Kirjoittaja Aihe: Tamiya TXT-1  (Luettu 1846 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Deadman

  • Jäsen
    • Profiili
Tamiya TXT-1
« : 30.03.03 - klo: 16.15 »
Joo, eli omistaako kukaan suomessa Tamiya TXT-1:tä? Minkään suomalaisen kaupan kotisivuilla en ole nähnyt sitä myytävän ja ilmeisesti sitä ei saa ollenkaan suomesta (korjatkaa jos olen väärässä).

Poissa coronet

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tamiya TXT-1
« Vastaus #1 : 30.03.03 - klo: 17.58 »
Kyllä luulisi Tieto-nikkarin ja NyPan kautta saavan lähes kaikkia Tamiyoita.
Tamiya roks.

Poissa Deadman

  • Jäsen
    • Profiili
Tamiya TXT-1
« Vastaus #2 : 30.03.03 - klo: 19.35 »
Mitä se NyPa tarkoittaa? Ajattelin laittaa sähköpostia tuonne tietonikkariin, mutta en löydä mailiosoitetta kyselyille.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Tamiya TXT-1
« Vastaus #3 : 30.03.03 - klo: 21.20 »
En tiedä mitä se tarkoittaa, mutta Nypa ky niminen yritys tuo Tamiyaa maahan ja niillä on varasto meidän lähellä Pitskussa. Puh. 09-550095/ fax:550825

Osoite:Takkatie 6

Kävin tuossa kolme vuotta sitten hakemassa sieltä sorviin uuden moottorin. Eli soitto ensin yllä olevaan numeroon ja sopimus siitä milloin sinne menee niin joku on paikalla siellä silloin, se kun on vaan pelkkä varasto. Ties vaikka sieltä löytyisi hyllystä MM2002 Surikarnin voittoauton replica tai uusin TB Evo3 :wink:
Sponsored by own wallet

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tamiya TXT-1
« Vastaus #4 : 31.03.03 - klo: 15.56 »
Tietonikkariin voi pistää mailia osoitteeseen myynti@tietonikkari.fi ellen ihan väärin muista, kyllä ne vastas kysymyksiin kun mä panin mailia(hehe) tuohon osoitteeseen..  
Itse meinasin ostaa TXT-1 tuossa jonkin aikaa sitten koristeeksi ja satunnaiseen ajeluun mutta järki voitti, Ilman radioita, elektronista nooaria ja öljyiskareita(?) se on saman hintainen kuin E-MAXX. Mutta sitten on se huomattavasti emaxxia hienompi... En kyllä emaxxiakaan sit ostanu. Nojoo, ihan eri tarkoituksiin nuo autot että se siitä... Mä kyllä epäilen että Nypalla on Evoja tai TRF414M2 varastossa, mutta mistäs minä tiedän. Evo3 melkeen 500$ jenkeissä ilman sähköja niin hinta olis varmaan 900€ täällä :D