Vihdoin kun pääsin yli korin aiheuttamasta masennustilasta, koria tuli koristeltua vähän lisää. Lavan yläreunaan kulman taakse ei maali mennyt tasaisesti niin siitä tuli tummuneen näköinen, sen takia tein korista kuluneen näköisen. Korin muotti ei ole ollut ihan kohdillaan lavan vasemmanpuolen etureuna roikkuu ja takakulma nousee ylöspäin. En tiedä onko tarkoituksella tehty, mutta Eurorc:een mainoskuvassa kori on samanlainen. Korin ikkunat on uudesta asti olleet sumeat?!?!! Maalasin koriin ovienreunat, lavan ja korin välin alas asti. Revin teipistä palisia ja liimailin niitä ympäri koria, päälle maalasin mattalakalla (flat clear). Tällä yritin saada efektiä, joka näyttäisi siltä että auringon ja hiekkamyrskyjen pieksemässä autossa olisi vielä alkuperäistä maalia jäljellä. Lavan alle tein tukirakenteen styreenistä ja ruuvasin sen koriin kuudella ruuvilla. Taakse virittelin kitin mukana tulleesta koritolpasta kiinnityspaikan korille, että voin käyttää koripinniä.
Modauksia mitä olen autoon tehnyt:
-Etuakselissa on diffilukko, overdrive rattaat ja brasshexit
-Taka-akselissa diffilukko ja brasshexit
-Vaihteisto on single speed (en saanut suomennettua, lukihärö)
-Etupuskuri kiinnike on käännetty ylösalaisin ja puskuri on laitettu niin paljon sisään kuin se menee. Puskurin kiinnitystolppiin piti porata uudet reiät.
-Takapuskuri on kiinnitetty myös etupuskuri pidikkeeseen, mutta tietenkin auton perään.
-Alkuperäinen akkuteline on poistettu ja uusi tehty vasemman kylkiläbyskän päälle.
-Noparille tehty uusi teline vaihteiston päälle
-Astinlautoja on nostettu 13mm
Kuvia:
https://www.dropbox.com/sh/lfq63nua8jahoxh/AABp3W_kOrzvab9EJm3KmoyMa?dl=0