Jeps! Tuosta autosta tiedän paljon koska kaverilla on kovasti viritetty samanlainen. :mrgreen: Vespel, 2-portainen, pilli...
Auto on jo vuoden vanha.
1. Muovinen kello kestää ihan hyvin, mutta jos moottori on vinossa tai kiviä rattaiden välissä, kuluu se silloin. Metallikellojen hinnoista en tiedä, mutta 2-portais -vaihteen kello oli hienona yllätyksenä METALLIA :D .
2. En tiedä kytkimen hammasluvuista, mutta pilli antaa kunnolla kyytiä.
3. Autoon tilattava viripilli antaa paljon tehoa. Uudemmassa versiossa se on vakiona.
4. Iskarit ovat kitka-iskunvaimentimet (minun mielestäni ovat kyllä huonot :( ) Ei niissä öljyä ole
. Kannattaa vaihtaa...
5. Ainakin Kyoshon .12-.15 moottorit sopivat.
6. Uusia putsareita saa ainakin Kyosholta ja saahan siihen iskettyä sen racing-suodattimenkin.
Johtopäätökset: Ilman viritystä ei ole mikään häkellyttävä auto. Sen sai juoksemalla kiinni. Ja ei vahingoittunut paljoa kun esim. törmäsi maalitolppaan.
Mutta autoon saa paljon erilaisia viritysosia, millä sen saa huippulukemiin. Kun kaverin viritetty auto törmäsi koulun seinään, niin johan romua lensi :mrgreen: . (puskuri viidessä osassa, vasen etu ylä ja ala tukivarsi poikki, sekä vanne halki).
Vielä autoonsopivia viritys osia: kuulalaakerit pyöriin ja voimansiirtoon, vespel-kytkin, öljy-iskunvaimentimet, virityspilli, 2-portainen vaihde, tehokkaampi moottori esim. OS.