akun irti ja tutkin sitä hieman, niin totesin että navat näyttävät jännitteeksi nollaa. Eli siis akku taikka liitin mennyt oikariin ajon aikana. Vaihdoin toisen akun tilalle ja kaikki toimi OK, eli siis akkupaketissa jotain vikaa.

Muutama kuvakin löytyy: http://copter.gameshrine.com/scratch/karkaus/

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #107 : 10.08.04 - klo: 21.48 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Tänäänhän se tapahtui .. Vastarin akku sanoi sopimuksen irti kesken ajon suoralla kun kaasu oli tietenkin pohjassa. Eli kuljettajasta tuli matkustaja samalta seisomalta kun vastari ja servot sanoivat sopimuksen irti. Seurauksena tästä auto kiisi radalta täydellä kaasulla suoraan ajokorokkeen alle ja siellä osui johonkin ja kimposi toiselta puolelta ulos. Kori, ylätukivarsi, etuvantti, putsarin kaula, siipi ja mahdollisesti kaasari meni rikki. Kaasaria pitää vielä hieman tutkia, mutta yläruuvi kuitenkin otti kaunista osumaa.

Akku oli ladattu juuri ennen radalle lähtöä ja kolmannella tankillisella sitten tämä tapahtui. Kun otin akun irti ja tutkin sitä hieman, niin totesin että navat näyttävät jännitteeksi nollaa. Eli siis akku taikka liitin mennyt oikariin ajon aikana. Vaihdoin toisen akun tilalle ja kaikki toimi OK, eli siis akkupaketissa jotain vikaa.

Muutama kuvakin löytyy: http://copter.gameshrine.com/scratch/karkaus/


Otan osaa  :cry:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #108 : 10.08.04 - klo: 22.23 »
Samoin.. vastaavia karkaamisiahan näkyi Salon kisoissa oikein urakalla.. hauskaa se ei missään nimessä ole ja tylsä paikkailla vahinkoja etenkin jos ne sattuvat moottoriin kuten tässä

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #109 : 11.08.04 - klo: 00.40 »
Kaasarista en kyllä nyt osaa sanoa mitään seuraavaa viikkoa. Pitää päästä ajamaan oikeastaan että tietää miten se toimii, mutta täytyy nyt yrittää keskittyä viikonlopun kisaan. Muuten kyllä olen sitä mieltä että vähällä tuolta selvittiin. Puitteet kuitenkin oli paljon pahempaan lopputulokseen. Jos auto olisi jäänyt ajokorokkeen alle, niin silloin ilmeisesti kone olisi huutanut itsensä entiseksi ennen kuin olisi saatu sammutettua (kontin alta kaivaminen olisi vienyt aikaa). Lisäksi myöskin kone oli todella lähellä ottaa osumaa kolhustakin.

Poissa juuttaanjunttura

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #110 : 11.12.09 - klo: 18.17 »
Hmmmm... :shock: Mistähän johtuu, että 90% näistä failauksista on tehty polttiksilla??? :lol:
|Tamiya TT-01E|Li-Po|2.4Ghz|6800kv BL| 

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #111 : 11.12.09 - klo: 18.25 »
E: Ei herneitä.
« Viimeksi muokattu: 11.12.09 - klo: 19.13 kirjoittanut SH. »
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #112 : 11.12.09 - klo: 18.39 »
Ja onko ideaa kommentoida sitä jos joku kirjoittelee.
Vai onko sulla joku laskuri minkä jälkeen ei saa enää asiasta kirjoitella?

Ihan v*tun sama onko kirjoitus -80 vai 2000 luvulta jos kerta asiaa on.

Sähän voit tehdä samasta aiheesta uuden topikin niin on sit niin nykyaikaa, nykyaikaa  :lol:

 :wink:

Historiasta ei saa puhua/kirjoittaa, koska ei ole ideaa  :p
Axial SCX 10 TR

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #113 : 11.12.09 - klo: 18.51 »
Vähä asian vierestä, mutta omasta mielestä melko noloa, kun on kaikki neljä RC-autoa rikki
ja viimeks ajellu alkukesällä. :lipsrsealed:

-Losin Street weapon ei oo kerinny kunnossa olemaankaan vielä, kun
varaosiksi hankin alunperin, enkä oo saanu aikaseks tilattua paria nippeliä.

-X-Factory X5 meni runko katki edestä toissakesänä (muistaakseni) kisoissa
ja uusi vahvempi runko oli jo pakissa +muita tarpeita. Vaan yks nippeli
pitäs tilata ja jaksaa ruuvailla :cry:

-1/18 krossarista meni toissatalvena diffinrattaat sileeks kisoissa, kun
asensin finaaleja varten uuden harjattoman koneen ja noparin. :evil:

-Losin LST monsterista katos etuveto viimekesänä radalla sähkökrossikisojen jälkeen
kun piti vähä katsojille "elvistellä". Luultavasti vaihteiston ulostuloakseli, joka
ollu varalla pakissa jo hankintahetkestälähtien, mutta ei oo jaksanu tutkia :tongue:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #114 : 14.12.09 - klo: 22.43 »
ite olin ekaa kertaa ajelemassa itselle uudella hong nor nitro trugyllä rc radalla, no siinä ensin harjoittelin auton hallitsemista yms. no sittenpä aloin pikku hiljaa innostumaan ja päivän tulos oli kun tulin isosta pöytä hyppyristä aika kovalla vauhdilla ja auto tuli suoraan ilmasta radan ulkopuolelle jossa oli aikuisen miehen nyrkin kokoinen kivi no siihenhän sitten perä osui ja tulos oli tämä: pohjalevy vääntyi, kardaani vääntyi ja rungonjäykistin meni aivan kiekuralle( tosin se oli muovia).
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa the man

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #115 : 10.01.10 - klo: 13.51 »
Olin kerran ajelemassa läheisellä hiekkarannalla kyöstin zaboonilla tai lazerilla (ei nyt tuu mieleen millä). Jonkin ajan kuluttua huomasin pari, sanotaan maahanmuutajaa, kyseessä oli äiti ja ilmeisesti sen poika, yhtäkkiä se poika rupes parkuen juoksemaan autoni perään :shock: sen mutsi lähti perään ja koppasi muksun kainaloon ja katsoi minua vihaisesti (mitä minä tein :huh:) otin auton käteen ja poistuin paikalta hiema nolona.
Karvaton ERBE

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #116 : 10.01.10 - klo: 14.14 »
Oisko ajatellu et siinä autossa on pommi tms... vai miten se oli  :mrgreen:

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #117 : 10.01.10 - klo: 14.53 »
Olin kerran ajelemassa läheisellä hiekkarannalla kyöstin zaboonilla tai lazerilla (ei nyt tuu mieleen millä). Jonkin ajan kuluttua huomasin pari, sanotaan maahanmuutajaa, kyseessä oli äiti ja ilmeisesti sen poika, yhtäkkiä se poika rupes parkuen juoksemaan autoni perään :shock: sen mutsi lähti perään ja koppasi muksun kainaloon ja katsoi minua vihaisesti (mitä minä tein :huh:) otin auton käteen ja poistuin paikalta hiema nolona.

Outo tapaus KYLLÄ :undecided:
Oisko ajatellu et siinä autossa on pommi tms... vai miten se oli  :mrgreen:
Pommi autossa? Ja pikku poika lähtee juokseen perään :shocked: :shocked:
Minä taas aattelin että kiinnostu autosta niin että ois ottanu kiinni sen ja alkanu leikkiä sillä
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #118 : 10.01.10 - klo: 15.02 »
Pommi autossa? Ja pikku poika lähtee juokseen perään :shocked: :shocked:

Nii....  ei khm... mitään  :mrgreen:

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nolojen tilanteiden (RC) mies
« Vastaus #119 : 10.01.10 - klo: 20.38 »
No suht noloa oli kaverin kanssa kun sanoin että toimii tämä auto hyvin, ja lähtee helposti käyntiin. Sittenpähän riuhdoin parisenkymmentä minuuttia ja sitten sanoin, joo eipä taida startata. Tulppa varmaan palanut, ja hehkusta olikin loppunut virta. Näin ensikertalaisella  :mrgreen:
Voimaa ja valtaa.